Onko kenellakaan kokemusta Costa Ricasta?
Mita pidit?
4
1877
Vastaukset
- bacalao
mene sinne vaan ja nauti olostasi :)
vähän kallis mutta paljon nähtävää.- tico tico
Paras matkakohde ikinä!
- Pliisu
kävin alkuvuodesta CR:ssä ja yksi upeimpia maita missä olen käynyt. Rikas luonto ja ihmiset todella ystävällisiä. Valittavana menoa ja meininkiä tai rauhallisia rantoja.
Lähes kaikkea löytyy, enkä kovin kalliiksi haukkuisi- surf
Olin Costa Ricassa perheen kanssa helmikuussa. Onnistunut reissu. Upeat maisemat, kannattaa liikkua bussilla, jos mahdollista. Hintataso korkeampi kuin esim Aasiassa, mutta ei aivan Suomen tasoa. Korkea hygieniataso ts ei juuri vaaraa turistiripuleista yms. mikä on virkistävää vaihtelua Kauko-idän kohteiden jälkeen. Ruoka sinänsä on ok, mutta ei fantastista. Pääkaupunki on täysin mitään sanomaton-ei siis kannata jäädä edes päiväksi ellei sitten lepäämään lentojen jälkeen päiväksi. Rannat Atlanttin puolella upeita. Vilkasta rantaelämää ja kunnon tyrskyjä. Merivirrat erittäin vaarallisia! Rannalla kuitenkin tilaa. Majoitusvaihtoehtoja runsaasti eri hintaisia ainakin Manuel Antoniossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229