Tulkaa kertomaan huolenne......

olen tässä lueskellut noita avauksia....ja kauhiaa sentään...... valitusta ja sen semmoista...
Mutta ei hätää.....kaikki vaan brunelle kertomaan huolet, murheet ja valituksen aiheet....
Kyllä minä kuuntelen....Ja yritän auttaa........ tai sitten en.......
Niih ja iltaa vaan taloon......=:0))))))))))))))99

66

983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mää oo mitään valittanut....mutta kun tuli puheeks niin on hyvä kun oot ns.syntipukki

• tänään jotenkin kiva päivä......Ihmettelen ihan suuresti vaiks töissä olin.....=:0)))))))

• BBrunetti kirjoitti:

tänään jotenkin kiva päivä......Ihmettelen ihan suuresti vaiks töissä olin.....=:0)))))))

onko töissä vai kotona...välillä töissä kivempaa

• ilottu kirjoitti:

onko töissä vai kotona...välillä töissä kivempaa

johtuen siitä kun pääsee pois kotoonta......=:0)))) ku mulla vanha työ taasen oli tässä kotona...=:0)

• BBrunetti kirjoitti:

johtuen siitä kun pääsee pois kotoonta......=:0)))) ku mulla vanha työ taasen oli tässä kotona...=:0)

kyllä sitten ja saa ollakkin hauskaa

• ilottu kirjoitti:

kyllä sitten ja saa ollakkin hauskaa

kummaa...taidan olla omituinen mut pidän uudesta työstäni....=:0))))mutta saas nähdä kauan tää ilo kestää...hih....

• BBrunetti kirjoitti:

kummaa...taidan olla omituinen mut pidän uudesta työstäni....=:0))))mutta saas nähdä kauan tää ilo kestää...hih....

äläs nyt vähättele....mäkin pidin työstäni kovasti mutta sitte tuli nää vaivat ja kotona miltei aina...en valita kyllä tekemistä löytyy joka päivälle...hih

• ilottu kirjoitti:

äläs nyt vähättele....mäkin pidin työstäni kovasti mutta sitte tuli nää vaivat ja kotona miltei aina...en valita kyllä tekemistä löytyy joka päivälle...hih

kotona hommaa.....=:0)))) paljonki......
        toisaalta ne kotityöt on hyvää vastapainoa sille työlle...=:0))

• BBrunetti kirjoitti:

kotona hommaa.....=:0)))) paljonki......
        toisaalta ne kotityöt on hyvää vastapainoa sille työlle...=:0))

kun osaat aatella kun mä silloin kuin olin töissä

• ilottu kirjoitti:

kun osaat aatella kun mä silloin kuin olin töissä

mulla sellaiset vanhemmat..... jotta ain on puhuttu että työ tärkeää.....tosin nykyään on työpaikat kiven takana......harmi....=:0(

• BBrunetti kirjoitti:

mulla sellaiset vanhemmat..... jotta ain on puhuttu että työ tärkeää.....tosin nykyään on työpaikat kiven takana......harmi....=:0(

sitä mieltä et kyllä työtä tekevälle löytyy

• ilottu kirjoitti:

sitä mieltä et kyllä työtä tekevälle löytyy

murheita yleensä sen suhteen...töitä oon löytänyt......=:0))))Mut nykypäivänä se on vaikeaa saada....Mitä tossa oon seurannu.....ja se on aikas usein ongelma että ei oo työkokemusta ja sitäkin vaikee saada jos ei löydä töitä...
        Noh jokos riittää vakavat aiheet.....
        meniskö nukkumaan vai vieläkö tässä haahuilis....=:0)))))

• ..hanaviini on hyvää ei ongelmii muuta kuin että se on loppu.. ei sitä paljon ollutkaan vaikka niin aluksi luulin.. ongelma ..siideri on niin kuivaa että piti pistää sokerii mutku sekään ei oikein tepsi.. avaanko seuraavaksi oluen.. nimimerrkkki huolestunut..

• oluen.....=:0)))))

• BBrunetti kirjoitti:

oluen.....=:0)))))

..helppoo.. ei kai siinä sit muuta kuin koffi auki.. kiitos..

• pervokki kirjoitti:

..helppoo.. ei kai siinä sit muuta kuin koffi auki.. kiitos..

mutta tuo mulle ne kuivat siiderit..... lirautan vähän sekaan vettä ni on taas märkää.....heh....=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

mutta tuo mulle ne kuivat siiderit..... lirautan vähän sekaan vettä ni on taas märkää.....heh....=:0)))

..tuntuu että se vesittää homman ja tulee loppujen lopuksi entistäkin kuivemmaks..

• pervokki kirjoitti:

..tuntuu että se vesittää homman ja tulee loppujen lopuksi entistäkin kuivemmaks..

meinaat....nooh ei se mitään....Olen näet itsekin kuivil vesil koko viikonlopun....=:0)))))))

• BBrunetti kirjoitti:

meinaat....nooh ei se mitään....Olen näet itsekin kuivil vesil koko viikonlopun....=:0)))))))

..mullas se ilo vasta repeekin.. huomenna..

• pervokki kirjoitti:

..mullas se ilo vasta repeekin.. huomenna..

miksi huomenna ilo repee.......?*utelias...*=:0))

• BBrunetti kirjoitti:

miksi huomenna ilo repee.......?*utelias...*=:0))

..synttärit.. sit menoo onkin ihan töttörööö.. housutkin repeee

• pervokki kirjoitti:

..synttärit.. sit menoo onkin ihan töttörööö.. housutkin repeee

*antaa neulan ja lankaa....*ota nää huomen mukaan...saat niitä housuja paikkailla ain välil....=:0))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

*antaa neulan ja lankaa....*ota nää huomen mukaan...saat niitä housuja paikkailla ain välil....=:0))))))))

..ja saan siitä kuulla..

• pervokki kirjoitti:

..ja saan siitä kuulla..

muuten kokeilla nahkahousuja....ne on nääs aikas kestävii........ööööö luulisin.......koska yleensä mulla housut ei repee ne tippuu.....Ja silloin jos näkyvis komeita uroksii....=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

muuten kokeilla nahkahousuja....ne on nääs aikas kestävii........ööööö luulisin.......koska yleensä mulla housut ei repee ne tippuu.....Ja silloin jos näkyvis komeita uroksii....=:0)))

..on housujen tippuminen yhteydessä komeisiin uroksiin?.. selevä..
        joo nahkikset kestää.. tiedän.. omistan sellaset koska olenhan rokkipervokki..

• pervokki kirjoitti:

..on housujen tippuminen yhteydessä komeisiin uroksiin?.. selevä..
        joo nahkikset kestää.. tiedän.. omistan sellaset koska olenhan rokkipervokki..

nahkikset.......
        Ajattelin ostaa henkselit lisäks...koska vyöstä ei enää apua ku housut valahtaa.... No jokaisella ongelmansa.....heh......=:0)))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

nahkikset.......
        Ajattelin ostaa henkselit lisäks...koska vyöstä ei enää apua ku housut valahtaa.... No jokaisella ongelmansa.....heh......=:0)))))))))

..siis henkselit.. mulle tule mieleen nuo baijerilaiset nahkasortsihenkselihousut..

• pervokki kirjoitti:

..siis henkselit.. mulle tule mieleen nuo baijerilaiset nahkasortsihenkselihousut..

henkselit mitä on pelle hermannilla...... Ne on vaudet.......=:0))))))

• BBrunetti kirjoitti:

henkselit mitä on pelle hermannilla...... Ne on vaudet.......=:0))))))

..pelle herman baijerilainen?..

• pervokki kirjoitti:

..pelle herman baijerilainen?..

hmmm....brune ei tiedä......=:0))

• tuffe

nyt kun kerrankin joku kuuntelis, mulla ei oo ongelman ongelmaa... Mutta kiitos kuitenkin sympatiasta :)

• aina parempi jos ei oo ongelmii...elämä helppoo silloin....
        Muksa nähdä sinua....=:0)))

• tuffe
        BBrunetti kirjoitti:

aina parempi jos ei oo ongelmii...elämä helppoo silloin....
        Muksa nähdä sinua....=:0)))

Niinpä, ja jokaisen mustan pilven takana on toinen musta pilvi ;)) joten ei hätää, ehtii ne huolet tulla :))

• tuffe kirjoitti:

Niinpä, ja jokaisen mustan pilven takana on toinen musta pilvi ;)) joten ei hätää, ehtii ne huolet tulla :))

jos niitä huolia tulee.....=:8))))))9

• miukuli22

istuu tympääntyneen näköisenä odotushuoneessa, ja selaa vuoden vanhaa tekniikan maailmaa, jossa testataan (silloin) uusia scoottereita.
      *Ai täällä on Edenin juoma-automaatti, taidankin ottaa mukillisen, kun suutakin kuivaa*
      *Hmmm.... Onpas täällä jonoa, mikäs se minun vuoronumeroni olikaan? Voih... 173 viel saa odottaa :o(((*

• kerro huolesi....Minä kuuntelen........
        *tarjoaa fani palaa....*....psst....ei kerrota muille sit et sait herkkuu jooko.......=:0)))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

kerro huolesi....Minä kuuntelen........
        *tarjoaa fani palaa....*....psst....ei kerrota muille sit et sait herkkuu jooko.......=:0)))))

Minulla vain tällainen hyvinkin *mums,mums* pieni ja vaatimaton ongelma, kun minulla pyörii sukat *mums* jalassa :o))
        Olisin kyllä ilman *mums* sukkia, mutta kun nuo tassujen karvat jäävät *onpas ihanaa fania, voi kun joku keksis myydä hania :o))* aina nilkkurin vetoketjun väliin, ja se *mums,mums* satttttuuuuuuuhhhhhhh!!!!!!
        Niin käytän tällaisia nilkkamallisia sukkia.
        Mutta aina kun *mums* tassuun vilasen, niin se kantapäänkohta on tuossa päällä päin *mums,mums* Kiitos :o))))))

• miukuli22 kirjoitti:

Minulla vain tällainen hyvinkin *mums,mums* pieni ja vaatimaton ongelma, kun minulla pyörii sukat *mums* jalassa :o))
        Olisin kyllä ilman *mums* sukkia, mutta kun nuo tassujen karvat jäävät *onpas ihanaa fania, voi kun joku keksis myydä hania :o))* aina nilkkurin vetoketjun väliin, ja se *mums,mums* satttttuuuuuuuhhhhhhh!!!!!!
        Niin käytän tällaisia nilkkamallisia sukkia.
        Mutta aina kun *mums* tassuun vilasen, niin se kantapäänkohta on tuossa päällä päin *mums,mums* Kiitos :o))))))

sulle niitä fani paloi.....ööööh......ei saanut selväää..... jotain sukista.....ootas...... miettiiiiiii.......
        Ala käyttämään sukkahousuja....ei pyöri ei mihkään suuntaan.....
        Maistuisko kokis.....*tarjoaa kokista....*=:09))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

sulle niitä fani paloi.....ööööh......ei saanut selväää..... jotain sukista.....ootas...... miettiiiiiii.......
        Ala käyttämään sukkahousuja....ei pyöri ei mihkään suuntaan.....
        Maistuisko kokis.....*tarjoaa kokista....*=:09))

Niin kato, (ai niin sorry et olen vastaanotolta myöhäs, mutta olen just Tartsanil kyläs) Hööörrrrpssss... niin ne Nyrlonin sukkahousut Hööörrrpppssss... on vähän saman laatuiset, kuin höööörrrrpppssss... aikoinaan oli ne raivolarusapöksy..hööörrrpppsssss.... vilpone yllä, köykäne olla...höööörrrpppssss....
        Niis on jottain simmoista... HööööörrrrPsssss...
        että Miukulin kinttui kutiseee HöööRRRRpssss niin vietävästi, Ettei oikeen Nyrlonit mallaaa :o)))) Kiitos kokiksesta :o))))
        Sulla on sitten kiva käydä, olit sitten kotona tai töissä, kun aina tarjoot jotain namia ;o)))
        Lupssthan, ettei tos kokikses ollut prosenttei!!!! Hic...hä? :o)))))

• miukuli22 kirjoitti:

Niin kato, (ai niin sorry et olen vastaanotolta myöhäs, mutta olen just Tartsanil kyläs) Hööörrrrpssss... niin ne Nyrlonin sukkahousut Hööörrrpppssss... on vähän saman laatuiset, kuin höööörrrrpppssss... aikoinaan oli ne raivolarusapöksy..hööörrrpppsssss.... vilpone yllä, köykäne olla...höööörrrpppssss....
        Niis on jottain simmoista... HööööörrrrPsssss...
        että Miukulin kinttui kutiseee HöööRRRRpssss niin vietävästi, Ettei oikeen Nyrlonit mallaaa :o)))) Kiitos kokiksesta :o))))
        Sulla on sitten kiva käydä, olit sitten kotona tai töissä, kun aina tarjoot jotain namia ;o)))
        Lupssthan, ettei tos kokikses ollut prosenttei!!!! Hic...hä? :o)))))

lirautin vähän kossuva joukkoon....... Ööööh....olet kohta virtuaalihumalas........=:0))))))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

lirautin vähän kossuva joukkoon....... Ööööh....olet kohta virtuaalihumalas........=:0))))))))

saaiiisss kherrannn reeissulansa, johs ei muuta nii heeevosta... Ohhhhoh, ny kylä pistää laulutkin jo levottttomaks. ;o)))
        Kylä mää sitten olen epä- vai onnnnnen suaasima. :o)
        Brune juottaa Miukulinkiukulia samaalllla viikhololla jo toista kertaaa "Pöhniin".....
        Juuuuh, onks Brune lisäää? *mukia ojentaa kohti*
        Sitten kus sult loppuu, mä haen tuolt piilost lisää ;o))))

• miukuli22 kirjoitti:

saaiiisss kherrannn reeissulansa, johs ei muuta nii heeevosta... Ohhhhoh, ny kylä pistää laulutkin jo levottttomaks. ;o)))
        Kylä mää sitten olen epä- vai onnnnnen suaasima. :o)
        Brune juottaa Miukulinkiukulia samaalllla viikhololla jo toista kertaaa "Pöhniin".....
        Juuuuh, onks Brune lisäää? *mukia ojentaa kohti*
        Sitten kus sult loppuu, mä haen tuolt piilost lisää ;o))))

lissää....*naukkaa itsekin pullosta kossuva..... ja raakana....*.....hik.....hik...joudun nyt tuuraajaa alkaa kyseleen....hik...kuka murheet kuuntelis...hik...huuhaalaisilta...hik......=:0)))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

lissää....*naukkaa itsekin pullosta kossuva..... ja raakana....*.....hik.....hik...joudun nyt tuuraajaa alkaa kyseleen....hik...kuka murheet kuuntelis...hik...huuhaalaisilta...hik......=:0)))))

onnnnhan meil *hic* Noittii Absoluuuutei, kai joku niist ny *hic* vois Ysysystävvvväääää shen verran jjjeesaah. Juuh, *hic* ainaki mää (juu jos ohlsn *hic* selevä auttaisin juur hetipä nii suu)
        Mut nyyyyt * hic* on Miukuli... pikkkkase huuuuanooos hapes. juuh:o))) Otaks sää lissäääh, mää sain joskus....v:tun paljonn aikkaaa sit tämmöseh.... ot ny vaa äläkäs lasihin syle.
        Pal o roshentei, mut niit täsä tarvitaah :o))))

• miukuli22 kirjoitti:

onnnnhan meil *hic* Noittii Absoluuuutei, kai joku niist ny *hic* vois Ysysystävvvväääää shen verran jjjeesaah. Juuh, *hic* ainaki mää (juu jos ohlsn *hic* selevä auttaisin juur hetipä nii suu)
        Mut nyyyyt * hic* on Miukuli... pikkkkase huuuuanooos hapes. juuh:o))) Otaks sää lissäääh, mää sain joskus....v:tun paljonn aikkaaa sit tämmöseh.... ot ny vaa äläkäs lasihin syle.
        Pal o roshentei, mut niit täsä tarvitaah :o))))

runetti ajatteli sammuta sänkyyn......
        Kiits muksasta rupattelutuokiosta.....
        Palaillaan taasen astialle.....
        Mukavia unosia miukuli...=:0)))))))

• miukuli22
        BBrunetti kirjoitti:

runetti ajatteli sammuta sänkyyn......
        Kiits muksasta rupattelutuokiosta.....
        Palaillaan taasen astialle.....
        Mukavia unosia miukuli...=:0)))))))

ek kylä varmanikaaan mene sinne petiiise, ei suuuu siäl kummiska kukka varro juur tänäpän ehtool :o)))
        Bruuuuuneee tuuu taaakaaasiii, täääällläääääää huuutaaaa miiiuuuukuuu.........
        Noh jos ihan nyt aikuisten oikeesti menit, niin ältsin makeit uniii :o)))))

• ..niin tuli vaan semmonenkin mieleen.. mutta mites me siihen eksyttiin? viiraako päässä..

• sattuko pyllylle.......
        Nooh viiraa mutta haitanneeko tuo mittään.....heh.......=:8))))))

• BBrunetti kirjoitti:

sattuko pyllylle.......
        Nooh viiraa mutta haitanneeko tuo mittään.....heh.......=:8))))))

..pahemmin.. hitsi ku ei tuu oiken mitään telkusta.. vai tuliko sieltä joku mars-juttu...

• pervokki kirjoitti:

..pahemmin.. hitsi ku ei tuu oiken mitään telkusta.. vai tuliko sieltä joku mars-juttu...

eiköhän sieltä jotain....Olen viimeaikoina katsellut telkkaa.....
        Ihmeellistä mutta totta......Pulmusia neloselta...heh.....=:0)))))

• BBrunetti kirjoitti:

eiköhän sieltä jotain....Olen viimeaikoina katsellut telkkaa.....
        Ihmeellistä mutta totta......Pulmusia neloselta...heh.....=:0)))))

..on niitä harvoja helmiä.. sais tulla useammin..

• pervokki kirjoitti:

..on niitä harvoja helmiä.. sais tulla useammin..

sit se on hauska sarja...kumman kaa....Mut välil unohdan sen katsoo.....
        Oikeestaan ois muksa jos niitä vanhoja sarjoja alettais uusiin.... Vatuttaa kun salkkaritkin turhaan uusitaan vkl:sin..... typerää......

• BBrunetti kirjoitti:

sit se on hauska sarja...kumman kaa....Mut välil unohdan sen katsoo.....
        Oikeestaan ois muksa jos niitä vanhoja sarjoja alettais uusiin.... Vatuttaa kun salkkaritkin turhaan uusitaan vkl:sin..... typerää......

..hirvewsti hyvii vanhoja sarjoja joita ei uusita.. iso däämm ja juuh mun puolets salkkarit saa haistaa mun alkk.. en tykkää yhtään..

• pervokki kirjoitti:

..hirvewsti hyvii vanhoja sarjoja joita ei uusita.. iso däämm ja juuh mun puolets salkkarit saa haistaa mun alkk.. en tykkää yhtään..

haluatko vaativan tehtävän....?....Katos minnuu alko väskään...jäisitkö tuuraan....Kuuntelet ihmisten murheet ja silleen....jookos....pliis......Palkaksi saat pussillisen fani paloja.....=:0))))))

• BBrunetti kirjoitti:

haluatko vaativan tehtävän....?....Katos minnuu alko väskään...jäisitkö tuuraan....Kuuntelet ihmisten murheet ja silleen....jookos....pliis......Palkaksi saat pussillisen fani paloja.....=:0))))))

..oon huuruissa ja väsyttää..

• pervokki kirjoitti:

..oon huuruissa ja väsyttää..

nooh...ei auta muu kun ite tässä hetki valvoo....=:0)

• Hartte-Vainaa

1. Valmistin kaksi kaarevaa muurikiveä vaasalaisille heidän antamansa sapluunan mukaisesti. Kun kivet olivat likimain valmiina suvaitsivat vaasalaiset kertoa, että sapluuna ei ollutkaan oikeiden mittojen mukaan tehty, ainoastaan ulkokehä oli oikea, muilta osin minun olisi pitänyt mitata ne itse oikeaan kokoon. Sain siis kunnian tehdä ne kivet uudestaan.

2. Rahat ovat taas lopussa. Se ei tietystikään ole yllätys eikä näin ollen myöskään oikea huokailunaihe.

3. Sisko on tulossa käymään parin viikon sisällä. Pitäisi siivota tämä kodiksi kutsumani sikolätti siihen mennessä. SE on huokailunaihe!

4. Vielä ei ole selvinnyt miksi lapaseni roikkuvat alla hihansuun (Timo Rautiaisen laulusta lainattu fraasi)...

Voi minua...

No, eivätköhän ne murheet siinä olleet. Kiitos kuuntelemisesta!

• palkkaa siivoja....Mutta älä maksa sille....heh.....muuten ne saa verotuksessa vähentää....
        ja rahahuoleen....tee lotto....saatat voittaa.....
        Kyllä brune kuuntelee....siitä ei tarvii kiittää....=:0)))))

• Hartte-Vainaa
        BBrunetti kirjoitti:

palkkaa siivoja....Mutta älä maksa sille....heh.....muuten ne saa verotuksessa vähentää....
        ja rahahuoleen....tee lotto....saatat voittaa.....
        Kyllä brune kuuntelee....siitä ei tarvii kiittää....=:0)))))

Kiitos vinkeistä!

Entäpä tämä uusin huoleni: Palkkojaan vaativa siivooja uhkaa etovaa olemustani venäläisillä palkkamurhaajilla ellen maksa hänen palkkaansa, joka on 8947 euroa (asuntoni oli aika likainen...)?

Ja saako siivooja vähentää palkkamurhaajan palkan omasta verotuksestaan vai minun verotuksestani?

Entä jos menen naimisiin kyseisen siivoojan kanssa?

Voi minua ja minun elämääni! Jokaista vastausta seuraa ainakin tusina uusia huolenaiheita...

• Hartte-Vainaa kirjoitti:

Kiitos vinkeistä!

Entäpä tämä uusin huoleni: Palkkojaan vaativa siivooja uhkaa etovaa olemustani venäläisillä palkkamurhaajilla ellen maksa hänen palkkaansa, joka on 8947 euroa (asuntoni oli aika likainen...)?

Ja saako siivooja vähentää palkkamurhaajan palkan omasta verotuksestaan vai minun verotuksestani?

Voi minua ja minun elämääni! Jokaista vastausta seuraa ainakin tusina uusia huolenaiheita...

menet naimisiin....Mutta tee avioehtosopimus....saat siivoojan ja ruuanlaittajan ja pääset pari kertaa kuukaudessa puksujunaan....=:0))))))

• takkunen
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Kiitos vinkeistä!

En tuohon alotukseen uskaltanu ees pistää mitää raflaavaa,mut josko tää jää vaan meijän kahen keskeiseks!!!!!Suostu ihmeessä sen siivoojan toiveisiin,älä rahassa mut sano et sun taksa on sama,kun hää pyytää,,,,

Se vähennys on henkilökohtanen;siis kumpi on hengissä viel sillon kun se ilmotus omantunnon mukkaan tehhään.Elikkä;kumpi on elossa vähennykseen oikeuttavana aikaan.

Ihanko oikeesti aattelit?No säästäähän se ainaski sun henken.Mutta et sitte varmimmin saa niitä vähennyksii.

Äläpäs oo huo(r)(l)issas lainkaan,sillä kyl täällä sun onkelmas ratkotaan.Otat vaan rohkeesti yhtevyttä,niin aamusest asias on klaari.Se on jämpti nii.

• Hartte-Vainaa
        BBrunetti kirjoitti:

menet naimisiin....Mutta tee avioehtosopimus....saat siivoojan ja ruuanlaittajan ja pääset pari kertaa kuukaudessa puksujunaan....=:0))))))

...jos se siivooja onkin rikkaampi kuin allekirjoittanut? Silloinhan menetän selvää rahaa.

Entä jos hän on yksinhuoltaja? Kuinka hän voi huoltaa yksin lastaan jos minä tunkeudun samaan talouteen?

Tai jos hän ei suostu kosintaani? Mitä teen? työnnänkö haulikonpiipun suuhuni ja odotan 7 päivää-lehden reportteria?

