tuli vaan mieleeni,että kuinka vanhoja täällä oikeen on?? jos vastaat pistä ikä ja kuinka vanhana ymmärsit olevasi lesbo. kiitos vastanneille! x)
kuinka vanhoja täällä on??
32
5793
Vastaukset
- -pipopää-
Olen 29v ja tajusin olevani lesbo varmaan jo joskus tarhassa ku rakastuin tarhantätiin :)
- minulla
olen 27v. ja tajusin olevani lesbo yläaste aikoina
- elga
27 ja runsaat kaksi vuosikymmentä ns. tiennyt. En kuitenkaan ymmärtänyt (alle kouluiässä....)
- tajusin...
Minä olen 31v. ja tajusin vasta 29 vuotiaana.No, koskaan ei ole liian myöhäistä. Nyt olen onnellinen!!!
- taivas
46 v. Tajusin lesbouteni n. 12-vuotiaana. Kaapista tulin sisarilleni ja vanhemmilleni 24-vuotiaana.
- Duuda
27 vee oon ja löysin itseni vasta 23 vee.
- vähän nuorempi
21v ja tajusin 17vnä.
- WilmaWonka
Tää ois 29 vuotias ja tajunnu 19-vuotiaana vasta olevansa lesbo,
ku eka 15-vuotiaana tää ois vielä luullut olevansa bisse.
Mutta kaapista tää ois sitten tullu 18-vuotiaana:) - höpsö
ja risat
ja reilu 20vuotta sit oli jo eka rakkaus naiseen:)- höpsö
neitsyyttäni viel kymmenen vuotta etteenpäi:)
- nyt
19 vuotias, ja joskus 15v. huomasin että tytöt kiinnostaa, mut vuos sitte vasta kunnolla tajusin sen..
- ikäluokkaa
Ikävuosia 51. Kaapista tulin (ainakin itselleni) 43-vuotiaana.
- hiukan nuorempi
ikäluokkaa ja asia tuli minunkin kohdallani ajankohtaiseksi melko myöhäisessä aiheessa.
- se johtuu
hiukan nuorempi kirjoitti:
ikäluokkaa ja asia tuli minunkin kohdallani ajankohtaiseksi melko myöhäisessä aiheessa.
keski-iästä
Että nainen kertakaikkiaan vapautuisi ja villiintyisi silloin? - hukannut
Vuosia 40, tajusin... hm, sanotaanko että 23-vuotiaana reagoin "nurinkurisesti" haluten naiseen, mutta milloin tajusin totuuden, hyväksyminen menee samaan ikään, olisiko ollut 35v.
- asiani
hukannut kirjoitti:
Vuosia 40, tajusin... hm, sanotaanko että 23-vuotiaana reagoin "nurinkurisesti" haluten naiseen, mutta milloin tajusin totuuden, hyväksyminen menee samaan ikään, olisiko ollut 35v.
oikean laidan n.12v. olevani jotenkin "erilainen" 15 luulin sen menevän ohi,rakastunut..ihastunut tyttöön
20 piili ja kärkkyi yksinäisessä sisälläni
26,27...30 vanhana aloin myöntämään jos aion elää se minun on tehtävä omana itsenäni.
nyt 35 lepakko
- iältäni
26 vee ja tajusin kunnolla ja lopullisesti n. 18-vuotiaana. Sitä ennen luulin olevani bi eli ainakin 13-vuotiaasta lähtien. Hyvin nuorena näitä asioita jo aavistelee näköjään.
- kysymykseen
Olen nyt 20 ja sain jonkin näköistä vihiä asiasta ollessani noin 15 kun ihastuin parhaaseen kaveriini.Mutta kun se oli mennyt ohi ja ihastuin sen jälkeen poikiin ajattelin että se oli jotain ohimenevää..."virhearviointia".Asia kyllä kirkastui sitten myöhemmin kun tapasin niin ihanan naisen ettei ole toista ja rakastuin häneen.Sen jälkeen olen ihastunut lähinnä vain naispuolisiin ja olen aika varma seksuaalisuudestani, että olen lesbo.Silti en mene mitään vannomaan, nuori kun olen, enkä muutenkaan usko mihinkään TÄYDELLISIIN ääripäihin.
- myöhään
Oon 28v. Myönsin itselleni n. 20 vuotiaana. Jälkeenpäin on tietysti helppo sanoa, että jo ennen näkyi paljon merkkejä.
- ja jo
ala-asteella ajatus rakastumisesta naiseen tuntui minusta täysin luonnolliselta ja normaalilta. Varsinainen jalat alta vienyt ihastus ensimmäiseen tyttöystävään tapahtui 14-vuotiaana. Ja hänet sain omakseni 19-vuotiaana - eli rakkaus jaksaa odottaa... ;)
Kaapista olen tullut pikkuhiljaa. Osa läheisimmistä ystävistä on tiennyt jo kauemmin, mutta vasta uudelle paikkakunnalle muuton jälkeen vuosi sitten aloin tulemaan kaapista ulos oikein juoksujalkaa. :)
Nykyään voin todeta seurustelevani naisen kanssa vaikkapa päivällispöydässä tutustuessani uusiin ihmisiin, mikäli siviilielämästäni kysytään, tai esitellä sujuvasti tyttöystäväni tällä nimikkeellään muille ihmisille. - tähänmennessä
Olen kuusitoista, ala-asteella "ihastuin" ensimmäisen luokan opettajaani ja siitä lähetien näitä ihastuksia on riittänyt, ja nyt vuosi sitten rakastuin ja olen yhä rakastunut, saan pitää häntä lähelläni, halata, rutistaa, suukottaa, puhua mistä vaan, mutta hänen tietämättään, että tahtoisin enemmän.. Kaapista ulostuloani olen suunnitellut kauan ja tullut siihen tulokseen, että odotan kunnes aloitan oman elämäni, jossain muualla.
- avalon
13-vuotiaana ihastuin kunnolla ensimmäiseen tyttöön ja siitä eteenpäin aina sysäsin pienenkin ihastuksen pois mielestä.en minä tykkäisi tytöistä.17-vuotiaana myönsin itselleni olevani bisse ja 18 kun tajusin että eiköhän tässä lepakoita olla.
- Lilja
ja olen varmaan aina tiennyt. Ainakaan en koskaan ymmärtänyt mitä kavereita vaivasi kun ne yläluokan pojat taikka miespuoliset sijaiset olivat niiiin ihania. Ne naispuoliset sijaisethan vasta ihania olivat! Ja tekivät surulliseksi kun tunteet tuntuivat niin väärältä. Se, milloin tulen kaapista ulos, on sitten eri asia.
- tellu_tenava
20 vee olen ja joskus lukiossa tajusin olevani lesbo
- vanhempaa tyttöä erilaisista
kuvitteellisista vaaratilanteista ja välitunnit kuljettiin käsikynkkää ja nuuskin hänen karvakaulustaan. Muistan vieläkin tuoksun..
(Zorrosta varmaan johtu ne pelastelut ja muskettisotureista)=:D- gila
Tuosta pelastamisleikistä ja Zorrosta tulee mieleen omat uneni n. 10-vuotiaana. Näin usein unta, että olin joku sankari - Zorron tyyppinen ja mies - ja pelastin jonkun naisen.
Sen unen jälkeen heräsin aina onnellisena ja tunsin itseni voimakkaaksi :)
- milla
Mä oon 17v ja myöskin kaappilesbo..tai oon mä sen nyt jollekkin kertonu. Tajusin sen about 9vuotiaana:) Eipä oo ollu mulla helppoo..
Olis muuten kiva ystävystyä jonkun toisen lesbon tai bi:n kanssa kun mulla ei oo vielä sellasia ystäviä. Asustelen turussa. Ja haluaisin siis vain ystävän.
Tuos on mun maili: bamboocha88@suomi24.fi - just me
..vuotias. Olo on kuin vanhalla korpulla. :D
- 12v..
12v..
- Ella
...olevani tytöistä kiinnostunut 17-vuotiaana kun rakastuin kaveriini. Lesboksi en itseäni lokeroinut kuin vasta myöhemmin.
- Anonyymi
moi kaikki legit 20v vanha keskustelu... lol
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337