kauniinpaa synnyttää voi , oot täydellinen " näppikselle ja naisille tässä laulaa mölisen taas.....
Näppikselle sen takia..makso mun laskut ja likoille muuten vaan...
" ei maailma
25
1239
Vastaukset
- Marge
tuolla on kiva aloittaa päivä, mukavaa aamunalkua itsellesikin :))))))))))))
- ellinor
olisipa totta edes nimeksikään...
ei kauniiks voi sanoa näin lenkin jälkeen hikisenä...jospa kävis suihkussa ja kattos uudestaan peiliin....
Kauniisti kumminkin "lauloit"... ellinor kirjoitti:
olisipa totta edes nimeksikään...
ei kauniiks voi sanoa näin lenkin jälkeen hikisenä...jospa kävis suihkussa ja kattos uudestaan peiliin....
Kauniisti kumminkin "lauloit"...oikeesti mun laulua kuullut..noo hyvä ääni mulla..pilaantuu vain kurkussa..
Juuh joskus on hyvä suihkussa käydä..mäkin joskus...vaan saunan voittanutta se ei ole
tuo sun näppis...
Kiva ilta tiedossa (salaisuus tosin)....*hymyilee vienosti*
Lauluja en tosin kuule kuin sinulta,kiitos niistä...hyvilläni sun puolesta..mukava ilta.....voih oliskin kiva sellainen saada.....
mutta muista aamu iltaa viisaampi...niin kuin varoitusta...:))
- (.)Y(.)
Ihan toista mieltä, sun näppikses kans.. :DD
*tukka sekasin*
Kiva, kun joku kehuu.. heti aamusta.. :)
Maksasko se munkin laskut?.. Kysäseppäs.. :D
Ja tietennii, Hyvää Huomenta kaikille.. :))ei luvannut...höö raukkis näppis..jos multa olisit kysynyt oisin myötävästi vastannut...
käännä peili toisin päin..siitäs sais..:))- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
ei luvannut...höö raukkis näppis..jos multa olisit kysynyt oisin myötävästi vastannut...
käännä peili toisin päin..siitäs sais..:))vaan 40 ekestä.. ;)) Pihi.. tuo sun näppikses.. :D
Hitsi, kun oisin tienny aikasemmin, niin oisinki kysässy siulta.. ;)
Juu käännetään, vaan varmempi ois hävittää kokonaan.. :DDD
*lähtee hakemaan vasaraa*
Koht kuuluu.. helinää.. :DDD (.)Y(.) kirjoitti:
vaan 40 ekestä.. ;)) Pihi.. tuo sun näppikses.. :D
Hitsi, kun oisin tienny aikasemmin, niin oisinki kysässy siulta.. ;)
Juu käännetään, vaan varmempi ois hävittää kokonaan.. :DDD
*lähtee hakemaan vasaraa*
Koht kuuluu.. helinää.. :DDDkuuluu juuh....
tää on kyllä siis näppis pihi..aina anna edes oikeita kirjaimiakaan...- Tukihenkilö
hai kirjoitti:
kuuluu juuh....
tää on kyllä siis näppis pihi..aina anna edes oikeita kirjaimiakaan...oisko sittenkin kysmys sun lukihäriöstäsi?
Tukihenkilö kirjoitti:
oisko sittenkin kysmys sun lukihäriöstäsi?
mulla musta ja sulla harmaa...tai ainakin joskus ollut näppis...:)))
- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
kuuluu juuh....
tää on kyllä siis näppis pihi..aina anna edes oikeita kirjaimiakaan...Päätinki soittaa peilillein..
*jouvun ite nääs siivoomaan sirpaleet*
ja siun pihille näppikselles tämän pipaleen..
Don't Be Gruel.. :DDD
http://www.kolumbus.fi/olli.salonen/ohjelmisto.html
Jos oisivat huomen suosiollisempii.. ;))) (.)Y(.) kirjoitti:
Päätinki soittaa peilillein..
*jouvun ite nääs siivoomaan sirpaleet*
ja siun pihille näppikselles tämän pipaleen..
