kumpi voyager diesel,tai bensa
voyager
3
627
Vastaukset
- Ameriikan ihmeitä
Noh, isoksi dieseliksi Voyager on vähän laiskan oloinen ja bensa, noh.. ei köyhien hommaa kuitenkaan.
- älykkö
pesuuni tietty!koska se kulkee lujempaa!!!
- Dille
Bensa ainakin ellet katsele uutta 2.8 CDR -mallia. Nuo vanhemmat 2.5L diisselit eivät ole hyvässä maineessa, ja ovat aika meluisia ja nuhaisia.
Pysy myös erossa nelisylinterisistä bensakoneista. Tehottomia ja kulutuskin on korkeaa. Itseasiassa korkeampaa kuin V6:lla, ainakin matka-ajossa.
Sen sijaan Voyagerien 3.3L ja 3.8L bensakoneet ovat mainioita. Näitä on tehty niin pitkään että ovat konstruktioina luotettavia. Molemmat vääntävät matalalta eikä ole kalliita määräaikaishuoltoja koska ei ole hihnanvaihtoja = tekniikkana työntötangot ja lyhyt jakoketju.
Tietty kilometrille tulee automaattivaihteisessa bensaversiossa helposti enemmän hintaa, varsinkin jos ajo on kaupunkipainotteista. Mutta se mukavuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294