Moro. Olisi tarvetta Fiat Uno vm.95 1.1 varaosille jos joltakulta likenisi tai olisi hyviä vihjeitä mistä saisi. Tarvitsisi kuskinpuolen oveen uudet saranat ja mistään ei tunnu löytyvän.
Fiat Uno 95 varaosien tarpeessa
6
1728
Vastaukset
- oo totta
Uno on niinkauan ollut Suomen myyntitilastojen
myydyinpien joukossa että raatoja on romikset
pullollaan. Siis myös saranoita.- yepyep
Monet romuttamot olen kysellyt ja todella harvoilla on mitään osia tähän uunoon saranoista puhumattakaan...pitää jatkaa metsästämistä =(
- Sam
yepyep kirjoitti:
Monet romuttamot olen kysellyt ja todella harvoilla on mitään osia tähän uunoon saranoista puhumattakaan...pitää jatkaa metsästämistä =(
Oletko kysynyt heiltä?
http://www.autovahinkokeskus.fi
- joopajoo
Otappa vaikka Keltainen Pörssi käteen, ja sieltä autojen varaosat....
motonetistä (www.motonet.fi) ostan itse kaikki varaosat ja tarvikkeet mitä on mieleen juolahtanut. Vain takapyyhkijän varsi ja jarruventtiilin jousi on täytynyt ostaa teltalta itseltään.
- pipskin
Myyn koko Fiatin varaosiksi tai kunnostettavaksi. Hyvä kunto. 0404177908
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299