Terve,
Olen parina vuonna käynyt Ruotsissa riekkojahdissa ja nyt olis mukava jatkaa kautta latvalinnustamalla. Onko kokemuksia?
Ilmeisesti kovin pohjoiseen ei tarvi mennä, vaan joku Uumajan korkeus riittää hyvin?
Latvalinnustusta Ruotsissa
3
2351
Vastaukset
- Haverisen Jokke
Hei sulla kun on kokemusta tuolla ruotsin puolella jahdeista niin voisitko antaa jotain yhteystietoja siihen suuntaan? Oltais kaverin kanssa kiinnostuneita latvalintu jahdista reilu vuoden päästä. Tornion korkeus melko pian rajan takana kiinnostais.
Ja onnistuuko suomenkielellä jahti järjestelyt kun toi ruotti ei oikein ole hallussa englannista puhumattakaan?- Latvuksiin
Terve,
Jos et osaa kieliä, niin soita Tornion kaupungin turisti-infoon, kysy sieltä Haaparannan turisti-infon numero ja soita sinne. Haaparannalla käytännössä kaikki puhuvat suomea ja olen varma, että sieltä osaavat antaa sinulle yhteystietoja. Ruotsissa tarvitset: ruotsalainen metsästyskortti (saa ruotsin postista), lupa (turisti-info kertoo mistä saat Haaparannan alueelle), aselupa (täytä lomake osoitteessa www.tullverket.se), kartta (kirjakaupasta Haaparannalta), jos et ole teltassa niin majoitus (turisti-info). Katso esim. www.fjallen.nu - .222rem
Latvuksiin kirjoitti:
Terve,
Jos et osaa kieliä, niin soita Tornion kaupungin turisti-infoon, kysy sieltä Haaparannan turisti-infon numero ja soita sinne. Haaparannalla käytännössä kaikki puhuvat suomea ja olen varma, että sieltä osaavat antaa sinulle yhteystietoja. Ruotsissa tarvitset: ruotsalainen metsästyskortti (saa ruotsin postista), lupa (turisti-info kertoo mistä saat Haaparannan alueelle), aselupa (täytä lomake osoitteessa www.tullverket.se), kartta (kirjakaupasta Haaparannalta), jos et ole teltassa niin majoitus (turisti-info). Katso esim. www.fjallen.nuSiis täytyykö tenttiä tuo ruotsin metsästyskortti, vai riittääkö suomalainen? Saako Ruotsissa ampua myös metsoa talvimetsästyskaudella? Mihin aikaan se metsästysaika talvella on Ruotsissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748