Edelleen sataa hyviä uutisia:
KEPUn kannatus on lyhyessä ajassa romahtanut peräti kaksi prosenttiyksikköä kun samaan aikaan Kokoomuksen ja SDP:n kannatus on huimassa nousussa.
Presidentinvaalien jälkeen Vanhasen hallitus kaatuu ja uusi hallitus muodostetaan sinipuna-pohjalta.
Vanhanen joutuu lopulliseen "dispoon" kuten Lasol-Sepi sanoisi.
Hauskinta on, että tämän Suomen Gallupin tekemän mittauksen ovat tilanneet kolme suurinta puoluetta SDP, Kokoomus ja KEPU yhdessä. Vaikea on siis käyttää perinteisiä KEPU-itkuja, että olisi muka vedätystä.
Kokoomuksen kannatus on noussut peräti kolme prosenttiyksikköä ja SDP:n puolitoista prosenttiyksikköä.
KEPUn kannatus syöksykierteessä
12
513
Vastaukset
- eivät hetkauta
Eero Lehden eläkeläismummoille soittelemat gallupit ovat tylsiä. Vaalit ovat mukavampia.
Hauskintahan tässä on se, että KEPU oli yksi gallupin tilaajista ja maksajista. Kyllä nämä tulokset hetkauttavat kovasti Apollonkadun peijooneja.
Taas tänäkin yönä KEPU:n puoluetoimistossa valot palavat pitkään kriisikokouksessa...- vielä....
Känä kirjoitti:
Hauskintahan tässä on se, että KEPU oli yksi gallupin tilaajista ja maksajista. Kyllä nämä tulokset hetkauttavat kovasti Apollonkadun peijooneja.
Taas tänäkin yönä KEPU:n puoluetoimistossa valot palavat pitkään kriisikokouksessa...Mikäs tuossa nyt ihmeellistä on? Kepussa on lankapuhelimia vielä aika monella, toiseksi eniten puolueista.
Eniten olisin huolissani Kokoomuksen rajusta noususta lankapuhelimiin vastaamisessa. Nehän osoittavat ihmisten olevan kotona päiväsaikaan. Työttömiä tai eläkeläisiä? Ei kepulainen juokse töistä nykyisin lankapuhelimen soittoon. - temppujen
Känä kirjoitti:
Taas tänäkin yönä KEPU:n puoluetoimistossa valot palavat pitkään kriisikokouksessa...osastolla on tosi vipinät!
- pelle
usko kaiken maailman galluppeja.
MATTI VANHANEN ON PARAS !!- Erkki T.
Ehdottomasti paras.
- Jo vain on.
Jo vain parsa.
- lukemat....
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkel i/Gallup: Sdp olisi nyt suosituin/1101981402080
- til.tutkj.
Tutkijapiireissä on tunnettu HS:n galluppien laatuongelma. Niille nauretaan.
- Kaarina24
Vähän niin kuin Maltti Vanhasen perhearvoille?
Tai kepun ja kokoomuksen yhteistyölle presidentinvaalien toisella kierroksella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999