käynnistyksenesto päällä

T&C 3.8 GV

Nyt tuli iso ongelma,nimittäin käynnistyksenesto jäi päälle.Jätin normaalisti parkkiin,ovet lukkoon ja tunnin päästä ei toiminut.Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin.Kaikki virtalaitteet pelittää normaalisti paitsi lämpö-ja bensamittari ja automaatin vaihdenäyttö ovat mykkinä.Onko kellään mitään kikka kakkosta hihassa vai pitääkö kiltisti viedä Autokeskukseen.Olen ottanut akunkegät irti ja antanut seistä jonkun aikaa,mutta ei auta.APUVA!!

17

8535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikku

      Aukesiko oven lukot avaimen perästä jos ei niin vaihda patteri avaimeen. Käynnistyksen estohan lähtee samalla pois kun aukasee kaukarilla ovet.
      Ittelläni oli samanlainen tapaus.

      • T&C 3.8 GV

        Meillä on kaksi kaukosäädintä ja molemmilla toimii ihan normaalisti.


      • noin. Kävi Sitikan kaa samoin.

        Patterin pyörittäminenkin voi riittää, jos kyse on kontaktista.

        Kaukosäätimettömällä avaimella jos menee sisään, pitäisi startata kyllä.


      • Ex voikku
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        noin. Kävi Sitikan kaa samoin.

        Patterin pyörittäminenkin voi riittää, jos kyse on kontaktista.

        Kaukosäätimettömällä avaimella jos menee sisään, pitäisi startata kyllä.

        Akun napa irti muutamaksi minuutiksi.


      • onko noin? että esto lähtee samalla pois kun aukasee kaukarilla ovet?


    • moparisti

      niin vika voi löytyä mittariston takana olevasta pistokkeesta tai mittariston piirilevystä.
      Pistokkeeseen pääset käsiksi ratin alta vasemmalta.Noi vaihdevivun valojen toimimattomuus saattaa viitata tähän pistokkeeseen,kokeile ensin,että mittaristosta tuleva liitin on kunnolla kiinni pistokkeessa.

      • moparisti

        ja pistorasiaa toki äsken tarkoitin.Pahoittelut huonosta suomesta.


      • T&C 3.8 GV
        moparisti kirjoitti:

        ja pistorasiaa toki äsken tarkoitin.Pahoittelut huonosta suomesta.

        Kiitoksia neuvoista.Olen kokeillut noita kaikkia konsteja erittäin huonolla menestyksellä,ei toimi niin ei toimi.Täytyy viedä se A-keskukseen huomenna,ihmetelköön sitten siellä sitä.


      • Voikku
        T&C 3.8 GV kirjoitti:

        Kiitoksia neuvoista.Olen kokeillut noita kaikkia konsteja erittäin huonolla menestyksellä,ei toimi niin ei toimi.Täytyy viedä se A-keskukseen huomenna,ihmetelköön sitten siellä sitä.

        Kerroppa sitten mikä oli vikana?


      • T&C 3.8 GV
        Voikku kirjoitti:

        Kerroppa sitten mikä oli vikana?

        Tänä aamuna hinurin perässä A-keskukseen ja sieltä diagnoosi oli:Mittariston piirilevy rikki.Hinta 469 eskoo ja piti tilata Saksasta asti kolmen työpäivän toimitus-ajalla.Ei vaan tahdo mahtua pienen pojan päähän,että mitä tekemistä tolla levyllä on käynnistyksen kanssa,kun kuitenkin kaikki muut pelittää,myös mittariston valot lukuunottamatta lämppäri-ja bensamittareita ja vaihteiston näyttöä.On se tekniikka vaan niin ihmeellistä


      • Chryslerman
        T&C 3.8 GV kirjoitti:

        Tänä aamuna hinurin perässä A-keskukseen ja sieltä diagnoosi oli:Mittariston piirilevy rikki.Hinta 469 eskoo ja piti tilata Saksasta asti kolmen työpäivän toimitus-ajalla.Ei vaan tahdo mahtua pienen pojan päähän,että mitä tekemistä tolla levyllä on käynnistyksen kanssa,kun kuitenkin kaikki muut pelittää,myös mittariston valot lukuunottamatta lämppäri-ja bensamittareita ja vaihteiston näyttöä.On se tekniikka vaan niin ihmeellistä

        Viikkona muutamana sitten kävi aivan samalla tavalla (voyager -98) ja tietysti kaupan pihassa, pärkkele.. Mittaristossa oli samat oireet ja löi eston päälle.

        Korjaus (ei hajuakaan mitä tekivät) maksoi autokeskuksessa vain n. reilun satasen, mutta vika oli myös piirilevyssä eikä mennyt vaihtoon. Tiedä noista sitten.


      • ooo
        Chryslerman kirjoitti:

        Viikkona muutamana sitten kävi aivan samalla tavalla (voyager -98) ja tietysti kaupan pihassa, pärkkele.. Mittaristossa oli samat oireet ja löi eston päälle.

        Korjaus (ei hajuakaan mitä tekivät) maksoi autokeskuksessa vain n. reilun satasen, mutta vika oli myös piirilevyssä eikä mennyt vaihtoon. Tiedä noista sitten.

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.


      • heksat
        ooo kirjoitti:

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.

        On noi AKn hinnat sitten luku sinänsä..
        Tietysti näpärä kaveri voisi yrittää korjatakin piirilevyä..


      • -97
        ooo kirjoitti:

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.

        ... HEH! Kuulostaa ihan Jyväskylän AutoPalelta - ei mene koskaan kemiat yksiin huoltopuolen palvelun kanssa...


    • JiiHoo1961

      Mulla oli samat oireet, ja otin lämppärin saatöpanelin irti ja laatta liitin paneelin takaa irti, sen jälkeen starttaa, käy ja mittaristo toimii. Vika löytyi purettuani ohjauspaneelin, piirikortissa oli yksi kylmäjuotos laatta liittimen toisessa päässä. Jos laatta liiton on toisesta reunasta lämmennyt, eli vähän sulanut on vika tod.näk sama.
      T jari

    • kädetpoistaskuista

      Tuohan on Voyagerien (ainakin) perus vikoja. Itsellä teki samat temput, siis Youtubesta video ja mittaristo käteen, korjaat juotokset, mittarit kiinni ja se on siinä . 0 euroa. Helppo homma.

    • kokeilemalla

      Otin mittariston johdon irti ja alkoi toimimaan mutta kun liitän niin laittaa käynnistyksen eston, joten vika on mittaristossa mulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sun ja kaivattusi

      ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

      Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

      Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1539
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      100
      1470
    5. Katsotko mieluiten

      Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

      Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      21
      1270
    7. Mikä on ollut

      Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

      Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1168
    9. Vieläkö sä toivot

      Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

      Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe