Lukuarvoitus.....
48,34,24,56
?,29,40..... Mikä luku puuttuu.....?
Itse öööö....nooh meni päin mäntyä.....
Palkinnoksi sitten pipareita.......=:0))))))))
Aamujumppaa....... tiedossa.....
32
986
Vastaukset
- miukuli22
En mää vaan tiedä....
Saaks mä nyt piparin, kun tunnustin rehellisesti. ;o)))))miukuli...... tottakai saat..... Tarjoaa....dominokeksiiiiii......=:0))))))
On myös fani paloja....... nam.....- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
miukuli...... tottakai saat..... Tarjoaa....dominokeksiiiiii......=:0))))))
On myös fani paloja....... nam.....Kiitos, nämä onkin todella minun herkkua kummatkin, joten pakko on maistaa tuota toistakin mmmmm todella ihania, Kiitos :o)
Jaa ei sattuis tuota aamukahvia olemaan jäljellä? Oman pannuni tiristin jo loppuun :o))
Nii en mä mitään pummilla tänäaamuna liikkeellä ole, mutta on tuo käyntiin lähtö ollut vähän hidasta ;o))) miukuli22 kirjoitti:
Kiitos, nämä onkin todella minun herkkua kummatkin, joten pakko on maistaa tuota toistakin mmmmm todella ihania, Kiitos :o)
Jaa ei sattuis tuota aamukahvia olemaan jäljellä? Oman pannuni tiristin jo loppuun :o))
Nii en mä mitään pummilla tänäaamuna liikkeellä ole, mutta on tuo käyntiin lähtö ollut vähän hidasta ;o)))kuppi kuumaa kahvia tulos.....Maidon kera vai ilman....(_)]....näyttääks toi nyt sit edes kahvimukilta.....heh.,....
- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
kuppi kuumaa kahvia tulos.....Maidon kera vai ilman....(_)]....näyttääks toi nyt sit edes kahvimukilta.....heh.,....
Oletpas herttainen... maitoa kiitos, ei sokeria... Komeat on porsliinit sinulla, taitaa olla oikein arabian kalustoa, löytyykö oikein koko sarja?
Höööörpps.... Juu kyllä se on tuo suomalainen tuotanto, kun minäkin havittelen.... hööörppsss.... tahtovat vaan maksaa aika paljon...... hööörppssss.....Onpas hyvää kahvia, onko oikein kulta katriinaa?........ hööörpsss..... miukuli22 kirjoitti:
Oletpas herttainen... maitoa kiitos, ei sokeria... Komeat on porsliinit sinulla, taitaa olla oikein arabian kalustoa, löytyykö oikein koko sarja?
Höööörpps.... Juu kyllä se on tuo suomalainen tuotanto, kun minäkin havittelen.... hööörppsss.... tahtovat vaan maksaa aika paljon...... hööörppssss.....Onpas hyvää kahvia, onko oikein kulta katriinaa?........ hööörpsss.....väärennöksille ei tee mittään......
Nyt kyl kahvi on juhla mokkaa...... kelpaaks...hih.....=:0)))))))- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
väärennöksille ei tee mittään......
Nyt kyl kahvi on juhla mokkaa...... kelpaaks...hih.....=:0)))))))on maukasta, kyllä on hyvin keitetty, niin sopivasti purujakin joukossa:o))... hörppsss...
Juu, olen samaa mieltä.....hörrpsss... kaikki pitää olla ehdottomasti aitoa, niin astiat kuin miehetkin...hörrpssss... ohhoh, laitoitkos tähän jotain hömpsyä joukkoon, kun Miukuli alkaa miehistä höpöttää?...hörrppsss juu oikein oli hyvää, kiitoksia vaan suunnattomasti :o))))) miukuli22 kirjoitti:
on maukasta, kyllä on hyvin keitetty, niin sopivasti purujakin joukossa:o))... hörppsss...
Juu, olen samaa mieltä.....hörrpsss... kaikki pitää olla ehdottomasti aitoa, niin astiat kuin miehetkin...hörrpssss... ohhoh, laitoitkos tähän jotain hömpsyä joukkoon, kun Miukuli alkaa miehistä höpöttää?...hörrppsss juu oikein oli hyvää, kiitoksia vaan suunnattomasti :o)))))aitoja miehii löytäis....Mulkin olis käyttöö.....aidolle miehelle.....=;0)))))))))
hörpsssss....... hörpssss.... otatko lisää kahvia...?- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
aitoja miehii löytäis....Mulkin olis käyttöö.....aidolle miehelle.....=;0)))))))))
hörpsssss....... hörpssss.... otatko lisää kahvia...?tottahan sitä toinen menee, kun niin hyvää oli ;o))
Niin.....hörppss... niitä aitoja miehiä ei taida ihan joka paikassa ollakaan otettavissa... hörrpsss.... minäkin sellaista vähän olen viimeaikoina suunnitellut...hörrppssss...Ans kattoo ny, mitä elämä tuo tullessaan.. ...hörpppssss.... Olen vaan kovasti miettinyt... hörrppsss... mistä sitä lähtisi katselemaan...hörrppsss... kun en mitään ravintola rentuakaan halua...hörppsss... onpas kyl oikeen peevelin tujuu plöröö... hic... hööörrrpppsss.... miukuli22 kirjoitti:
tottahan sitä toinen menee, kun niin hyvää oli ;o))
Niin.....hörppss... niitä aitoja miehiä ei taida ihan joka paikassa ollakaan otettavissa... hörrpsss.... minäkin sellaista vähän olen viimeaikoina suunnitellut...hörrppssss...Ans kattoo ny, mitä elämä tuo tullessaan.. ...hörpppssss.... Olen vaan kovasti miettinyt... hörrppsss... mistä sitä lähtisi katselemaan...hörrppsss... kun en mitään ravintola rentuakaan halua...hörppsss... onpas kyl oikeen peevelin tujuu plöröö... hic... hööörrrpppsss....ravintolasta niitä kunnon miehii tuskin löytyyyyyyy.....Ssssbadammil on sellaisii hyvii kiikareita....öööö...vaiks mie en oo viel niil kyl pongannu kunnon.....
mut siinäpä kyssä....millain on kunnon mies...hmmmmmmmm.....=:0))))))))- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
ravintolasta niitä kunnon miehii tuskin löytyyyyyyy.....Ssssbadammil on sellaisii hyvii kiikareita....öööö...vaiks mie en oo viel niil kyl pongannu kunnon.....
mut siinäpä kyssä....millain on kunnon mies...hmmmmmmmm.....=:0))))))))Kunnon mieheen on niin paljon kriteereitä.... höörpss... ettei niitä helpolla löydä... höörpss... mutta hyvä alku on siinä, että hän pitää samoja asioita suuressa arvossa...hörpsss ... kuin mistä itsekkin pitää...hörpss... Tämähän kihoo jo päähän, mitä sä tänne oikein lorotit?.... hööörpppsss... et kai sinä nyt humalaan minua vaan juottanut heti "hic" aamutuimaan?? Höörrpsss, juu ihanan makuista on.... hörppsss.
Pitääkin ostaa kiikari ;o)))) miukuli22 kirjoitti:
Kunnon mieheen on niin paljon kriteereitä.... höörpss... ettei niitä helpolla löydä... höörpss... mutta hyvä alku on siinä, että hän pitää samoja asioita suuressa arvossa...hörpsss ... kuin mistä itsekkin pitää...hörpss... Tämähän kihoo jo päähän, mitä sä tänne oikein lorotit?.... hööörpppsss... et kai sinä nyt humalaan minua vaan juottanut heti "hic" aamutuimaan?? Höörrpsss, juu ihanan makuista on.... hörppsss.
Pitääkin ostaa kiikari ;o))))kahvia*viheltelee...*...... enää sit et saa ku kerta hattuun nousee kahvi.....kjäh.....
niin mie oon sitä mieltä et kunnon mies.....on...on..... sellainen sanansa mittainen......ja eiköhän niitäkin löydy..... kunnon miehiä.....=:0)))))- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
kahvia*viheltelee...*...... enää sit et saa ku kerta hattuun nousee kahvi.....kjäh.....
niin mie oon sitä mieltä et kunnon mies.....on...on..... sellainen sanansa mittainen......ja eiköhän niitäkin löydy..... kunnon miehiä.....=:0)))))Ei nekään ole voinut sukupuuttoon kuolla :o)))
Ne vaan toistaiseksi yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa ;o)))
Yes, olen kanssasi samaa mieltä: luottamus, on yksi perus edellytyksiä.
Nyt Miukuli lähtee ostamaan sitä hammastahnaa, kun vanha teki mulle kepposen. (lue Rahtarin aloituksesta)
Kiitos, aamu naukuista.... koitan selviä illaksi ;o)))))
Heips:o))))) miukuli22 kirjoitti:
Ei nekään ole voinut sukupuuttoon kuolla :o)))
Ne vaan toistaiseksi yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa ;o)))
Yes, olen kanssasi samaa mieltä: luottamus, on yksi perus edellytyksiä.
Nyt Miukuli lähtee ostamaan sitä hammastahnaa, kun vanha teki mulle kepposen. (lue Rahtarin aloituksesta)
Kiitos, aamu naukuista.... koitan selviä illaksi ;o)))))
Heips:o)))))muksasta juttutuokiosta.......
Palaillaan ja muksaa päivää sinulle miukuli....=:0)))))
- Herra_X
Kyllähän tuosta selvästi puuttuu luku. Nyt on valitettavasti vain sellainen tilanne, että näppäimistöstäni puuttuvat juuri nuo tarvittavat numeronäppäimet, joten en voi vastata tähän. Enkä jaksa kirjoittaa niitä kirjaimin.
Tiedän toki vastauksen, älköön sitä kukaan epäilkö. Joten olisitko ystävällinen ja antaisit ne lupaamasi piparit?juuh...saat sie pippariiiiii....*tarjoaa dominoooo...* olis fani paloi kans....... suklaista nam.....=:0)))
- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
juuh...saat sie pippariiiiii....*tarjoaa dominoooo...* olis fani paloi kans....... suklaista nam.....=:0)))
Oikein hyviä ovat. Taidampa ottaa muutaman mukaani. Mutta mitä tuohon lukuun tulee, niin voisit tietysti paljastaa sen kaikille niille, jotka eivät sitä ole vielä keksineet. Ei ihmisiä saa kiusata tämmöisillä kysymyksillä näin aamutuimaan. Eikä kyllä illallakaan, etteivät yöunet mene.
Herra_X kirjoitti:
Oikein hyviä ovat. Taidampa ottaa muutaman mukaani. Mutta mitä tuohon lukuun tulee, niin voisit tietysti paljastaa sen kaikille niille, jotka eivät sitä ole vielä keksineet. Ei ihmisiä saa kiusata tämmöisillä kysymyksillä näin aamutuimaan. Eikä kyllä illallakaan, etteivät yöunet mene.
paljasta nyt....... ettei mun tarvii.....Sehän on sitten vaan merkki siitä jotta sää et sitä tiedä.....
Sä paljastat luvun ja mie laitan sen kuin se lasketaan......=:0))
otatko lisää pipariiiii......?- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
paljasta nyt....... ettei mun tarvii.....Sehän on sitten vaan merkki siitä jotta sää et sitä tiedä.....
Sä paljastat luvun ja mie laitan sen kuin se lasketaan......=:0))
otatko lisää pipariiiii......?Piparit riittävät tältä erää, sotkin jo näppäimistöni piparinmurusilla ja sulaneella Fanipalojen suklaalla. Ja paidan rintamuskin on ihan ruskea pikkuleivistäsi. Taidat tarjoilla aika huonolaatuisia pipareita, kun ne tuppaavat tippumaan rinnuksille?
Valitettavasti en voi paljastaa lukua, sillä näppäimistö_ni tait aa menN€ä jum#iI€n(!
jJ#21€%%43lg mQa EWrt3"5 Herra_X kirjoitti:
Piparit riittävät tältä erää, sotkin jo näppäimistöni piparinmurusilla ja sulaneella Fanipalojen suklaalla. Ja paidan rintamuskin on ihan ruskea pikkuleivistäsi. Taidat tarjoilla aika huonolaatuisia pipareita, kun ne tuppaavat tippumaan rinnuksille?
Valitettavasti en voi paljastaa lukua, sillä näppäimistö_ni tait aa menN€ä jum#iI€n(!
jJ#21€%%43lg mQa EWrt3"5pipareita.....Eikä oo....ite et osaa syödä.......=:0))))
Mutta tuol alhaal sulle vastaus....ei tarvii jumii sen näppiksen kanssa......=:8))))))8
- olis
punkkahumppa?
punkkahumppa....miten olis sellainen punkkajumppa....kiva sänkypaini....... täääh.....=:0))
jihuuuu kakkospersoona tullut takaisin reissuiltaan....
