talvet filippiineillä

wessis

olisi ajatuksena olla suomen talvet(n. 1/2 vuotta) marraskuusta huhtikuuhun filippiineillä mutta mutta mites lasten koulunkäynti siellä , tällä hetkellä 2-luokalla on vanhin poika muut ei ole vielä kouluiässä, onko kellään hyviä neuvoja esim. suomalainen opetus netin kautta ??? paikalliset hyvät koulut/paikalliset kansainväliset koulut jne.

6

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumiere

Ei varmaan hyvä idea... lapsilla ei jatkuvuutta koulunkäynnin suhteen eikä pysyvää kiinnekohtaa. Tosi (kalliita) kansainvälisiä kouluja on. Parempi lapsen on koulussa käydä kuin netin kautta opiskella, sosiaalisten taitojenkin kannalta.

• vaan

Eipä aika varmuudella lapset pääse 6 kk;si kouluun filippineillä! Itse olemme vuoden täällä ja tulimme elokuussa,koulut alkaa kesäkuussa, niin kysyimme muutamasta koulusta että sopiiko tulla 2 kk myöhässä,ja vain tähän yhteen nippanappa se sopi.

• wessis

löytyi netistä kansanvalistusseuran sivu ja niillä on kotiperuskoulu ulkomailla asuville eikä ole kalliskaan itse ainakin meinaan ottaa enemmän selvää tästä ja harkita vakavasti nyt puolen vuode n oleilua filippiineillä .

• wessis
        wessis kirjoitti:

löytyi netistä kansanvalistusseuran sivu ja niillä on kotiperuskoulu ulkomailla asuville eikä ole kalliskaan itse ainakin meinaan ottaa enemmän selvää tästä ja harkita vakavasti nyt puolen vuode n oleilua filippiineillä .

seuran sivu on www.kvs.fi.

• seikka..
        wessis kirjoitti:

seuran sivu on www.kvs.fi.

Muistakaa sitten palkata sekä lapsille
        että myös itsella aseistettu vartija sillä
        siellä ei länsimaisen henki ole paljoa
        arvossa.

• Jussi
        seikka.. kirjoitti:

Muistakaa sitten palkata sekä lapsille
        että myös itsella aseistettu vartija sillä
        siellä ei länsimaisen henki ole paljoa
        arvossa.

Kuka laskee suustaan tommosen sammakon että Filippiineillä ei länsimaisen henki ole paljon arvoinen? Jos olet siellä käynyt niin eihän suakaan tapettu, jos et niin oot tosi fiksu! Itse olen käynyt ja meinaan mennä uudelleen ja siellä on paljon pohjoismaalaisia joilla on asuntoja ja hotelleja. Koskaan en ole kuullut että länsimaiselle se olisi jotenkin erikoisen vaarallista, mutta et kai sinäkään menisi länsimaiseen Harlemiin keskisormea näyttelemään!
        Tottakai kohtaloa voi härnätä levittelemällä rikkauksia ja näyttelemällä rahojaan ym. mutta se on kyllä omaa tyhmyyttä, ei filippiinojen vaarallisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe