Kuka pitää nahkavaatteista.
Nahkaa
11
4032
Vastaukset
- Mirkku11
Mä tykkään ja omistankin jonkin verran nahkakuteita. Takkeja, housuja, monet hanskat, saappaita ym.
Olen alkanut pitämään myös märästä nahasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=707&posting=22000000011250827- IsoMies
Mikään ei todellakaan ole kauniimpaa ja kiihottavampaa naisen päällä kuin kiiltävä nahka.
Nahkahousut ja -hameet saa pään sekaisin, puhumattakaan nahkaisista kengistä.
Olisi aivan mielettömän hienoa ihailla ja palvoa nahka-asuista naista.
t.
IsoJannu@hotmail.com
- Maija
Minä RAKASTAN nahkahanskoja, ja pitkävartisia sellaisia
- Ihailijamies
Minä puolestani rakastan nahkahanskoja pitäviä naisia, oli varret sitten lyhyet tai pitkät... Kunhan ovat tiukat ja hyvin istuvat eikä mitkään löysät. Sama pätee myös muuhun nahkavaatetukseen.
Moi
Tottahan toki. Hmm, varsinkin yksiosainen asu (catsuit) naisella hivelee silmää.
T. MaskMaster- Freak.
Kukapa niistä ei pitäis!
- tiinapvc
pidän erotyisen paljon ;-)
- Heelsman
Parhaimmillaan nahka on saappaissa ja korkkareissa, mutta myös muut ns. tavalliset asut nahkaisina on mielettömän upeita ja kiihottavia!
- LeatherLover
:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481