Toimisto kaipaa..siis teidän.....saakohan tämän kerto..noo kerron kuitenkin...
Seurasimme kerra keltaista lamborkiinia ( auto )
Mukamas olin autosta kiinnostunut.....no sen perässä sit ja ravintolaan me ja he.....oli elämys nähdä seuralaiseni ilme..olin kyllä suunnitellut ravintola keikan ..mutta sopi hyvin se auton seuraaminen.....
Elämyksiä...
39
1542
Vastaukset
- oliko..
seuralaisesi ilma tyrmistynyt vaiko haltioitunut? Jos minulta kysytään (ja vaikkei kysyttäiskään niin sanon silti) minusta keltainen on hirveä väri autossa.. :o)) ja lamborgiini..hmmm...pyh..
Ja huomenta muuten sinne toimistolle :o)- mites..
hai kirjoitti:
samalla retkellä nähtii aito Ferrari....
oliko se verrari punaanen?? siinä vasta auto jos mikä!! tahtoo sellasen! :o)))
mites.. kirjoitti:
oliko se verrari punaanen?? siinä vasta auto jos mikä!! tahtoo sellasen! :o)))
muuta ja muut ilman...toki punainen se oli..oli vaan kuljetus auton lavalla..:(
Hei mulla on ferrari...nooh punainen mutta sellainen sekunda malli....)))- kuules
hai kirjoitti:
muuta ja muut ilman...toki punainen se oli..oli vaan kuljetus auton lavalla..:(
Hei mulla on ferrari...nooh punainen mutta sellainen sekunda malli....)))minkä auton mä tosissaan haluan? Punaisen Ford Mustang -64..siinä vasta mahtipeli :o))
kuules kirjoitti:
minkä auton mä tosissaan haluan? Punaisen Ford Mustang -64..siinä vasta mahtipeli :o))
sinuun...huuups...siis tuohon auto juttuun....:)
mitä elämyksiä tämä päivä tuo itsekullekin.
Toivotvasti miellyttäviä tai edes 'siedettäviä'.
Hyvää (normaaliaikaista) huomenta kuitenkin.
Aforismi;autonkin perimmäinen kauneus on piilee sen kuljettajan silmissä.se on tämäkin.Kellotonna kulkea ja hyvin sujuu.Stressi vähenee kun tyhjää rannetta tuijottelee päivät pitkät.
Pieniä nämä pienen ihmisen elämykset.....
Kummasti osaan lähteä oikeaan aikaan töistä silti kotiin, sisiäinen kello toimii.
Se näistä kellojutuista..kyllästytte jo.Mutta elämyksestä tämä kyllä käy.on jo elämisen taitoa...:) noin pitääkin elämyksiä pienistä asioista saada...
Mäkin todella harvoin kelloa ranteessa pidän...jummi sain puhyhtiöltä kellon missä on kompassi,korkeusmittari ja jotain muutakin siinä..
- naputtaja
tuo..... Huomata, että mies kiinnostuu oudosta autosta niin, että perään lähtee....
- naputtaja
hai kirjoitti:
vaan harvoin sitä lamppaa näkee liikenteessä...:))
Ai niin söin silloin lankkupihvin........oli toivottavasti....
Hyvä ruoka...parempi mieli....Nuo mainokset oivaltavia...... Ruoka on tärkeä juttu....
itse vaan harvoin muistan mitä milloinkin olen syönyt....
Muistan kyllä useammin, missä asussa ruokailin.... naputtaja kirjoitti:
...oli toivottavasti....
Hyvä ruoka...parempi mieli....Nuo mainokset oivaltavia...... Ruoka on tärkeä juttu....
itse vaan harvoin muistan mitä milloinkin olen syönyt....
Muistan kyllä useammin, missä asussa ruokailin....Oli silloin hyvä ilma vähän tuulista ja ja loma edessä..seura parasta mahdollista....ulkona syötiin......olappa siinä ajassa nyt......
