Mistä tiskipöytä?

etsivä

Tiedättekö muita kuin Stalan mistä saisi tiskipöytää mittojen mukaan?

14

3273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rosterifriikki

Meille tuli Metokselta mittojen mukaan teetetty, melkein 3m pitkä suorakulmaisella ja syvällä altaalla sekä valutusaltaalla. Olen tyytyväinen työhön. Allas tilattiin keittiöfirman kautta eli en tiedä ottavatko suoraan privaattitilauksia. Hinnallisesti kilpailukykyinen, alkuperäiseen Blancoon verrattuna edukas.

• kysyn

kertoisitko paljonko se tuli maksamaan?

• rosterifriikki
        kysyn kirjoitti:

kertoisitko paljonko se tuli maksamaan?

muistaakseni hinta pyöri himpun verran alle 1000€.
        Blancolta saa mita mieli tekee mutta aika hinnakasta. Lapetekin sivuilla on kivoja kuvia.

• Keittifani

Kiitos tästä vinkistä, Rosteifriikki! Käännynpä Metoksen puoleen!

• kaani

Itselläni on vähän sama ongelma. Löysin Vaasalaisen firman RST-Kaluste Oy. Laittaa vaan tarkat piirrokset niin lupaavat tehdä mitä tahansa. Stalallekin soitin, mutta ei sopinut mun tarkoitukseen. Niillä on ne vakioaltaat ja muuta ei saa. Itse haluan yhden ison (ehkä 60 am altaan) ja toisen pienemmän (ehkä 30 cm ) sen isomman viereen. Lisäksi taso jatkuisi yli 3 m ja välissä pitäisi olla aukko keittotasollekin. Kavika tekee kans, mutta niihin en ole ollut sen tarkemmin yhteydessa.

• kukikuki

Laita massiivipuusta itse pöytä. Sahaa hieman pesuvatia pienempi aukko pöytään ja liimaa pesuvati pöydän sisäpintaan kiinni. Käytä silikonia vesivahingon välttämiseksi. Pesuvadin pohjaan sitten aukko, mihin kiinnität vesiletkun, jonka taas työnnät viemäriin.

• rosterifriikki

Miksi pitäisi tehdä näin? Koska se on halvempi? koska se on SINUN visiosi ainoasta oikeasta? Itse en kuuna pöivänä suostuisi ottamaan mainitsemaasi versiota, mutta minä tykkäänkin äidistä, en tyttärestä. Eikö kuitenkin pysytä keskustelun alkuperäisessä juonessa eli kun on päätöksen tehnyt ja tietää mita haluaa - lue tiskipöytä teräksestä - niin yritetään olla avuksi eikä tarjota omia mieltymyksiä ainoina oikeina ja järkevinä. Kysymys kun ei ollut pyynnöstä eri vaihtoehdoista...

• kukikuki
        rosterifriikki kirjoitti:

Miksi pitäisi tehdä näin? Koska se on halvempi? koska se on SINUN visiosi ainoasta oikeasta? Itse en kuuna pöivänä suostuisi ottamaan mainitsemaasi versiota, mutta minä tykkäänkin äidistä, en tyttärestä. Eikö kuitenkin pysytä keskustelun alkuperäisessä juonessa eli kun on päätöksen tehnyt ja tietää mita haluaa - lue tiskipöytä teräksestä - niin yritetään olla avuksi eikä tarjota omia mieltymyksiä ainoina oikeina ja järkevinä. Kysymys kun ei ollut pyynnöstä eri vaihtoehdoista...

Onko rosterifriikki nyt hieman tosikko? Ajattelitko, että joku laittaa todella pesuvadin tiskialtaaksi?
        Toivottavasti elämä ei mennyt nyt pilalle.

• rosterifriikki
        kukikuki kirjoitti:

Onko rosterifriikki nyt hieman tosikko? Ajattelitko, että joku laittaa todella pesuvadin tiskialtaaksi?
        Toivottavasti elämä ei mennyt nyt pilalle.

en ole tosikko mutta miksi tunkea keskustelun sekaan hölmöilyä kun aikomuksena on ylläpitää järkevää tietojen vaihtoa - mutta eipä se näytä koskaan onnistuvan. elän kuitenkin toivossa...

• kukikuki
        rosterifriikki kirjoitti:

en ole tosikko mutta miksi tunkea keskustelun sekaan hölmöilyä kun aikomuksena on ylläpitää järkevää tietojen vaihtoa - mutta eipä se näytä koskaan onnistuvan. elän kuitenkin toivossa...

Eiköhän tänne sekaan mahdu välillä vähän kevennystäkin. Jos vedät herneet nenään siitä, että kirjoitan ohjeet kätevästä pesuvatitiskialtaasta, et voi olla muuta kuin tosikko. Ei tämä elämä ole niin vakavaa "rosterifriikki". Rosteriin ei kuitenkaan kaikki suhtaudu niin vakavamielisesti, kuin sinä. Täällä on aika varmasti myös huumorintajuisia ihmisiä, jotka eivät loukkaannu "väärästä" pesuvatiohjeesta.

Hyviä neuvoja on mukava lukea ja usein niitä olen itsekin antanut. Tästäkin viestiketjusta löytyy monta hyvää vinkkiä.
        Elä nyt rosterifriikki kuitenkin siinä toivossa ja olkaamme kaikki yhtä järkeviä, ettemme pahoita vakavamielisten keskustelioiden mieliä.

• keba
        kukikuki kirjoitti:

Eiköhän tänne sekaan mahdu välillä vähän kevennystäkin. Jos vedät herneet nenään siitä, että kirjoitan ohjeet kätevästä pesuvatitiskialtaasta, et voi olla muuta kuin tosikko. Ei tämä elämä ole niin vakavaa "rosterifriikki". Rosteriin ei kuitenkaan kaikki suhtaudu niin vakavamielisesti, kuin sinä. Täällä on aika varmasti myös huumorintajuisia ihmisiä, jotka eivät loukkaannu "väärästä" pesuvatiohjeesta.

Hyviä neuvoja on mukava lukea ja usein niitä olen itsekin antanut. Tästäkin viestiketjusta löytyy monta hyvää vinkkiä.
        Elä nyt rosterifriikki kuitenkin siinä toivossa ja olkaamme kaikki yhtä järkeviä, ettemme pahoita vakavamielisten keskustelioiden mieliä.

"Miksi pitäisi tehdä näin? Koska se on halvempi? koska se on SINUN visiosi ainoasta oikeasta? Itse en kuuna pöivänä suostuisi ottamaan mainitsemaasi versiota, mutta minä tykkäänkin äidistä, en tyttärestä."

Siis eikö toi rosteripelle ole tosikko? Jos joku vastaa tollaseen provoon noin, ei voi olla muuta kuin tosikko. Löysää vähän friikki...

• rosterfriikki
        keba kirjoitti:

"Miksi pitäisi tehdä näin? Koska se on halvempi? koska se on SINUN visiosi ainoasta oikeasta? Itse en kuuna pöivänä suostuisi ottamaan mainitsemaasi versiota, mutta minä tykkäänkin äidistä, en tyttärestä."

Siis eikö toi rosteripelle ole tosikko? Jos joku vastaa tollaseen provoon noin, ei voi olla muuta kuin tosikko. Löysää vähän friikki...

huhuh, kylläpä vakamieleisyyteni herätti tunteita. Nyt minun kohdaltani piste.

• keba
        rosterfriikki kirjoitti:

huhuh, kylläpä vakamieleisyyteni herätti tunteita. Nyt minun kohdaltani piste.

Juu, nuku hyvin ja varo epärealistisia unia.

• Ninna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe