Kokemuksia Live väreistä?

krivoirock!

Ostin tässä semmoisen live hiusvärin, jonka tarkoitus on kestää hiuksissa noin 10 pesua.
Sen värin nimi oli joku jackie brown xxl...

Sopiiko se vaaleisiin hiuksiin? minkä värinen siitä tulee? tumma vai vaalean ruskea?

Riittääkä yksi purkki? lettini on tosi ohut ja olkapäihin ylettyvä

7

2785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööö..?

mulla ei ainakaan värjänny vaaleeta hiusta, tuli kauheen epätasanen.. :( mut en asit tiiä sun hiuksist..

• värjäilijä

Minä olen värjäillyt Schwarzkopfin Live XXL-värillä sävyllä nro 68 eli Jackie Brown useampaankin kertaan. Jos sinulla sama väri, niin se on kylläkin kestoväri. Vasta värjäsin viikonloppuna vanhat juurikasvut umpeen. Nätti sävy minun mielestäni, lähinnä suklaanruskea, kampaajanikin kehui sävyä. Mutta olenkin luonnostaan brunette, joten minun hiuksiini tuo sävy sopii ja ottaa hyvin.

• seseseLive

Inhottavasti lähtee päästä kun värjää, tuntuu ettei tuu huuhteluvaiheessa kirkasta enää koskaan. Tyynyyn jää myös väriä, kun menee märällä nukkumaan. Itse oon värjännyt tummaksi sillä, sävyn nroa en muista. Kun juurikasvu tuli, ostin toisen merkkisen. Kiilto siinä pysyi, mutta se sotku inhotti. En kyllä suosittele tuota väriä.

• krivoirock!

Ei se kyllä mikään kestoväri ole...
        Purkissa lukee: color XXL ja Level 1, ja siinä kyljessä sanotaan että 1 merkki tarkoittaa väriä, joka peseytyy pois 6-12 pesussa....

Ennen olin värjännut vivalla ja siitä tuli kyllä ihan ruskea, mutta suurin osa väristä lähti pois jo yhdessä pesussa!

Vai pitäisikö sittenkin kestovärillä...
        Pelottaa vaan jos oma hiusväri ei sitten palautukkaan normaaliksi tai siitä tulee joku kamala vihreä :)

• värjäilijä
        krivoirock! kirjoitti:

Ei se kyllä mikään kestoväri ole...
        Purkissa lukee: color XXL ja Level 1, ja siinä kyljessä sanotaan että 1 merkki tarkoittaa väriä, joka peseytyy pois 6-12 pesussa....

Ennen olin värjännut vivalla ja siitä tuli kyllä ihan ruskea, mutta suurin osa väristä lähti pois jo yhdessä pesussa!

Vai pitäisikö sittenkin kestovärillä...
        Pelottaa vaan jos oma hiusväri ei sitten palautukkaan normaaliksi tai siitä tulee joku kamala vihreä :)

Sitten sinun käyttämäsi väri on eri kuin omani, koska minun on kestoväri ja sävy juuri sama eli Jackie Brown. Ilmeisesti tuota sävyä saa sitten myös ei-kestovärinä. Ja joutuu tosiaankin huuhtomaan kauan pois hiuksista, mutta niin joutuu lähes kaikkia muitakin värejä ainakin minun pitkistä hiuksistani. Kuitenkin paras ruskea sävy, mitä olen tähän mennessä kokeillut, mutta tämä vain minun mielipiteeni :)

• krivoirock!
        värjäilijä kirjoitti:

Sitten sinun käyttämäsi väri on eri kuin omani, koska minun on kestoväri ja sävy juuri sama eli Jackie Brown. Ilmeisesti tuota sävyä saa sitten myös ei-kestovärinä. Ja joutuu tosiaankin huuhtomaan kauan pois hiuksista, mutta niin joutuu lähes kaikkia muitakin värejä ainakin minun pitkistä hiuksistani. Kuitenkin paras ruskea sävy, mitä olen tähän mennessä kokeillut, mutta tämä vain minun mielipiteeni :)

Aion sittenkin laittaa kampaajalla ruskeat kestovärit...sillä en halua, että se kuluu taas parissa pesussa pois

• Anonyymi

Mä oon värjänny purple punkilla 2krt punertavat hiukseni! Kumpikaan väri ei ottanu kiinni! Onks kokemuksia? Mitä kannattaa tehdä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe