Siis kuka antaa akupunktiohoitoa Seinäjoella ja mihin hintaan?? Google ei auttanut tällä kertaa...
Mistä Seinäjoella??
6
3604
Vastaukset
- box
Alalantela, naprapaatti
- Kiia
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
- apua löytänyt
Kiia kirjoitti:
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
Maksoi 38 euroa Seinäjoella, tosin olin käynyt jo aiemminkin. Muistaakseni 1. kerta oli vähän kalliimpi.
Pätevä koulutettu tyyppi, suosittelen. Naprapatti ja kiinalaisen lääketieteen koulutuksen käynyt, olen saanut todella paljon apua ko hepulta. - Kiia
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
- hoitojen jälkeen
Kiia kirjoitti:
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
En tosin osaa sanoa sinun tapauksestasi, mutta moni vaiva pahenee ensin ja paranee sitten. Sinuna soittaisin ko hepulle ja kysyisin, onko migreenisi mahdollisesti vain osa paranemisprosessia. Olen itse käynyt ko tyypin hoidossa ja olen nyt paljon paremmassa kunnossa, kuin ennen hoitoa.
- Huhhuhelihei
Huuhaata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142