moi!oon nyt pahasti koukussa n*sync:iin ja haluaisin mahdollisimman paljon tietoa JUSTIN TIMBERLAKE:sta.......kaikki tieto on tervetullutta!oon ikuisesti kiitollinen niille jotka voi antaa mulle tietoa JUSTIN TIMBERLAKESTA.
AUTTAKAA!!!!PLEASE!ja kiitos niille jotka jakaa tietoa mulle! =)
T:the moonlight
justin timberlake........?
the moonlight
4
270
Vastaukset
- Mel
on seurustellut ällö öllö britneyn kaa.. ja sitä paitsi justin on perseestä kuten koko n*sync! vittu mitä musiikkii hyi!
- dirtypop
Anna osoitteesi, niin voin kertoa Justinista kaiken mitä tiiän. Linkkejä löytyy, vaikkakin vaan englanninkielisille sivuille.
Ja jokaselle jotakin. Jos ei tykkää, niin ei tykkää. Mutta en mä mene vinkumaan vastaukseksi joillekin jotka oikeesti pitää vaikka konemusasta...- the moonlight
tarkoitatko kotiosoitetta?mailaa mulle nii sovitaa sitten.
music_movies@jippii.fi
- -.-
KVG!! se on keksitty.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897