Entä jos siivooja onkin oikeasti siivoojaksi loihdittu prinssi? Jos suutelen häntä niin sylissäni onkin yhtäkkiä trikoisiin pukeutunut mies. Voinko koskaan selvitä sellaisesta koettelemuksesta ilman terapeuttia?

Tästä taitaa tulla pitkä perjantaiyö...

• Hartte-Vainaa
        takkunen kirjoitti:

En tuohon alotukseen uskaltanu ees pistää mitää raflaavaa,mut josko tää jää vaan meijän kahen keskeiseks!!!!!Suostu ihmeessä sen siivoojan toiveisiin,älä rahassa mut sano et sun taksa on sama,kun hää pyytää,,,,

Se vähennys on henkilökohtanen;siis kumpi on hengissä viel sillon kun se ilmotus omantunnon mukkaan tehhään.Elikkä;kumpi on elossa vähennykseen oikeuttavana aikaan.

Ihanko oikeesti aattelit?No säästäähän se ainaski sun henken.Mutta et sitte varmimmin saa niitä vähennyksii.

Äläpäs oo huo(r)(l)issas lainkaan,sillä kyl täällä sun onkelmas ratkotaan.Otat vaan rohkeesti yhtevyttä,niin aamusest asias on klaari.Se on jämpti nii.

Kyseessä on ihan kuviteltu tilanne.

Onhan...?

• Hartte-Vainaa kirjoitti:

...jos se siivooja onkin rikkaampi kuin allekirjoittanut? Silloinhan menetän selvää rahaa.

Entä jos hän on yksinhuoltaja? Kuinka hän voi huoltaa yksin lastaan jos minä tunkeudun samaan talouteen?

Tai jos hän ei suostu kosintaani? Mitä teen? työnnänkö haulikonpiipun suuhuni ja odotan 7 päivää-lehden reportteria?

Entä jos siivooja onkin oikeasti siivoojaksi loihdittu prinssi? Jos suutelen häntä niin sylissäni onkin yhtäkkiä trikoisiin pukeutunut mies. Voinko koskaan selvitä sellaisesta koettelemuksesta ilman terapeuttia?

Tästä taitaa tulla pitkä perjantaiyö...

noh joskus vaimo saattaa olla rikkaampi...siihen vaan pitää sopeutua...

yksinhuoltaja...jaaha sehän selvää teistä tulee kaksinhuoltajat...

ja odotat seiskan reporttia katsos saat julkisuutta...

Ja tieten testaat ennenkun menet naimisiin jotta muuttuuko siivoja telemieheksi....

ÖÖÖÖÖ ja huomenta vaan kaikille......=:0)))

• takkunen

mittää valita.Kaikki on oikeen hyvin,ja nautinnolist.Itkemää en ala,antaa hevosen itkee,sil on isompi pää,ja enempi vettä.Valita en mistää,just rasvasin oven saranat,ei narise ees nekkää,ja muutenkii pirun hyvä olla.Mut ainaha tätä olotilaa tietty vois parantaa,et vinkkejä kehiin,jos niitä on.Mulla kaik suorastaa ihanast,ollu jo kaaaaaaaaauuuuuuuuuuan,ja pysyy.

• olet sellaisessa tilanteessa jotta et tarvii apua....
        Mutta muista.....olen täällä jos murheita alkaa tulemaan....=:0))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

olet sellaisessa tilanteessa jotta et tarvii apua....
        Mutta muista.....olen täällä jos murheita alkaa tulemaan....=:0))))

a ja o.Mitäpäs murheita mulla,mut koskaa ei tiiä et mikä päivä se on vastas.Luotan sinuun,ja kaikkii tääl rekattuihi tuttuihin.

Tämä on jotain mitä en ole ennen koska livenä huomannut(sory,meni kirjakielelle).Täällä viihdyn yleensä aamupäivisin,kun nuo iltapäivät ja viikonloput tahtoo mennä arkisen työn piirissä.Siis sillon kun toisilla on vapaata,mä oon työssä.Olen muuten just sillä alalla,että kun jollain on mieli maassa,tai terveys kriittisessä tilanteessa,menen apuun.Et tämmönen mä oon.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5310
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2347
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      111
      1572
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      227
      1524
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      288
      1078
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe