Viikonloppu tulossa ja taas näyttää käyneen niin, että kovin tiukaksi on tullut aikataulu buukattua.
Missäs vaiheessa sitä niinkun oikeesti rentoutuis?
Kaverin kans juttelin, ja samaa meinikiä valitti. Että arki-iltasin on duuneista niin puhki ettei jaksa muuta tehdä kuin koiran kusetukset, ja sitten viikonlopuiks kertyy niin paljon kaikenlaista tekemistä, ettei kerkiä ees kankkusta sairastaa.
Kuullostaako tutulta? Mitens te rentoudutte viikonloppuisin vai meneekö kiiruun puolelle?
Rento meininki?
17
805
Vastaukset
- se on kiinni
kuin sinusta itsestäsi. Älä valita, kun itse olet valinnut. Jos ei tunnu hyvältä, valitse toisin.
- remax
..rakennu elämä, avaudu salaisuus.
En valita. Sen sijaan luen pari aamuavemariaa sulle oman löydöksesi johdosta.
- jpntar1
viikonloput menevät läksyjä lukiessa..:( On ollut pakko tehdä listaa vuoroista, koska viikot teen vuorotyötä opintojen ohella..Joten vapaa-aikaa pidänkin sitten koulujen loma-aikoina :)
- remax
..saattais läksyjenluvustakin syntyä rentoutumismuoto....vitsivitsi..
- Laiskis1
Tarttee lähteä rähjäämään matkalaukkujen kanssa.
Sitten sentään kuukauden velttoilujakso.- remax
...rentoutuu aika huolellisesti. Ja siellä missä matkalla olevat ihmiset kohtaavat on aina jotain merkillistä kiinnostavaa odotuksen tuntua. Hyvä tapa relata. Hyvää matkaa!
kunnon selkäsärky, et pääse mihikään koko viikonloppuna.Makaat vain sohvalla ja kiukuttelet.Sitten onkin mukava palata viikonlopun jälkeen työelämään ,puolikuntoisena ja irvistellen.Hyväksi koettu pakkorentoutumisvaihe.No yhden siiderin voi saunan jälkeen ottaa, ettei totuus unohtuisi.
Burana ja siideri sopivat hyvin lauantai-illan huumaksi.Eikö miellytä??? No sitten eijuin kybällä menoksi ja rentoudut viikolla töissä.- remax
Ristus. Olin ihan varma että kommenttisi olisi ollut "Hanki elämä". Kiitos että armahdit kuitenkin.
Selkäkipu on sarvipään juonia. Itellä ei isommin ole tuo yleensä rentouttanut, kipukynnystä se toki kehittää.
Buranasidukkaa? Ei, olet väärällä tiellä. :)
- Loistava.polku
Mitä ihmeen kiirettä sulla viikoloppuna on? Minä hoidan lauantaiaamuna pakolliset siivoukset yms, loppuajan teen ihan mitä sattuu milläkin hetkellä huvittamaan.
Hyvin nuorena vielä ohjelmoin omatkin viikonloppuni, kunnes tuli järki päähän ja tajusin että viikonloppu on MINUN - ei saa häiritä. Viikolla joutuu pakkotahtia toimimaan ihan tarpeeksi.- remax
..että sitä innostuu kaikesta hiukka liikaa, eikä tajua sanoa riittävän usein ei.
Positiivisena jutskana tietty -jos sellaista nyt haluaa asiaan etsiä- on pidettävä nykykännyjen loistavia organisaattoreita, jotka erilaisillä piippauksilla ym. tilutuksilla kertovat täsmälleen oikeaan aikaan, että mihin suuntaan tulisi kulloinkin lähteä.. - Loistava.polku
remax kirjoitti:
..että sitä innostuu kaikesta hiukka liikaa, eikä tajua sanoa riittävän usein ei.
Positiivisena jutskana tietty -jos sellaista nyt haluaa asiaan etsiä- on pidettävä nykykännyjen loistavia organisaattoreita, jotka erilaisillä piippauksilla ym. tilutuksilla kertovat täsmälleen oikeaan aikaan, että mihin suuntaan tulisi kulloinkin lähteä..Näen sinut oikein silmissäni.... piippaava ja tiluliitä huutava kännykkä pakottaa juoksemaan paikasta toiseen... tukka pystyssä ja silmät selällään.... Apua!
>;) - remax
Loistava.polku kirjoitti:
Näen sinut oikein silmissäni.... piippaava ja tiluliitä huutava kännykkä pakottaa juoksemaan paikasta toiseen... tukka pystyssä ja silmät selällään.... Apua!
>;)...nyt lakkas piippaamasta tältä päivää.
Voihan sauna, sihahdus ja vaahtokruunu. :)
- AngorVat
Meen tohon takapihalle ja hyppelen ensin yhdellä jalalla etuperin pihan ympäri. Ja sitten heittelen takaperin kuperkeikkaa takasten. Sitten onkin sopivasti hiki että voi mennä saunaan ja heittää kaljaa kiukaalle. Lopuksi otankin sitten pyyhepäässä parit naukut ja pistän pelin pyöriin...
- remax
..että rapsakkaa meininkiä. Pelin pyöriin...? Hmmm..
- MysNa
Tästä viikonlopusta onkin tulossa ”yhtä juhlaa”!
Vien lapsen ja koiran hoitoon. Jätän arkiset
askareet ja ajatukset kotiin, hyppään junaan
ja matkustan Kultani luokse :))) Pitkä viikonloppu - vain me kaksi...
Sitten onkin mukava palata taas
kotiin arkisiin puuhiin.
Maisemanvaihdos auttaa irtautumaan arjesta ja sen velvoitteista :)- remax
...että jos tolla sun metodilla ei rentoudu niin stressi on paha. Kateellisena tässä hyvää matkaa toivottelen. Toivottavasti ees juna on myöhässä..
- MysNa
remax kirjoitti:
...että jos tolla sun metodilla ei rentoudu niin stressi on paha. Kateellisena tässä hyvää matkaa toivottelen. Toivottavasti ees juna on myöhässä..
kyllä rentouttu .. ja jos ei, niin otetaan kokovartalohieronta avuksi, stressiä laukaisemaan ;))
Ei pieni myöhästyminen haittaa, luulen että asemalla jaksetaan "vielä muutama minuutti" odottaa :))
Hyvää ja rentoa viikonloppua sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164