Olin aika onnellinen kun ensin TP-47 tippui suoraan ja sitten RoPS karsintojen kautta veikkausliigasta. Joukkueiden kotiareenat eivät vain täyttäneet nykyaikaisia vaatimuksia. Nyt kun ko joukkueet tippuivat ykköseen voidaan mahdolliselle nousulle takaisin asettaa vaatimuksia pelikenttien suhteen. Viimeksi kun asia otettiin puheeksi RoPS suhteen joukkueen pelatessa liigassa, riita siirtyi jopa eduskuntaan ja veikkausliiga joutui perääntymään oikeutettuine vaatimuksineen.
tippujat
dihdiih
1
216
Vastaukset
- JiiPee
Minun mielestäni on väärin, jos aletaan asettamaan ylimääräisiä vaatimuksia pelikenttien suhteen. Normaalien jalkapallon säännöissä olevien vaatimustan pitäisi riittää. Kyseessä on kuitenkin urheilutapahtuma ja niiden joukkueiden, jotka pelaavat ylimmällä sarjatasolla pitäisi olla siellä urheilullisten ansioiden takia eikä sen vuoksi, koska niillä on parhaat kentät. Mikäli lähdetään asettamaan vaatimuksia kentille niin samalla suljetaan pois pienet paikkakunnat korkeimmalta sarjatasolta. Siäkö haluat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249