OUTOX!

käänteentekevä

Kuulin tänään kyseisen litkun radiomainoksen jossa sanottiin: "Outox, krapulaan....TIETEELLISESTI TUTKITTU TEHO."

Joo, kyllä mä saatan uskoa että on "tutkittu", mutta että mitä siinä tutkimuksessa selvis? Ei sitä ainakaan mainoksessa kerrottu, siinä kun kerrottiin vaan että "tutkittu teho". Vaan oliko sitä tehoa sitten....
Siellä varmaan mainostoimiston pellet hykertelee nokkeluuttaan.

Kaipa tohon mainokseen joku hurahtaa.

10

10164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maukka perusjätkä

Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää! Outox = limua samoin kuten kaikki muutkin "energia" juomat. Jengi uskoo noihin mainoksiin niin tiukasti että rupeaa itse uskomaan niillä olevan joku vaikutus. Voihan joku tollanen mehu piristää mutta ei se mitään poista! Taitaa olla ihan edelleenkin paras lääke krapulaan tuo B12 vitamiini lepo ja särkylääke!

• puutikku

ei ole tieteellisesti todettua vaikutusta krapulaan. Tiede lehdessä oli alkuvuodesta artikkeli.

• Sieppo

Tiedän tasan tarkkaan empiirisen kokemuksen kaútta, että Outox nopeutti alkoholin palamista minun kehossani. Pääsin auton rattiin n. 3 tuntia aikaisemmin ollessani kosteilla hotelli- ym. reissuilla. Ehdin nauttia outoxista n. 30 kertaa ja kertaakaan ei pettänyt.Käytin luonnollisesti respojen virallisia alcometrejä.

• ihmettelijakas

...tieteelliseen faktaan pohjaat tuon?

"Taitaa olla ihan edelleenkin paras lääke krapulaan tuo B12 vitamiini..."

• Kuniz

Aiheestaa OUTOX Erään restonomin kanssa. Lopuksi päädyimme tulokseen, että uotoxin vaikutus taitaa olla enemmin psykosomaattinen kuin fyysinen.

• kovaan oloon
      • jätkä..88

Kyllä mulle ainakin auttaa tosi hyvin kaikki energia/tehojuomat.. en oo kyl outoxia kokeillu..

• Lähtee
        jätkä..88 kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin auttaa tosi hyvin kaikki energia/tehojuomat.. en oo kyl outoxia kokeillu..

Krapula poistuu parhaiten kun nauttii jotain alkoholipitoista juomaa heti aamulla.

Outoo..

• miksunderi
        Lähtee kirjoitti:

Krapula poistuu parhaiten kun nauttii jotain alkoholipitoista juomaa heti aamulla.

Outoo..

itse olen nyt koittanut pääsiäisen ajan (elikkä perjantaista tähän asti) testailla outoxia ja kertaakaan ei ole krapulaa tullut vaikka ollaan tosas melkoisia kännejä vedelty. yleensä minulle tulee helposti krapula joten aion kyllä ruveta säännöllisesti käyttämään.

• hoitsu`

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe