Tossa kun vertaa miehen ääntä Suomen Idols-kokoelman, ekan ja tämän uuden levyn välillä, niin täytyy sanoa että on Wickholmin ääni tosiaan kehittynyt parempaan suuntaan koko ajan. Hienosti veti jo Idolsissa mutta ääni tällä toisella levyllä kuulostaa vielä koulitummalta. Kelpaa kyllä kuunnella, hienosti tulkkaa etenkin noita nopeempia ralleja.
Ääni
3
544
Vastaukset
- janittaja(N)
Samaa mieltä.
- Jan.
esim.kun Jani laulaa sen Suomen neito,niin S alussa suhisee ikävän selvästi,muuten mahtava lauluääni.
- janittajanainen
Jan. kirjoitti:
esim.kun Jani laulaa sen Suomen neito,niin S alussa suhisee ikävän selvästi,muuten mahtava lauluääni.
Jos kuuntelet kokonaisuuden sijasta yksittäisten kirjainten pilkuntarkkaa ääntämystä Jania kuunnellessasi, niin eiköhän kantsi vaihtaa artistia? Nimittäin jos noin pahasti rupee tökkimään että täytyy täälläkin suhahduksia ruveta miettimään;) Meitä joille Janin musa on musaa, hyvää semmoista eikä ulkomusiikillisia pikkujuttuja, on onneksi enemmistö Janin kuulijoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358