Armeija on

Mies 20v.

ihan helvetin turhaa paskaa! Siitä ole mitään hyötyä, hajotkaa uudet alokkaat tai menkää sivariin! intti on PERSEESTÄ!

12

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaa se

Pistä nimimerkiksesi "Poika 20v." Oli suhteellisen kehittymätön kommentti sulla..

(miksi vaivauduinkaan edes vastaamaan mokomaan)

• väärin

Ei se ole poika...se on SIVARI
        (miksi minäkin vaivauduin vastaamaan moiseen)

• Simo Hovari
        väärin kirjoitti:

Ei se ole poika...se on SIVARI
        (miksi minäkin vaivauduin vastaamaan moiseen)

sivarit on Suomen selkäranka
        (miksi minä vaivaudun vastaamaan tyhmien inttipoikien vammailuun)

• lekuri
        Simo Hovari kirjoitti:

sivarit on Suomen selkäranka
        (miksi minä vaivaudun vastaamaan tyhmien inttipoikien vammailuun)

sivarit miinanraivaajia
        (miksi minä vaivaudun sanomaan päivänselvän asian tyhmille sivaripojille)

• sodassa
        lekuri kirjoitti:

sivarit miinanraivaajia
        (miksi minä vaivaudun sanomaan päivänselvän asian tyhmille sivaripojille)

(miksi edes vaivauduin sanomaan päivänselvän asian tyhmille inttipojille)

• sodassa kirjoitti:

(miksi edes vaivauduin sanomaan päivänselvän asian tyhmille inttipojille)

Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
        Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.

• Asiaan liittyi mitenkä?
        Pole87 kirjoitti:

Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.

Teini

• Asiaan liittyi mitenkä? kirjoitti:

Teini

No jos ne on kuollu ja kärsiny meidän nuorempien sukupolvien puolesta niin on mielestäni velvollisuus käydä se armeija.
        Ja niitten kärsimyksiin nähden pieni vaiva käydä se intti.

• Justjoo
        Pole87 kirjoitti:

No jos ne on kuollu ja kärsiny meidän nuorempien sukupolvien puolesta niin on mielestäni velvollisuus käydä se armeija.
        Ja niitten kärsimyksiin nähden pieni vaiva käydä se intti.

No ei taas tätä paskaa. Tämä asia ei liity nykyisellään mitenkään armeijaan. Sivariin pitäisi saada enemmän porukkaa jotta porukka tajuaisi että armeija on nykyisellään jo vanhanaikainen Suomessa. Sinäkin ahdasmielinen voisit avartaa näkemystäsi hieman, säälin sinua raukkaa kun olet kasvatettu ahdasmielisessä perheessä.

• pole parka
        Pole87 kirjoitti:

Jos edes jotain tajuaisit tästä elämästä, mutta ei! olet 18vuotias(jos edes sitäkään) ja todennäköisesti oot eläny elämäs jossain landella ja kuvittelet että nykyajan armeijassa on sama meininki kuin televisiosta näkemästäsi tuntemattomasta sotilaasta.. heh koettaisit kasvaa hieman

• nahjus viäläkin
        Justjoo kirjoitti:

No ei taas tätä paskaa. Tämä asia ei liity nykyisellään mitenkään armeijaan. Sivariin pitäisi saada enemmän porukkaa jotta porukka tajuaisi että armeija on nykyisellään jo vanhanaikainen Suomessa. Sinäkin ahdasmielinen voisit avartaa näkemystäsi hieman, säälin sinua raukkaa kun olet kasvatettu ahdasmielisessä perheessä.

Niin tuo kaikkiena luonteeltaan kunnioitettu armeija ja se kaikki oheitoiminta liittynee myöskin tietynlaiseen pienen ihmipolon selviytymis tarinaan ilmeisestikin? Anteeksi huono suomen kieleni. eli... minulle kävi armeijassa niin jotta, mietin siellä aikaa kulutellessani itseäni hieman tarkemmin ja (tietenkin) totesin asiain olevan niin että, minähän en ole edennyt elämässäni peruskoulua pidemmälle. Noh, sehän ei ole nuorehkolle pojan koltiaiselle mitenkään uutta. sitä kuvitteli olevansa jotain, kunnes jouti armeijaan... jatkakaa? Mun pitää mennä junaan.-

• suupaltti

saman ikänen ja samaa mieltä, välttäkää sitä paska kasa pelleilyä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe