Miten otatte koiran mukaan sauvakävelylenkille? Eihän sitä hihnaa voi kädessä pitää kun käsi heiluu edestakas.
Koira mukaan?
4
1134
Vastaukset
- Ekitalo
..alkaa vauhtia löytymään jos on sellainen koira joka haluaa mennä.
- minä vain
Olisiko sellainen mahdollista että vaikka sidot vyötärön ympärille jonkun vyön/narun niin ja sitten tähän sen fleksin/talutushihnan jossa koirasi on kiinni. Näin jäisi kädet vapaaksi käytämään sauvoja.
Toivottavasti vastauksesta oli apua. Innostavia lenkkeilyretkiä koirasi kanssa =) - Vyö
Hanki vyötärölle laitettava talutusvyö ja siihen vyötalutin. Tosi kätevä juuri esim. sauvakävelyssä ja juoksulenkillä. Jää mukavasti kädet vapaaksi. Suosittelen.
- assi
mulla on ollu sellaset valjaat koiralla jota käytetään koirahiihdossa sekä canicrossissa. Eli koiralla husky valjaat sitte sellanen joustava hihna joka kiinnittyy mun vuotäröllä olevaan vyöhän. Hyvä systeemi, ollaan sauvakävelty ja hiihdetty näin. Juoksulenkit teen ihan perinteisesti fleksitalutin kädessä. Artun koiratarvikkeesta noin hommasin pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259