Aika vauhdikas versio tehty ABBA:n loistohitistä.
Benny Andersson ja Björn Ulvaeus on ilmeisesti ollut tämän teossa mukana ?
Gimmie, Gimmie, Gimmie on loisto biisi.
Gimmie, Gimmie, Gimmie/Hung Up
6
1195
Vastaukset
- Björn
Ja pyhäinhaväistystä. Madonnankin piti turvautua ulkoiseen vetoapua uralleen!!
- Anslia
Nyt on menty raiskaamaan Abban biisi todella typerästi.Tämä jälkeen voidaan sekoittaa sekaisin mikä kappale tahansa miten tahansa.
- Blues-Boy
Madonna teki sellaisen tempun nyt kyllä että!
Tämä Madonnan tekele tästä kappaleestahan on suosittu nuorten piirissä, eikös?
Jos ABBA olisi julkaissut tämän kappaleen toisella nimellä uudestaan singlenä ja mainostanut sitä yhtä lailla kuten Madonna olisi siitä tullut varmasti yhtä suuri juttu, luulisin.
ABBA ei julkaise mitään vaan Madonna kopioi tämän kappaleen tarttuvan pohjan ja saa näin tehtyä nuorten suosioon sopivan kappaleen vanhasta hitistä, joka on aivan naurettavaa! Ei Madonna itse osaisi tehdä sellaista menevää kappaletta, josta tulisi kunnon hitti niin piti vähän katsos kopioida meneviä kertosäkeitä ym, että maine ja ura jatkuisi luontevasti... Lisäksi vielä on hyvä videossa esitellä lähes viisikymppisen ämmän haaroväliä, tsemiä vaan sille!
Itse en ole koskaan kuunnellut kumpaakaan Madonnaa enkä ABBA:a mutta Madonna teki mielestäni aika nolosti... Kun ei omat taidot riitä sävellykseen enää niin pitää tyytyä kopioimaan toisten kappaleita... - Ang
Blues-Boy kirjoitti:
Madonna teki sellaisen tempun nyt kyllä että!
Tämä Madonnan tekele tästä kappaleestahan on suosittu nuorten piirissä, eikös?
Jos ABBA olisi julkaissut tämän kappaleen toisella nimellä uudestaan singlenä ja mainostanut sitä yhtä lailla kuten Madonna olisi siitä tullut varmasti yhtä suuri juttu, luulisin.
ABBA ei julkaise mitään vaan Madonna kopioi tämän kappaleen tarttuvan pohjan ja saa näin tehtyä nuorten suosioon sopivan kappaleen vanhasta hitistä, joka on aivan naurettavaa! Ei Madonna itse osaisi tehdä sellaista menevää kappaletta, josta tulisi kunnon hitti niin piti vähän katsos kopioida meneviä kertosäkeitä ym, että maine ja ura jatkuisi luontevasti... Lisäksi vielä on hyvä videossa esitellä lähes viisikymppisen ämmän haaroväliä, tsemiä vaan sille!
Itse en ole koskaan kuunnellut kumpaakaan Madonnaa enkä ABBA:a mutta Madonna teki mielestäni aika nolosti... Kun ei omat taidot riitä sävellykseen enää niin pitää tyytyä kopioimaan toisten kappaleita...Benny & Björn ovat olleet mukana tekemässä Hung Up-kappaletta, kyse ei siis ole varkaudesta.
- Artoz
Eivät tainneet Björn ja Benny tietää videosta kun suostuivat hienon kappaleensa samplaamiseen. Tuo on totisesti oksettavin ja huonoin video jonka olen koskaan nähnyt. Kyllähän Madonna ikäisekseen näyttää ihan hyvältä vaatteet päällä, tiukoissa farkuissa, mutta hyi helvetti tuo videon asu. Biisi ei sinänsä ole surkea, mutta...yök. Tuollaisenako Madonna haluaa itsensä muistettavan.
- Anonyymi
mark boals
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007