Moi, haluaisin aloittaa kuntonyrkkeilyn, nimenomaan naisten kuntonyrkkeilyn. Missä voisi aloittaa pääkaupunkiseudulla? Entä vaatiiko peruskuntoa?
Missä kuntonyrkkeilyä naisille?
3
1592
Vastaukset
- x-x-x-x
Tapanilan Erä. www.tapenyrkk.com. Maanantaisin pelkkä naistenryhmä.
- käyn
itse Ylä-Tikkurilan Kipinässä...Se on ihan iältään laidasta laitaan..Naisten treenit on tiistaina (klo 17.00-18.30) ja perjantaina (klo. 18.00-19.30) --> Eli messiin vaan jos vähääkään kiinnostaa. Voi tulla vaikka vaan pari kertaa kokeilemaan, pääasia että saadaan lajiin uutta verta! ;)
Tapio Pakkanen järjestelee sitä hommaa..
- vielä sitä
että ei mitään hirveetä kuntoa tarvitse. Siinä mennään niinkuin oman kehon mukaan, ja sen mukaan ohjaajat toimivat...Kyllä siellä kunto kasvaa itsestään...Minä taisin laihtua 5-kiloa ensimmäisen vuoden aikana...Ja lihasmassa kasvoi huikeasti... Mutta joo messiin vaan! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299