Takaisin alkuun

James Blond

Tekisivät seuraavan bondin vaikka 1960 luvulta, musiikkineen, tyylineen ja tekniikoineen kun oli vielä kylmäsota ;)

Uudet on plösöjä ja tekniikka on liian superia.

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007,5

yhdessä asiassa olen täysin samaa mieltä, tekniikka on liian superia. Mutta sellasta se oli jo 60-luvulla vaikka ei nykyisin uskoisi. Conneryhän lenteli sillä selkärepulla kai Pallosalamassa, ja sen aikaista hypeä siinä leffassa oli paljonkin. Muistelepa hulikupteritaistelua ilmassa. Sellasia moni odottaa vieläkin, eli taas pitää ylittää entinen rima. Mutta silti pitäisi olla selvästi realistisempia kuin mitä Brosnanin jutut on olleet. Ja toki 60-luku vois vetää edelleenkin.
      Varovainen kannatus siis ajatuksillesi täältä.

• Golden eye

vanhat on parempii. koska ei voi ola mitään näkymättömii autoi ja sen sellasta. järki pitää olla! myös super leffoissa!

• ajassa taaksepäin

Olen aivan samaa mieltä! Takaisin 60 luvulle kun bond käytti vielä hattua ja heitti sen telineeseen. Voitaisiin unohtaa nämä sper mega pommit ja electroniset vempeleet.
      Ennen James Bond liimasi hiuksen syljellään oveen, jotta tietäisi sitten että onko kukaan käynyt vierailemassa, nykyään se laittaa pommin ja tuhoaa sitten sen jälkeen kaiken.

Eli bondit voitaisiin hyvin tehdä vanhan ajan tyyliin. Nykyään tää menee tähän että bondi toistaan bondimpi ja parempi. Uusin meni yli siinä vaiheessa kun alkoi tulla jotain mutantti ihmisiä ja näkymättömiä autoja.

Seuraavassa varmaan Bond on robotti...

Back to the 60s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe