Läiskis

Olipas liukas lattia toimistolla...olivat siivoojat vahanneet lattian...
Eli auki ollaan..vaan liksapäivä tänään...:)

18

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar1

itseäsi aamusta telo..:((((( Aikaisin ollaan liikkeellä tänään täälläkin joten huomenia vaan!

• sopiiko meihinkin...:))
        Huomenta sinne pohjolaan...hei oletkos se pohjan akka...hups toi oli näppis...aina utelias...
        Mun pitää nyt pehmentää siis oletkos pohjan neito...:))

• tuffe

Kuuluuko sinne saakka jos huudan?

Sinähän liikut tänään sitten liukkaasti :) Mitäs jos pyytäisit pomoa tuliseen tangoon, ehkä rapsahtais bonus taskuun?? Tuosta tuli mieleen vitsi, tiedätkö mitä mummo tekee iltapäivä-tansseissa? Hän ottaa tilaisuudesta vaarin :))

Osasit muuten kauniisti vastata av:lle...

• heräsin nyt...vätystää
        Oletko käynyt koskaan ilta-päivä tansseissa ??

• tuffe
        hai kirjoitti:

heräsin nyt...vätystää
        Oletko käynyt koskaan ilta-päivä tansseissa ??

Onko sulle koskaan kerrottu että illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan ;)) vai menitkö horrokseen kun siirryttiin talviaikaan.. :) Oikeesti luulin ettei hait nuku ikinä, vaanivat vaan alati :))

Sain äsken avaimet kämppääni... nyt ei kun hihat heilumaan.. tuutko meriv:n kanssa vahtimaan kaljapulloja?

• tuffe kirjoitti:

Onko sulle koskaan kerrottu että illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan ;)) vai menitkö horrokseen kun siirryttiin talviaikaan.. :) Oikeesti luulin ettei hait nuku ikinä, vaanivat vaan alati :))

Sain äsken avaimet kämppääni... nyt ei kun hihat heilumaan.. tuutko meriv:n kanssa vahtimaan kaljapulloja?

Het palvelukseen....
        Onnea onnea uuteen kotiin....
        Meris onkin hyvä vahtimaan kaljapulloja..lyö het näpeille jos meinaa korkata..ääh vitsi....
        Aika ja paikka niin het uin sinne...:))

• Miten saa mukavat unet keskeytettyä, niin ettei nuku överiksi?
      Ja miten saan vanhan tavan kitkettyä itsestäni, kun tuota tyhjaa rannetta vaan tuijottelen koko aamun? Se kello pirulainen kun meni menemään rikki.Hauskaa viikonalkua sinnekkin, täällä tosi hauska.....Älä telo selkääsi sen liukkaan lattian kanssa....

• Nyt aikaa mittaa tik tik..vaan eihä nyky kellot noin sano..

• AngorVat

onko kellot oikeessa ajassa ;)))))

Haukku ei ymmärrä tätä kesä-talvi-aikaa; kumma juttu?

Pakollinen aforismi:
      "Alkoholin liikakäyttö on ongelmiin sekä syy että ratkaisu."

Niin ja hyvää huomenta! Tänään on villi päivä :))

• onnellinen

en muistanu siirtää kelloja ja nyt olen tunnin etuajassa, lenkillä jo oon käyny ja suhkussa...
        Hyvä etten jo ole töihinkin menossa...
        Piti kyllä illalla siirtää ne kun tulin kotia mut sit vaan unohtu ku tuli vieraita!!!!
        Onkohan tämä jo sitä vanhuutta...että alkaa unohteleen asioita???

• AngorVat
        onnellinen kirjoitti:

en muistanu siirtää kelloja ja nyt olen tunnin etuajassa, lenkillä jo oon käyny ja suhkussa...
        Hyvä etten jo ole töihinkin menossa...
        Piti kyllä illalla siirtää ne kun tulin kotia mut sit vaan unohtu ku tuli vieraita!!!!
        Onkohan tämä jo sitä vanhuutta...että alkaa unohteleen asioita???

Ole kelloja siirtänyt mutta tuntui kivalta laittaa kello soittaan tuntia myöhemmin aamulla ;)) Oikeestaan on ihan kiva huijata itteensä - vai ?

• sano hälle että on nyt talvi..rukkaa sisäisen kellonsa siihe...
        Niin moi moi...:))

• funis

*täräyttäää ryminäl sisää* hups...unohin koputtaa*wirn*

tot ei kai tui luikkaus johtunu mun kaffivanast*toimii opasteen ulkoovelle* *nauraaa*

kuis vkl tökkäs??

• kävit mua rehvaamassa toimistolla...mitä sanoivat..en ollut paikalla...kaupunkilla luuhasin...:))
        Tarjosivat sentään kahvit

• Alkohooliin kuolee eniten suomalaisia miehiä....
      Miten se voi olla mahdollista..meitä on niin vähän...kippis......

• Lilja-Orvokki

v

• kummaa??

jotta niinkö kuppia otat..työaikana? mitäh?? :o)) Mukavaa viikonalkua hai(ven) :o))

• meriv

siivooja paikalla mutisten närkästyneenä lattialle ilmestyneitä ahterin jälkiä.

Oletkos lainkaan tullut ajatelleeksi kuinka vaikeaa ja suurta taitoa vaativaa on vahata lattia sellaiseksi, että aamusella toimistoon tulevat, viikonlopun jälkeen silmät sumeina astelevat, pahaa-aavistamattomat työläiset suorittavat jopa taitoluistelupisteytyksessä korkealle sijoittuvia salkoveja kierteellä taaksepäin???

Jos vielä onnistuit pitämään kahvin mukissa..tai mikä taidokkaampaa..pyydystää sen takaisin mukiin istuessasi ammattitaidolla vahatulla lattialla..*taputtaa hurmioituneena*

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe