Eräässä yksityistilaisuudessa musiikista huolehti Sunny Side. Aivan käsittämättömän hyvä meininki olikin! Orkesterin soittajilla on sen verran kokemusta, että soitto kulkee kuin tanssi. Saara Soisalon ääni on mielestäni upean tumma ja Harri Väisänen osaa työnsä myös. Suosittelen.
Kunpa saisin levyn vielä jostain, sekin kuulemma on ilmestynyt, ei ole vaan kaupoissa näkynyt.
Sunny Side
4
386
Vastaukset
- dreamer
Niiden nettisivuilla kyllä puhuttiin levystä, itse en ole sitä nähnyt. Siellä voi myös kuunnella näytteitä. Hyvin tuntuu toimivan. Olen kuullut, että tosi hyvä bändi tuottamaan hyvää fiilistä tilaisuuksiin.
- Jan
Sunny Side on VITSI!!!
Vaarit saavat olla pois kotoa ja miespuolinen laulusolisti kruunaa vitsin!
KAAMEETA PASKAA! - Uusi fani
Jan kirjoitti:
Sunny Side on VITSI!!!
Vaarit saavat olla pois kotoa ja miespuolinen laulusolisti kruunaa vitsin!
KAAMEETA PASKAA!Vai vitsi? Et ole vissiin kuullut "vaarien" soittavan, etkä Väisäsen laulavan. Hyvin sujuu. Hauku nyt vielä Soisalokin kaupan päälle ja kehu jotain nuorempien polvien fuusiobändiä.
- Jan
Uusi fani kirjoitti:
Vai vitsi? Et ole vissiin kuullut "vaarien" soittavan, etkä Väisäsen laulavan. Hyvin sujuu. Hauku nyt vielä Soisalokin kaupan päälle ja kehu jotain nuorempien polvien fuusiobändiä.
Väisänen on karaokekamaa, mutta Soisalo on rautaa!
Kokonaisuus jäi enemmänkin mieleen, halpaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337