Paljonkohan tästä isosuumonnista pyydetään hintaa noissa akvaarioliikkeissä?Plekoissahan on ylleensäkin aikamoinen hintahaitari mutta mitä juuri tämä
L-164
6
522
Vastaukset
- Vaari-o
Täälläpäin kun harvemmin jälleenmyyjiä liikkuu...
Kyllä tuollaiset yli 40 cm pitkiksi kasvavat plekot saattavat olla siinä 40-60 egee hyvin pitkälti???- Ansku
Ostin juuri itselleni Puroplekon Turusta ja se maksoi 7,40 euroa. Ja siis kyseessä on 12 senttiseksi kasvava otus.
- Puropleko
puropleko eli isosuumonni kasvaa kylläkin 12cm! Eikös sitä täältä muka voi kysellä kun en oo nähnyt kyseistä fisuu liikkeissä ja jos joku olis nähnyt.
- patu
Mutta kantsii soitella eri liikkeisiin, niillä luulis olevan tukku hinnat kaloista. Ainakin pääkaupunki seudun suurimmat liikkeet tietää...
tässä linkki plekostasi ... http://www.planetcatfish.com/catelog/loricari/pterygop/1399_f.php ... näissä L numeroissa pitää olla tarkkana, 420mm aikusena! - puropleko
jep sorry mulla oli väärä tieto tosta L numerosarjasta mutta puropleko se on enkä tiedä sen numerosarjaa
- patu
puropleko kirjoitti:
jep sorry mulla oli väärä tieto tosta L numerosarjasta mutta puropleko se on enkä tiedä sen numerosarjaa
Mahdollisuuksia on todella paljon mutta onneksi melkein kaikki lajit on yksilöllisiä... catfish.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106