Patella on tiettävästi kaksi lasta. Tietääkö joku minkä ikäisiä, kumpaa sukupuolta? Ovatko musiikillisesti lahjakkaita?
Paten lapset
12
10801
Vastaukset
- tenu
Tarmo joku 25 v ja tyttö joku 19v.
- Inka
Kiitos! Tiedätkö soittaako kumpikaan ammattilaisena tai harrastuksekseen. Vrt Arwo Virtasen poika ja oliko jonkun muunkin Popedalaisen lapsia.
- häh..
Inka kirjoitti:
Kiitos! Tiedätkö soittaako kumpikaan ammattilaisena tai harrastuksekseen. Vrt Arwo Virtasen poika ja oliko jonkun muunkin Popedalaisen lapsia.
Arwo Virtanen?
- Iso:D
Inka kirjoitti:
Onko Arwo Tapani Mikkonen mennyt naimisiin Jonkun Virtasen kanssa?:OO
- soittaa
Inka kirjoitti:
Kyllä soittaa.Matthau Mikojan laulaa ja soittaa kitaraa Bloodpitissa ja Sir Christus eli Jukka Mikkonen on Negativen kitaristi.
- mie vaan
tämän päivän iltalehti, juttu Patesta:
http://www.iltalehti.fi/2005/11/02/200511023680179_vi.shtml - periytyvää
Kuis ne lapset jos ei isäkään?
- Inka
Minä en ole musikaalinen, lapseni ja lapsenlapseni ovat.
Tyttärellä on näköjään ihan rehellinen ammatti. Tietääkö joku pojan ammatin, onko hän se Tarmo Mustajärvi joka netistä löytyy jonkin autourheilun yhteydessä? - joonas**
Inka kirjoitti:
Minä en ole musikaalinen, lapseni ja lapsenlapseni ovat.
Tyttärellä on näköjään ihan rehellinen ammatti. Tietääkö joku pojan ammatin, onko hän se Tarmo Mustajärvi joka netistä löytyy jonkin autourheilun yhteydessä?Sama Tarmo. Harrastaa myös muuten speedwayta
- Inka
joonas** kirjoitti:
Sama Tarmo. Harrastaa myös muuten speedwayta
Kiitos vastauksesta.
- tietääkseni
Inka kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
jenni
- lapset ovat
tarmo 1979 jenni 1986
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279