Eilen meitä oli ennätys määrä 40 :n sättiläisiä Fridayssa iltaa viettämässä...Laskujen mukaan ainakin 36 nicciä oli paikalla ja hauskaa oli...ensi kerralla pistetään vielä paremmaksi..eikös juu...eli 3.12 ylös kalenteriin ettei vahingossakaan tule sovittuun muita menoja sille illalle...:-)
Kiitos kaikille menossa mukana olleille...
6
3633
Vastaukset
Oli ilo silmälle, että teitä oli mukana vietämässä iltaa ennätysmäärä.
Toivon että seuraavan kuun ilmoitus kun tulee tänne teitä on sankoin joukoin taas mukana.- ...........
Joo,soli yks niistä miiteistä.....
Kiitoksia KAIKILLE. Sukupuoleen/siviilisäätyyn Katsomatta. Mukavasta Illasta. Hauskaa Oli.
- ujo..
kyllä se kiva oli nähdä noin monta ihmistä ja etenkin sinun iloiset silmät..
- zabada
Eka miitti siis oli, hauskaa oli ja kiva nährä täältä porukkaa siellä:)
Pikkujoulu miittiin ehdottomasti!!
Suosittelee lämpimästi käymistä miiteissä:):) - kartsa45
Niin,oli unohtua kiittää viime lauantaisesta miitistä.Oli ihana nähdä kaikki pitkästä aikaa.Itselläni oli hyvä fiilis,niin paikanpäällä,kuin sen jälkeenkin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157