torstaiaamuun asti klo 12.00. Tosi armeija meininki alkaa!!!!Tiina oli ainut joka valitti ja näytti hapanta naamaa. Muut terhi mukaanlukien on INNOISSAAN!!!!
LEIRI PIHALLE
14
4173
Vastaukset
- Karpo
Ettei olis palturia?
- juu
armeija tehtavä, sisällä saa vain käydä päiväkirja huoneessa.
- hermosto
Hitto ku nautin tilanteesta! neiti prinsessablondi ei tykkää yhtään kun joutuu eroon ihanista meikeistään ja lämpimästä sängystään. hiukanko säälittävä tapaus. ja joutuvat vielä hernerokkaa keittämään soppatykissä 30 litraa. ;) Luvassa kuulemma täydellinen armeijaleikki. Muonat pusseissa. Patteritki vaihetaan teltassa eli edes niiden vaihtoa varten ei saa tulla sisälle. siviilivaatteet jätetään sisälle. ekaksi joutuvat tekemään majoituksen kunhan ulos pääsevät... eli teltan pystytys eessä :D Antti valittiin joukkueenjohtajaksi, jonka käskyä pitää totella. Pitää opetella viis eri juttua: riviin järjesty, asento, lepo, ilmottaminen ja viheltää (kaikkien pitää syöksyä maihin). :D Nyt alkavat jakaa varusteita. Niin, joukkueenjohtaja saa pitää sulkeisia aina kun haluaa :D
Tiina aivan hermokiree... ei yhtään kiinnosta. Tehtävä kusee kun tiina on tommonen neitoperho joka hienostelee eikä muka kykene elämään pihalla... ja sit vielä kehtas mainostaa aiemmin tänään omia vaelluskokemuksiaan.. noinkohan on sitten vaeltanu vaan viiden kilsan lenkkejä lämpimän mökin lähipiirissä.
Juu... roskasäkeissä on kamaa hitosti. Pukeutuvat armeijavaatteisiin. Smurffipuvut nukkuessa :D Trangioissa keittävät ruuat... :D Tästä tulee niiiiiin hauskaa.- spk
Meinaan toi tehtävä. Itekin muutaman kerran inttiä käymättömänä päässyt kokeilemaan vkl leiriä ja voin sanoo että hyvä ja mieleenpainuva kokemus.
- spk
spk kirjoitti:
Meinaan toi tehtävä. Itekin muutaman kerran inttiä käymättömänä päässyt kokeilemaan vkl leiriä ja voin sanoo että hyvä ja mieleenpainuva kokemus.
Olen siis nainen.
- kasseissa
Kuivamuonat ja vaatteet. Hernekeittoa pitää tykillä keittää 30 litraa. Tiina edelleen happamana. Terhillä on just oikea asenne. Tiina on seuraavana putoamassa, sai köyden kaulaan tempauksellaan!
- ihmeen...
tempauksella Tiinaa nyt häädetään..Tehtävä on minunkin mielestä älytön..Miesvaltaiseen ryhmään saatiin nyt vielä varsin miehinen tehtävä..
- missä
ihmeen... kirjoitti:
tempauksella Tiinaa nyt häädetään..Tehtävä on minunkin mielestä älytön..Miesvaltaiseen ryhmään saatiin nyt vielä varsin miehinen tehtävä..
ne käy vessa asioilla? tuskin pihalla kun kamerat kuvaa?
- oPa
missä kirjoitti:
ne käy vessa asioilla? tuskin pihalla kun kamerat kuvaa?
Onhan siinä se palju. Sitä nyt on käytetty kaikkeen muuhunkin (sika uintiin), niin kai sitä voi vessanakin käyttää.
- hyvin menneep
... ja tiina putoaa ellei korjaa asennettaan hiukkasen verran nopiammin.
Mutta hei, eikös oikeesti ole ihan huisin originelli tehtävä? en muista brittiversioissa olleen moista...- kyttääjä
Tiinalle piti antaa tehtävä kun alkoi vaikuttaa apaattiselta. Lonni kuin paraskin alokas mittaamaan mahtuuko telttapatjat miten nukkumasuojaan. He hee, perinteistä armeijameininkiä - Timo ihmeen aktiivinen.
katselin tuossa sääennusteen niin ei hirmu pahalta näytä; Yöpakkasia ei pitäisi olla tulossa, eikä sadettakaan kuin hieman ke-to välisenä yönä.
- jotain...
nyt huomaamatta..Kun ymmärsin että tehtävän aikana ei sisällä saa käydä kuin päiväkirjahuoneessa..Milloin tämä tehtävä sitten virallisesti alkaa kun nyt koko poppoo istui sisällä..
- commander
jotain... kirjoitti:
nyt huomaamatta..Kun ymmärsin että tehtävän aikana ei sisällä saa käydä kuin päiväkirjahuoneessa..Milloin tämä tehtävä sitten virallisesti alkaa kun nyt koko poppoo istui sisällä..
Sick bother käski ne sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135