huomenta kaikille..eilen sitten meninkin katsomaan leffaa..."kunhan ruikuitin"
Kiitos kaikille eilisestä ja kun katson ikkunasta ulos, niin näyttäs kämppä siirtyneen yöllä hornankattilaan....sillä täällä vetää....
Koirun kanssa reippaasti vaan ulos ja meren äärelle,ni jo vetää ja kunnolla
Tässä nautin kaffeest ja kirjoittelen josko kukaan on ylhäällä??...ennenkuin menen koittamaan pysyykö "hiukset päässä":)
Hyvää
9
523
Vastaukset
- piti
..jäi!!!
Kuinka sinun aamusi on alkannut??meni rikki kun yritin kääntää sitä talviaikaan.Se ilmeisesti oli sitä mieltä, että "vielä on kesää jäljellä". Nyt vaan uuden rannekellon hankintaan....
- piti
guassiN kirjoitti:
meni rikki kun yritin kääntää sitä talviaikaan.Se ilmeisesti oli sitä mieltä, että "vielä on kesää jäljellä". Nyt vaan uuden rannekellon hankintaan....
..voi harmi..tuli sitten hieman maksamaan sinulle siirtyminen talviaikaan :(
Itselläni osa kelloista on siirretty..loput myöhemmin ;) mä en taaskaan muistanut koko hemmetin kellon siirtoa. ei tosin mieskään muistanut yhtään sen enempää.
neloselta tulee sunnuntaiaamuisin muutamia ohjelmia, jotka mä haluan nähdä. no, mä heräsin "yhdentoista" jälkeen ja harmittelin et nyt se discovery ehti jo mennä. kun mä avasin tellun, niin siellä hemmo höpötti jostain italian toscanasta. ihana paikka näytti kyllä olevan.
jokatapauksessa, mä olin ekaks ihan pihalla ja etin lehdestä mikä ohjelma se vois olla. (mä en tietenkään tajunnut katsoa aikaisemmin alkaneita ohjelmia, koska luulin klokun olevan jo paljon enemmän kuin se vasta olikin).
seuraavaks mä aloin vaihdella kaukosäätimellä kanavia ja kirosin et miks hemmetissä telkusta on jotenkin mennyt kanavat sekaisin.
se tuntui jotenkin ihmeelliseltä et kanavat ois muka menneet sekaisin, joten taas lehden kimppuun.
katsoin päiväyksen. joo, sunnuntai 30.10.
sitten yks kaks älynväläys. jumankauta, nyt on siirrytty talviaikaan.
et sellanen aamu tänään.- piti
anna2 kirjoitti:
mä en taaskaan muistanut koko hemmetin kellon siirtoa. ei tosin mieskään muistanut yhtään sen enempää.
neloselta tulee sunnuntaiaamuisin muutamia ohjelmia, jotka mä haluan nähdä. no, mä heräsin "yhdentoista" jälkeen ja harmittelin et nyt se discovery ehti jo mennä. kun mä avasin tellun, niin siellä hemmo höpötti jostain italian toscanasta. ihana paikka näytti kyllä olevan.
jokatapauksessa, mä olin ekaks ihan pihalla ja etin lehdestä mikä ohjelma se vois olla. (mä en tietenkään tajunnut katsoa aikaisemmin alkaneita ohjelmia, koska luulin klokun olevan jo paljon enemmän kuin se vasta olikin).
seuraavaks mä aloin vaihdella kaukosäätimellä kanavia ja kirosin et miks hemmetissä telkusta on jotenkin mennyt kanavat sekaisin.
se tuntui jotenkin ihmeelliseltä et kanavat ois muka menneet sekaisin, joten taas lehden kimppuun.
katsoin päiväyksen. joo, sunnuntai 30.10.
sitten yks kaks älynväläys. jumankauta, nyt on siirrytty talviaikaan.
et sellanen aamu tänään...sieluni silmin nähdä , kuinka kuumeisesti etsit sitä oikeaa ohjelmaa:D
Itselläni on osa kelloista ajassa osa ei,että siinä sitten riekun kellojen alle ( seinäkellojen...) et mikä taas olikaan se oikea aika...no kait pitäs vääntäytyy vääntää ne aikaan kaikki ;) - jpntar1
kysymästä :) Sateista ja koleaa on meilläkin..Vapaapäivä. Polttopuuta tehty aamupäivä, ja sitä taas tarkenee..:))Meri..kirjoitit siitä? Rakastan merta, lokkeja..kun aallot lyövät rantaan..
- piti
jpntar1 kirjoitti:
kysymästä :) Sateista ja koleaa on meilläkin..Vapaapäivä. Polttopuuta tehty aamupäivä, ja sitä taas tarkenee..:))Meri..kirjoitit siitä? Rakastan merta, lokkeja..kun aallot lyövät rantaan..
on kyllä voimia antava,kun itsellä on mieli maassa...on hyvin "terapeuttista" seisoa meren äärellä ja katsella sen "raivoa" ;)
- tuffe
Vetääkö sun koirasikin? :)
Saako kysyä minkä leffan katselit? Ite voisin mennä katsomaan Linnunradan käsikirja liftareille, tai Mr. ja Mrs Smith.- piti
ei vedä paitsi silloin,kun tuttu kaveri (koiru) on tulossa ...no ei siinä tarvitse tuttukaan olla,kun halu tehdä tuttavuutta on suuri ja mieli iloinen....
Ja leffa minkä katselin oli tämä ykköseltä tullut Tohtori Kuolema...olen kerran valituista paloista lukenut artikkelin tuosta tohtorista...eli tosi juttu....kerroppa jos katsot Mr ja Mrs Smith leffan,et oliko hyvä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164