Don't Be Gruel.. :DDD
http://www.kolumbus.fi/olli.salonen/ohjelmisto.html
Jos oisivat huomen suosiollisempii.. ;)))linkistä.....:)) kuules olen tuota nikkiäsi katsellut...onko se omenapuu jossa on kaksi isoa omenaa vai taxi ja mikado juttu...:))
nim. vuntsii omenapuuta- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
linkistä.....:)) kuules olen tuota nikkiäsi katsellut...onko se omenapuu jossa on kaksi isoa omenaa vai taxi ja mikado juttu...:))
nim. vuntsii omenapuutaOleppa hyvä ja tässä tämän aamun jumppamusa.. ;))
http://www.hausmylly.com/jukebox/jukebox.html
:DDD Omenapuu.. vois olla.. joo.. :DDD
- Ilo.N
minäkin osani laulusta, kiitos vaan :)
- Ilo.N
hai kirjoitti:
teille ihanuuksille se oikeesti olikin tarkoitus.....:))
arkailin olisiko siinä osaa minulle,kun kuitenkin uusi palstalla olen. Vaan rohkea rotan syö, näköjään kannatti :))
Ilo.N kirjoitti:
arkailin olisiko siinä osaa minulle,kun kuitenkin uusi palstalla olen. Vaan rohkea rotan syö, näköjään kannatti :))
ei olisi ollut....
kun olen ravintoketjun yläpäässä..( lihan syöjä )..on kiva kun uusia tulee kehiin..nam nam...tervetuloa...mä olen vähän tälläinen " pipi " älä pelästy...:)))- Ilo.N
hai kirjoitti:
ei olisi ollut....
kun olen ravintoketjun yläpäässä..( lihan syöjä )..on kiva kun uusia tulee kehiin..nam nam...tervetuloa...mä olen vähän tälläinen " pipi " älä pelästy...:)))en ihan pienistä pelästy, kiitos kiitos tervetulotoivotuksista :)
Näin pikatutustumisella ihan sanavalmista ja hulvatontakin porukkaa näytte olevan. Ilo.N kirjoitti:
en ihan pienistä pelästy, kiitos kiitos tervetulotoivotuksista :)
Näin pikatutustumisella ihan sanavalmista ja hulvatontakin porukkaa näytte olevan.tutustumisesi...mukavaa jenkii täällä on on..:)
hain sanoin sitä ollaan mitä syödään..you nou....
- meriv
vai täydellinen näppis..helvata.
Ensinnäkin..tarvitsen vasaran saadakseni kaikki kirjaimet toimimaan(voi johtua näppiksen toiminnasta ruokavarastona).Toiseksi..olen joutunut kynsilakalla tekemään uusia kirjaimia..eli..olen luultavasti näppiksen suurkuluttaja, jolla näppis kuin näppis saa dementia alta aikayksikön.
Parempi kuitenkin dementia sillä kuin minulla.
ai niin..3.12 mennään seksimessuille..onkin jo paristot loppu ja kulumavikojakin esiintyy..oikein ylpeä näppiksestä..kuulin teidän retkestä ..:))
litinum paristot kuulemma kestää hyvin...
missä kuluma vikoja...höh..en ainaskaan minä tunnusta...
tota voisitko tuoda messuilta mulle uuden lumikolan..talvikin kun tässä tulee....
lähetääs röökille...:))- meriv
hai kirjoitti:
oikein ylpeä näppiksestä..kuulin teidän retkestä ..:))
litinum paristot kuulemma kestää hyvin...
missä kuluma vikoja...höh..en ainaskaan minä tunnusta...
tota voisitko tuoda messuilta mulle uuden lumikolan..talvikin kun tässä tulee....
lähetääs röökille...:))Jo vain saat uuden lumikolan..onko värillä väliä?
No ei sinussa ole paristojakaan..appelsiineilla sinä käyt.
Minä ajattelin ostaa Black`n Deckerin..kaksi kättä minulla jo onkin*hymyilee*
mennään röökille.. meriv kirjoitti:
Jo vain saat uuden lumikolan..onko värillä väliä?
No ei sinussa ole paristojakaan..appelsiineilla sinä käyt.
Minä ajattelin ostaa Black`n Deckerin..kaksi kättä minulla jo onkin*hymyilee*
mennään röökille..mukaan teitin retkelle..värillä ei väliä..mutta jos pitää sovittaa ekaksi..lumikolan...:)))
niih appelsiinilla..siitä saa vitamiinejä....- meriv
hai kirjoitti:
mukaan teitin retkelle..värillä ei väliä..mutta jos pitää sovittaa ekaksi..lumikolan...:)))
niih appelsiinilla..siitä saa vitamiinejä....pääset.
Lumikolan hankinta on vakava ja tarkoin harkittava ostos.
Toinen ei voi tietää millainen kola käyttäjän käteen istuu.
Jos vääränmallinen tahi värinen on kolaamisesta ilo ja nautinto poissa heti lähtöönsä.
oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle..minä lähden nyt töihin..kun te muut jo valmistaudutte kotiin lähtöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164