Alexander Stubbia rangaistava

Varoittava esimerkki

Aikaisemmin 5:ksi kolonnaksi katsottiin taistolaiskommunistit jotka röyhkeilivät sisäpolitiikassa Moskovan muskeleiden avulla. SDP:llä ja RKP:llä oli tapana liata omaa pesää Ruotsin kautta. Paljon syytelty Keskusta on kuin puhdas edellämainittuihin verrattana. Kekkonen oli luja, puolensa pitävä presidentti joka mm. lennätti muutaman nenille hyppineen neukku-suurlähettilään ulos maasta kuin leppäkeihään.

Nyt tämä Suomen etua vahingoittava ”juoruämmäily” on herännyt jälleen eloon. Ei Stubbin tapaus ole suinkaan ensimmäinen kerta. Stubbista voisi tehdä varoittavan esimerkin jottei ryömäilystä tule jälleen ”maan tapa.” Varoitukseski sopisi esim. puolen vuoden disponibiliteetti. Eli Suomi ilmoittaisi, että Alexander Stubb ei ole valtuuksia toimia Suomen edustajana EU-parlamentissa määrätyllä aikavälillä.

5

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stubbia turpaan

On koittanut kerätä irtopisteitä ulkomaan herrojen kanssa... Kun ei ole järkevää sanottavaa keksinyt niin pakko keksiä vasikoitavaa mitättömistä asioista.

Ruskeakielinen pöljä.

• Siis Stubbia rangaistava demari Tuomiojan lapsuksista. Ootteko edes perillä mistä oli kyse. Pitäisikö todellakin eduskunnan valita europarlamentaatikot -Ei kansan. Tämä ei todellakaan ole ulkoministerin asia.

Tottakai demarit haluavat kaventaa kansan päätäntävaltaa, jotta puolueen asema vahvistuisia eduskunnan sisältä (SDP suurin puolue).

Sitten viellä Paasilinna aamu TV:ssä lässyttää Stubbin nuoruudesta ja kokemattomuudesta. Huh Stubbilla varmasti eniten EU-asioista kokemusta ja koulutuskin omaa luokkaansa.

Minun näkemykseni mukaan Stubbin asia on ennenmuuta ajaa EU:n asioita. Muutenkin koko juttu on paisuteltu aivan överiksi. Mutta kuten aina -Demarit mokaa ja syyttää siinä sitten muita.

• Länsimaisen demokratian puo...

Jo Koiviston Manu opetti aikanaan, turkulaista viisautta, "ettei kannata provosoitua vaikka kuinka provosoitaisiin"

Maltillinen pääministeri laittoi myös tämän "vesilasimyrskyn" omaan arvoonsa.

Valtakunnan laajalevikkisin lehti kirjoitti tänän pääkirjoituksessaan: "Demokratioissa ihmisillä on täysi vapaus ilmaista mielipiteensä. Myös ulkoministeri Tuomiojalla on oikeus ilmaista käsityksensä EU:n instituutioiden toimintakyvystä ja merkityksestä, vaikka hän onkin toisen instituution ministerineuvoston edustaja. Vakiintuneissa demokratioissa instituutioiden olisi puolestaan oltava niin vankkoja, että ne kestävät kritiikkiä. Europarlamentti ei voi itse määrätä, että se on kaiken arvostelun yläpuolella"
      "Tuomiojaa moitittiin siitä, että hän tekee hallaa Suomen asialle EU:ssa. Jos parlamentin konservatiiveilla riittää mielenkiintoa, he voisivat pohtia, millaista jälkeä uhkailu ja suiden tukkimisyritykset tekevät EU:n asialle Suomessa"
      Näin Helsingin Sanomat.

Tämä demokratiamme mielipiteenilmaisunvapaus koskee myös Alexsander Stubbia. Hänelläkin ovat samat oikeudet.

Tekevälle sattuu ja yleensä ne korvantakusetkin kuivuvat.

Ja ihan ilman rangaistuksia.

Nyt mennään eteenpäin.

• T u t k a i n
    • Jaba_43

Eipä muuta.

Paitsi, että voisit tutustua itse asiaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe