Mistä mustia kynttilöitä?

Marik9

Niin siinähän se jo tulikin, eli mistä niitä mahdollisesti saisi ostettua/tilattua? Pikkukaupungin sisustusliikkeistä on turha hakea.

16

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne

Työnnä ne sinne minne ei päivä paista. Ehkä sitten muuttuvat mustiksi.

• Marik9

Ei, tarkoitin niitä mitkä näyttävät ihan missä vain ja miten vain katsottuna mustilta, idiot.

• AROSUSI-09

olen löytänyt Anttilankin hyllyiltä:) Tsekkaa noi Anttilan ja Ikean sivut nyt alkuun?:)

• Kaisa

Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)

• AROSUSI-09
        Kaisa kirjoitti:

Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)

löytyy jo tiimarin alehyllyltä:)...Olis joku kerta tarpeeksi intoa,niin tekisi itse niitä...Mistä nyt tuli taas sekin mieleen,että käsityöpalstalta varmasti löytyy joku,joka tekee...*Lyö kämmenellä otsaan* Olinpa tyhmä...

• Lakritsitehtaalta

Mustia kynttilöitä.

• Valo

Miksi haluat mustia kynttilöitä? Nehän ovat tosi ruman näköisiä. Minkä tahansa värinen kynttilä on kauniimpi kuin musta. Koeta vaikka itse!

• Marik9

Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?

Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
        Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.

• Hevimies
        Marik9 kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?

Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
        Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.

Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??

• hevimies
        Hevimies kirjoitti:

Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??

Siis mielipide asioistahan juuri voi kiistellä. en osaa oikeen kirjottaa ja ajatella samalla

• vampyrella666

niitä voi itse värjätä.ja indiskasta saa ainakin.

• Marik9

Juu varmaankin, etsin nyt kuitenkin niitä "kokonaan mustia", eli ei vain pinnalta värjättyjä.
        Pitänee käydä katselemassa mainituista paikoista...

• Www.hellsinkishop.com ...ei löydy sivuilta mutta liikkeestä kyllä..maksaa euron kappale tai jotain sinnepäin

• löysin

läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...

• devils eye
        löysin kirjoitti:

läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...

..ja ei muuta ku dimmua kuuntelee ja uhraamaan 200 rammaa sikanautaa alttarille.

• Anonymous96

Löysin Halpa-Hallista mustan pöytäkynttilän tänään siellä käydessäni. Se oliposit iivinen yllätys. En tosiaan uskonut että tämmöisestä 8000 asukkaan kunnasta mitään löytäisi mutta Halppiksessapa oli, ja se ihan sopii omiin tarkoitusperiini ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe