Niin vaikka kovasti ihailen ja kunnioitan Tommia, niin yksi lause Iltalehden taannoisessa jutussa nosti raivon pintaan, nimittäin se että ne hiekkalaatikot ovat hänen mielestään eläinten käytössä. Ei mun rotumirrini ainakaan hänen hiekkalaatikkoonsa Pirkkahallissa pissinyt tai muuta; nyt vois olla paikka kopauttaa Tommia otsikkoon - pysy asiassa äläkä leijaile. Eikä se tämä Asta ole sen luokan megabeibe kun luulis, olkoonkin että on nätti ja muuta. Ja kestääkö se vuosikausia elämää että tapaatte vain satunnaisesti - vituttaa suorastaan, ihan omakohtaisia kokemuksia on että eihän sitä ehdi piruvie edes rakastua kun näkee toisen kerran kolmessa kuukaudessa parin-kolmen päivän ajan.
Tommi on kyllä ihana, komea ja syötävän seksikäs -se asia ei mun mielessä mikskään muutu. Piste.
Tommille terveisiä
esztelle
1
468
Vastaukset
- esztelle
Asiaa se Tommi siinä mielessä puhui noista hiekkalaatikoista, että Tampereen kokoisessa kaupungissa pitäis olla messukeskus messujen ja kissa- sekä koiranäyttelyitten järjestämiseen.
Ja se alkuperäinen kannanotto oli Avussa, ei Iltalehdessä niinkuin taisin sanoa tuossa aiemmin. Eli: Tampereen kaupunki kaivaa nyt auliisti vaan kuvettaan että asiat saadaan järjestykseen...niin pian kuin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337