Onko hauskakin elokuva? mitä tässä leffassa tapahtuu? aion ehkä ostaa.Kannattaako ostaa?
Meet the feebles
4
558
Vastaukset
- adsafsdfsdf
Kannattaa. Hauska leffa.
- nmnmn
Tosi hupaisa, suosittelen! Isoveikka osti Peter Jackson- elokuvapaketin, jossa oli muitakin varhaisempia tuotantoja, mm. Bad Taste, jos joku muistaa katsoneensa. Meet the Feebles on pervo elokuva, ja siinähän ne heiluu muistaakseni käsinukkeina. Aivan mahtava!
- JOKUNEN
Oon kyl kuullu et ne olis niinku sellasii eläinnukkeja joita liikutetaan langoilla jotka ei näy. Kumpi näistä on oikea?
- Spirou
JOKUNEN kirjoitti:
Oon kyl kuullu et ne olis niinku sellasii eläinnukkeja joita liikutetaan langoilla jotka ei näy. Kumpi näistä on oikea?
Kyllä ne on eläinnukkeja, ei käsinukkeja. Toivottavasti ostit sen jo, jos ei niin käy ostamassa. Ne muut vanhat Peter Jackson leffat Bad Taste (splatterkomedia), Braindead (splatterkomedia) ja Heavenly creatures (draama)onkin aivan upeita ne kanss.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813