- naputtaja
hai kirjoitti:
Oli silloin hyvä ilma vähän tuulista ja ja loma edessä..seura parasta mahdollista....ulkona syötiin......olappa siinä ajassa nyt......
...on menneisyydessä kaivattavaa.....
Siinäpä tuo pulma.... jos laskeudut muistoihin, tuntuu........ jos vältät niitä... ei tunnu oikein miltään.....
Onko kipukin parempi tunne kuin ei tunnetta lainkaan???? naputtaja kirjoitti:
...on menneisyydessä kaivattavaa.....
Siinäpä tuo pulma.... jos laskeudut muistoihin, tuntuu........ jos vältät niitä... ei tunnu oikein miltään.....
Onko kipukin parempi tunne kuin ei tunnetta lainkaan????on..silloin ainaskin tietää eläneensä
Voi istua kiikkustuolissa..pistää silmät kiinni ja olla uudelleen....- naputtaja
hai kirjoitti:
on..silloin ainaskin tietää eläneensä
Voi istua kiikkustuolissa..pistää silmät kiinni ja olla uudelleen.........kuitenkin olla tarkkana, että osaa lopettaa muistelon ennen niitä kipeitä kohtia....
naputtaja kirjoitti:
.....kuitenkin olla tarkkana, että osaa lopettaa muistelon ennen niitä kipeitä kohtia....
kukas niitä kipeitä..paitti hoitsut...
- naputtaja
hai kirjoitti:
kukas niitä kipeitä..paitti hoitsut...
.... eikä mulla taipumusta alalle....
Pitää yrittää sitten tuo raina stopata oikeassa kohdassa.....ja kelata vain niitä mehukkaita kohtia.... takkatulta ja souturetkiä....tai vaikka halonhakkuuta....
Vähän vissiin päässä vikaa, kun tuo on väliin hankalaa.... Pitänee mennä hoitsulle.... naputtaja kirjoitti:
.... eikä mulla taipumusta alalle....
Pitää yrittää sitten tuo raina stopata oikeassa kohdassa.....ja kelata vain niitä mehukkaita kohtia.... takkatulta ja souturetkiä....tai vaikka halonhakkuuta....
Vähän vissiin päässä vikaa, kun tuo on väliin hankalaa.... Pitänee mennä hoitsulle....jos pullopostia lähettää.....:)
- naputtaja
hai kirjoitti:
jos pullopostia lähettää.....:)
....pienellä pullolla, isoa asiaa....
- Laahustava
Tämmöinen elämys"Silmät kiinni kuljin kunnes sinut näin,avasit silmäni rakkaudelle"
Pieni mietelause:Vaikka kuinka kauas kuljet,rakkauteni sinut löytää- onnellinen
hai kirjoitti:
olekkaan hassummat sun sanat......
nuo miehet....lähteä ny auton perään????
Vai olikohan siinä naiskuski???
Ite haluaisin kyllä semmosen iänikuisen vanhan volkkarin ja väri mielummin vihreä....
Aamuruno:
Meri nukahtaa
kaupungin kämmenelle,
rakkaus kulkee
varpaillaan..
Niin ja huomenta vaan kaikille.. onnellinen kirjoitti:
nuo miehet....lähteä ny auton perään????
Vai olikohan siinä naiskuski???
Ite haluaisin kyllä semmosen iänikuisen vanhan volkkarin ja väri mielummin vihreä....
Aamuruno:
Meri nukahtaa
kaupungin kämmenelle,
rakkaus kulkee
varpaillaan..
Niin ja huomenta vaan kaikille..tai ollaan...:)
Mulla on ollut sellainen vihree 65v malli..sellainen jenkki vienti versio siinä oli amppeeri ja painemittaritkin....myin sit sen jokkis luokka harrastajalle....
Tuota en sitä muista oliko siinä naiskuski..ei tainut olla...
Oletko ihan oikeesti onnellinen..jos niin onnea...:)- onnellinen
hai kirjoitti:
tai ollaan...:)
Mulla on ollut sellainen vihree 65v malli..sellainen jenkki vienti versio siinä oli amppeeri ja painemittaritkin....myin sit sen jokkis luokka harrastajalle....
Tuota en sitä muista oliko siinä naiskuski..ei tainut olla...
Oletko ihan oikeesti onnellinen..jos niin onnea...:)miehet vaan on ikuisia lapsia!!!varsinkin kun on kyse autoista...sitä ihaillaan, hyväillään, puunataan ym. Ei siinä mitään pahaa ole, on vaan joskus niin huvittavan näköistä....Tai oisko se vaan kateutta??? Toivois ite olevansa auton paikalla...hmm.. pitää miettiä???
Joo..kyllä minä olen onnellinen...tyytyväinen...
ja rakastunut.. onnellinen kirjoitti:
miehet vaan on ikuisia lapsia!!!varsinkin kun on kyse autoista...sitä ihaillaan, hyväillään, puunataan ym. Ei siinä mitään pahaa ole, on vaan joskus niin huvittavan näköistä....Tai oisko se vaan kateutta??? Toivois ite olevansa auton paikalla...hmm.. pitää miettiä???
Joo..kyllä minä olen onnellinen...tyytyväinen...
ja rakastunut..ruveta vilkuilee ympärille kun autoa pesee ja imuroi...:) tiedä vaikka joku nais immeinen tahtois auto paikalle tulla...:)))
perhana rupeen tekemään sen joka päivä...:))
Makeeta kun voi sanoa " olen rakastunut " vau....- onnellinen
hai kirjoitti:
ruveta vilkuilee ympärille kun autoa pesee ja imuroi...:) tiedä vaikka joku nais immeinen tahtois auto paikalle tulla...:)))
perhana rupeen tekemään sen joka päivä...:))
Makeeta kun voi sanoa " olen rakastunut " vau....se muuten on...
kyllä moni nainen varmaan haluis et mies hellis sitä yhtä paljon kun autoaan...
Kato vaan ympärille kun puunaat niin jos naisihminen kävelee ohi niin vissiin seuraa sun käden liikkeitä!!!!!!
Onnea yritykselle...
Täällä on niin paljon surullisia juttuja ( tietenkin niitä saa olla) niin miksen voi sanoa et olen onnellinen ja rakastunut kun kerta olen sitä...haluaisin et muutkin olis yhtä onnellisia... onnellinen kirjoitti:
se muuten on...
kyllä moni nainen varmaan haluis et mies hellis sitä yhtä paljon kun autoaan...
Kato vaan ympärille kun puunaat niin jos naisihminen kävelee ohi niin vissiin seuraa sun käden liikkeitä!!!!!!
Onnea yritykselle...
Täällä on niin paljon surullisia juttuja ( tietenkin niitä saa olla) niin miksen voi sanoa et olen onnellinen ja rakastunut kun kerta olen sitä...haluaisin et muutkin olis yhtä onnellisia...muistelen ..kävelle ainakun pesen autoa yksi todella mukavan näköinen nainen ohi koiran kanssa..mutta taitaa johtua siitä kun yleensä pesen samoihin aikoihin...:(..sunnuntaina...
taidan olla konservatiivinen.....
no mutta toki saa sanoa ja pitääkin
missä oot sä kallis ystäväin , mietin näin yksinäin ".......
- onnellinen
odotat?
Mun ainakin piti käydä aamuhölkät juoksemassa..
Puoli tuntia riitti hyvin ja hiki tuli....
Jos menis suihkuun...
Tuossa juostessa menneitä muistelin ja kauhuks huomasin et ei niissä mitään muistelemista ole...
Ajatukset vaan karkas nykypäivään ja näihin hetkiin...
Mutta ehkä joillakin elämä alkaa vasta tässä iässä... onnellinen kirjoitti:
odotat?
Mun ainakin piti käydä aamuhölkät juoksemassa..
Puoli tuntia riitti hyvin ja hiki tuli....
