Minne jouduit armeejaan/Missä oot ollu?

Itse jouduin Kajaaniin Pohjan Pioneeripataljoonaan (PohPionP)
Olis kiva kuulla minne muut on joutunu tai ovot palvelleet ja mitä mielt paikasta?
Itel lähtö 8.1.07

8

2135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HSV

Itte palvelin Porin Prikaatissa Huovinrinteellä.
      Pirun hyvä ja ammattitaitoinen koulutus. Omassa yksikössäni oli hyvä henki ja positiivinen ilmapiiri. Haminan RUK oli kyllä aivan saatanasti parempi paikka, varsinkin kirves-komppaniassa. Siitä ei enää armeija paljoa parane!

• lekuri

jep se on silleen että heinäkuun paikat menivät ensimmäisille joka on vittumainen juttu nimittäin minun kunta sattuu olemaan viimeisenä siinä listassa niin me joudumme ottamaan huonommat paikat. ja toisekseen kaikki joutuu kajaaniin sillä muut on buukattu jo tukkoon. tämä systeemi kusee pahasti sillä mitä vittua minä teen sen puoli vuotta kun ei töitä ole missään tarjolla tai vuoden??!?!?!?? vittu valtiovalta osaa taas ajatella

• Itellä oli mieli Keuruulle mutta herra suuri herra oli toista mieltä ja heinäkuus oli kans tarkotus mennä mut ei pääse sanoi herra suuri herra,
        mutta onneksi aselaji on se minkä halusin.

• Pole87 kirjoitti:

Itellä oli mieli Keuruulle mutta herra suuri herra oli toista mieltä ja heinäkuus oli kans tarkotus mennä mut ei pääse sanoi herra suuri herra,
        mutta onneksi aselaji on se minkä halusin.

Oikea arvo on herra Isoherra, eikä herra suuri herra.
        Sodankylässä Jääkäriprikaatissa esikunnan eteisessä kuultua:
        Esikuntalähetti teki ilmoituksen prikaatin komentajalle:"Herra...ööööh.... isoherra! Anteeksi, en muista arvoanne. Esikunnan päivystäjänä jääkäri NN."
        Prikaatin komentaja:"Minä olen arvoltani eversti."

Oli muuten saatanan vaikeaa pitää pokkaa kun tuota vieressä kuunteli.

• Juha 83

Itte palvelin Karjalan Prikaatissa Vekaranjärvellä vuonna 2003. Kaikki vain Vekaralle, jos haluaa mennä keskelle ei mitään. IT-miehet kunniaan. Ite olen ilmatorjunnan miehiä.

• alik.opp.86

Sielä ei pidot parane: ekalla viikolla sanottiin, ettei meillä ole simputusta, se mitä te luulette simputukseksi on vain kovaa koulutusta. JOO JOO, kolme alikessuamme on jo saanut simputuksen takia pekkaa. 2 kouluttajaa on tutkinnan alla. Esim: Taisteluharjoituksessa Vuosangassa satoi niin maan perkeleesti, yksi oppilaista ei jaksanut ottaa sadevaatteita mukaan- sanottiin: "Kaikilla pitää olla yhtenevä varustus- tästä johtuen kukaan ei käytä sadetakkia" No kaikki siinä sitten kastuivat, aamulla ei saanut "tärkeän" päivän takia lähteä sairaalaan, joten kipeäksi tulleet varusmiehet joutuivat sykkimään muiden mukana.

• asdfasfd

luuletko että tuota ei esiinny muualla? :D

meillä oli _aina_ metässä yhtenevä varustus. kasvatti kai sit luonnetta tms kastua syyssateessa.. aseesta otettiin aukin alussa hihnat pois ja saatiin ne tutkintomarssin jälkeen takaisin. mereen poistuttaminen, unettomuus ja nälkä leirillä (kun ei päivisin ehtiny laittaa trangialla sapuskaa eikä yöllä saanut) oli ihan normaalia.

upinniemessä rannjv auk:ssä palvelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe