Voisiko joku ystävällisesti kertoa joitain FAKTAtietoja Janin menestyksestä Suomessa?
Siis esmes et kuinka monta levyy on myyty, miten on laulut pärjänny radiossa jne. Anteeksi hirveästi, jos tästä on ollut jo aiemmin puhetta, en jaksanut selailla sivuja...
Ja kuten pyysin, FAKTOJA kiitos. Ei mitään "ruma jätkä, karmee tukka" -kommentteja. EI SE MIES ULKONÄÖLLÄÄN LAULA !!
HALOO?!?
4
871
Vastaukset
- Janifanitarnainen
Janin biisit Hukun, Siivet , Suomen neito ja Alumiinitähdet ovat olleet kovasti toivottuja ja hyvin menestyneitä radioiden soittolistoilla.
Kaikki muuttuu-levyä on myyty lähes platinalevyn verran.
Alumiinitähdet-levy on lie myynyt jo kultaa.- Janifanitarnainen
Kaikki muuttuu-biisi on myös soinut listoilla...
- moikkis
Voi kiitos kun löytyy sentään joku fiksu, joka edes jotain tietää! Kuuntelen tosi harvoin radiota,mutta ei ole vaikea uskoa, että Janin biisit soi. Hän osaa laulaa, hän on aito ja sympaattinen.
- eleena
Rumban listoilta löydät ajankohtaista tietoa www.rumba.fi, kuten myös linkit virallisille myyntilistoille (sivun alareunassa)- ne tosin päivittyy vasta pitkällä viiveellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358