Jos menis suihkuun...
Tuossa juostessa menneitä muistelin ja kauhuks huomasin et ei niissä mitään muistelemista ole...
Ajatukset vaan karkas nykypäivään ja näihin hetkiin...
Mutta ehkä joillakin elämä alkaa vasta tässä iässä...nyt siis elämää ja ollut aikaisemminkin.....
No tuffea ja angotvattia kaipailen..siis heitäkin....
Sinä se jaksat lenkillä..hyvä hyvä..mäkin viellä päivittäin käyn...onkos se huumetta meille...:)- onnellinen
hai kirjoitti:
nyt siis elämää ja ollut aikaisemminkin.....
No tuffea ja angotvattia kaipailen..siis heitäkin....
Sinä se jaksat lenkillä..hyvä hyvä..mäkin viellä päivittäin käyn...onkos se huumetta meille...:)Tuffesta ei ole kuulunutkaan mitään koko aamuna...Olin viikon lapissa enkä käyny näillä sivuilla, mut Tuffen kyllä muistan, hemmetin hyvä se pomovitsi..kirj. ennen toisella nimimerk. mut kun joku muukin alko kirj. hävyyttömyyksiä samalla niin vaihdoin..ehkä pitäs rek.tämä..
Joo juoksen joka päivä...Lapissa kyllä kävelin...tai vaelsin...hemmetin kylmä siellä jo oli....
- tuffe
Minusta kiva että halusit yllättää seuralaisen :) ja sakkolapun sijasta vielä piffillä :))
Tässä käväisee säännöllisesti TransAm... aika tavallisen näköinen nykyisen mittapuun mukaan, mutta se ääni kun V8(?) lähtee käyntiin... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmusiikkia korville :)))))) Yritän aina olla ulkona kun se starttailee. Halvat on nykyiset huvit ;) tai siis, aika kallishan se on, jollekulle..
Se olikin mieluinen hommma opettaa pikkukollille miltä Auto kuulostaa :) *möreällä äänellä* dududududududududu....nuo elämyksistä parhaat..:)
kun pistää silmät kiinni..niin jo saa nenään bensan hajun...mopopoika ajat pyrkii mieleen....
haa ja sit vähän vanhempana prätkä jutut....
kylmää märkää palellusta...no tulipahan koettua sekin homma...:)))- tuffe
hai kirjoitti:
nuo elämyksistä parhaat..:)
kun pistää silmät kiinni..niin jo saa nenään bensan hajun...mopopoika ajat pyrkii mieleen....
haa ja sit vähän vanhempana prätkä jutut....
kylmää märkää palellusta...no tulipahan koettua sekin homma...:)))ettet pyörry bensanhajusta :)
Menin jo vähän sekaisin kun kirjoitit että oli kylmää märkää.. puhuitko prätkästä vai volkkarista :)) tuffe kirjoitti:
ettet pyörry bensanhajusta :)
Menin jo vähän sekaisin kun kirjoitit että oli kylmää märkää.. puhuitko prätkästä vai volkkarista :))molemmista..kyllä enempi tuota prätkä aikaa tarkoitin.......syyskuussa piti polvet koukussa iltaisin suihkuun mennä että sai jalat suoriksi..kylmää hyyr...
Nyt ostin sällille vähän samanlaisen talvi nahkatakin kuin mikä itellä oli kun kyyppasin...:) tosi paremman ja kalliimman..:))- tuffe
hai kirjoitti:
molemmista..kyllä enempi tuota prätkä aikaa tarkoitin.......syyskuussa piti polvet koukussa iltaisin suihkuun mennä että sai jalat suoriksi..kylmää hyyr...
Nyt ostin sällille vähän samanlaisen talvi nahkatakin kuin mikä itellä oli kun kyyppasin...:) tosi paremman ja kalliimman..:))ole jäänyt paljosta paitsi kun ei ole päässyt kaksipyöräistä kokeilemaaan :) Fillarissakin mulla vielä tukipyörät :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164