Sitten kyssä....jos olet mies......
Voitko kertoo millainen on kunnon mies..... ihan utelias oon vaan...niih ja mistä niitä löytäis.........?- kunnon mies
BBrunetti kirjoitti:
punkkahumppa....miten olis sellainen punkkajumppa....kiva sänkypaini....... täääh.....=:0))
jihuuuu kakkospersoona tullut takaisin reissuiltaan....
Sitten kyssä....jos olet mies......
Voitko kertoo millainen on kunnon mies..... ihan utelias oon vaan...niih ja mistä niitä löytäis.........?löytyy. Ei niitä enää muualla ole. Vain mä olen jäljellä.
- miukuli22
kunnon mies kirjoitti:
löytyy. Ei niitä enää muualla ole. Vain mä olen jäljellä.
Vain yksi ainoa jäljellä ??????
Hmmm... eiköhän me Brunen kanssa saada jaettua sinut hyvin tasapuolisesti molemmille :o))))
tässä......
41....... elis 48 34:2=41...- Herra_X
Juuri tätähän minä yritin selittää! Luku oli 41. Kuten huomasit, sain näppäimistöni toimimaan taas ja kadonneet numeronäppäimet löytyivät atk-pöydän alta. Kaikki hyvin taas.
Herra_X kirjoitti:
Juuri tätähän minä yritin selittää! Luku oli 41. Kuten huomasit, sain näppäimistöni toimimaan taas ja kadonneet numeronäppäimet löytyivät atk-pöydän alta. Kaikki hyvin taas.
nyt sitä kyllä selitellään......veikkaan jotta sunkin arvaus ois menny sinne mäntyyn.....heh.....
ööööö et tiennyt.....=:0)))))- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
nyt sitä kyllä selitellään......veikkaan jotta sunkin arvaus ois menny sinne mäntyyn.....heh.....
ööööö et tiennyt.....=:0)))))Näytänkö minä muka sellaiselta tyypiltä, joka valehtelisi?
* Silmät suurella, viaton ilme kasvoilla, suupielet ja paidanrintamus suklaassa, hiukset kammattuna * Herra_X kirjoitti:
Näytänkö minä muka sellaiselta tyypiltä, joka valehtelisi?
* Silmät suurella, viaton ilme kasvoilla, suupielet ja paidanrintamus suklaassa, hiukset kammattuna *hmm..... näytät öööö.... suklaiselta........=;0)))))
Kantsis käydä nassu peseen....Muuten saat lauman huuhaan naisia kimppuus.......... katsos nuolevat sun nassun muuten.....=:0)))- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
hmm..... näytät öööö.... suklaiselta........=;0)))))
Kantsis käydä nassu peseen....Muuten saat lauman huuhaan naisia kimppuus.......... katsos nuolevat sun nassun muuten.....=:0)))Asiaa tuolta kantilta funtsiessani taidan jättääkin naaman pesemättä. Olisi huomattavasti mukavampaa antaa jonkun naisen nuolla nassu puhtaaksi kuin hangata se saippualla. Taidankin maleksia täällä jonkin aikaa ja katsoa, miten tällainen suklaanaama vetää naisia puoleensa.
Kiitos vinkistä! Herra_X kirjoitti:
Asiaa tuolta kantilta funtsiessani taidan jättääkin naaman pesemättä. Olisi huomattavasti mukavampaa antaa jonkun naisen nuolla nassu puhtaaksi kuin hangata se saippualla. Taidankin maleksia täällä jonkin aikaa ja katsoa, miten tällainen suklaanaama vetää naisia puoleensa.
Kiitos vinkistä!luulis vetävän......Pidähän naiset sitten erossa jos vallan äityvät tappelemaan.....Taidankin ite lipasta ensin.....*luuuurpssss.... nam...*=;8))
Mutta muksaa päivää sulle..... taidan oikeasti lähteä kahvin keittoon....=;0))))))))- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
luulis vetävän......Pidähän naiset sitten erossa jos vallan äityvät tappelemaan.....Taidankin ite lipasta ensin.....*luuuurpssss.... nam...*=;8))
Mutta muksaa päivää sulle..... taidan oikeasti lähteä kahvin keittoon....=;0))))))))... paikalta sotkuineni. Pitää käydä vaihtamassa paita puhtaampaan, mutta naamaa en pese. Siinä on vielä suklaata monen nuoltavaksi.
Tapaamisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047