...suhde ei tainnut kestää kaikkia hämmentämisiä? Ex on paikalla, rivien välistä oli luettavissa, että mies ei ole enää kuvioissa
Minnan mies ei paikalla!
15
5604
Vastaukset
- jospa se on
täydentämässä teippivarastoa himassa?!!
- juuso lahdesta
Jos äijä ei ole paikalla, niin onkin kunnon mies.
Kuka saatana kuutelis akkansa juttuja ex-miehestään... luulin että oli aivan nössö, mutta olikin kunno mies...- ei julkisuuteen
Haloo...voi olla että mies ei vaan halua JULKISUUTEEN ääliöt!
mies voi olla helsingissä siviilissä ottamassa vastaan minnaa..
tosi typerää heti tehä tollasia johtopäätöksiä!
mieshän teki selväksi heti alussa että EI halua julkisuuteen,
sen takia miestä ei ole lehtien palstoillakaan näkyny!!!
hei haloo!!! - Sami_
ei julkisuuteen kirjoitti:
hei haloo!!!Äijä oli kuitenkin esittelyvideolla... jos se jo sai sen verran julkisuutta että ei enään Minna kiinnosta?
- mika2
ei julkisuuteen kirjoitti:
hei haloo!!!Ja oli saattamassa Minnaa taloon...ei vaan tyyppi jaksanu kattoo ku muija häpäsee itsensä tv:ssä!!!
- kännipäissään
jalkaa Antin jalkoväliin työnsi, Antti pois sitä kokoajan työnsi...
On todella surullista jos tämän ohjelman takia on ihmissuhde päättynyt. Kaikesta kirjoittelusta huolimatta ei mitään kovinkaan kauheata talossa tapahtunut Minnan osalta. Erikoiselta kyllä tuntui kun ei miesystävä vastassa ollut. JOS nyt on niin että suhde olisi tämän myötä ajautunut kriisiin, niin en sitten tiedä oliko se edes niin vakavaa.. Puoli vuottahan vasta olivat yhdessä olleet.
Ex-mies ei osannut sanoa miksi ei ole paikalla kun haastateltiin, tai sitten ei vain halunnut sanoa. Minnan sisko oli myös paikalla,mutta ei kommentoinut miesystävän poissaoloa. Varmasti ovat kyllä olleet yhteyksissä ennen lähtemistä, ja tuntuisi kummalta että ei selventäisi poissaolemista jonkun hyvän syyn takia (sairaus, työeste tms), jos asiat ovat hyvin. No ehkä huomenna extrassa kuulemme lisää asiasta.
No lapset ainakin olivat vastassa ja sehän oli Minnalle tärkeintä. Tsemiä Minnalle ja hyvää kotimatkaa kun sitten joskus lähtee...- taisi mies häipyä
Ihan oikein kun ei ollut vastassa,enkä yhtään ihmettele,varmaan hävettää Minnan lapsia ja ex-miestäkin,oli törkeä vanha ämmä kun yritti olla teini ja yritti iskeä Anttia.Huh huh!
- edes sen kakaran
taisi mies häipyä kirjoitti:
Ihan oikein kun ei ollut vastassa,enkä yhtään ihmettele,varmaan hävettää Minnan lapsia ja ex-miestäkin,oli törkeä vanha ämmä kun yritti olla teini ja yritti iskeä Anttia.Huh huh!
synttäreillä, oli kuulemma vaan onnitellut puhelimitse. Haiskahtaa kyllä siltä, että olis feidaamassa koko äijä takavasemmalle. Kuka uiddu tollasen teipinvätkyttäjäharpun naamaa jaksais katella. Siskokin oli puolet hehkeämpi.
Minttuhan on koko ajan kehunut, että uusi ja exä tulevat hyvin toimeen, syy on varmaan jossain ihan muualla. - roooooosa
ja mun äskenen viesti poistettiin??? ei ollut mitään törkeyksiä ELI PERUSTETTA poistolle, paljon pahempaa täällä on julkaistu!!!!
Sanonpa uudelleen : en ihmettele jos mies ei tuu paikalle kun kumppani yrittää päästä toisen miehen sänkyyn ja on kaiken lisäksi äiti-ihminen.
Vieläkö poistat? - olivat
paikalla. Hattua täytyy nostaa etenkin tolle pojalle, joka saa EHKÄ kuulla pientä kuittailua äitinsä edesottamuksista. Tyttö näytti olevan aika synkällä mielellä myös. Ex-iskä tajusi varmaan rajoittaa lasten tv:n katselua ja etenkin nettivisiitejä.
Muuten lapsetkin olisivat jääneet luultavasti pois.
Omille lapsilleni en voisi kuvitella tälläistä vetoa vanhenpien taholta, VASTUUTONTA egoistista käytöstä teippiminnalta!
- halannut Makea
Olis ollut, kiltti ele halata ex-miestään.
Mies on lapsien kanssa, tullut paikalle ja pitänut yhteisistä lapsista huolta.
Mulla ainaki tulis paska fiilis jos mun ex, vaan jättäs siinä sen tekemättä.
No enhän mä sitä tiedä, mitä oikeasti heidän välillä on. Mutta, olispahan hoitanu homman tyylikkäämmin.
t. toinen Make - vähän samanlainen
tunne Minnan ex:n puheista että kaikki ei ole enää niin kuin ennen ohjelmaa.
- 3. mies
Minnalla odottaa jo uusi mies talossa vapautumista; Antti Asikainen.
- kuman
Varmaan tuleva Seiska-lehti kertoo isoin otsikoin: "Miesystävä jätti BB-Minnan, Minna tilittää itkien."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135