Kun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ?
A)Lauluääneen ?
B)Esiintymistyyliin ?
C)Persoonaan/luonteeseen ?
Gallup
8
438
Vastaukset
Kysymyksen voisi esittää myös näin:
Mikä on suosikkiartistisi vahvin valtti mielestäsi ?
A)Ääni
B)Esiintyminen
C)Luonne/persoona- Pike
Kaikkiin noihin varmaan tasapuolisesti
- rita
Ihan samaa mieltä,kaikki ne yhdessä.Itse asiassa se eka keikkareissu sai mut hurahtamaan täysin suosikkiini,oli mahtava kokemus.Mut noita suosikkeja on kyllä muitakin enkä valitettavasti ihan jokaisen keikalle ole päässyt.
- Inkeri
Suhtauduin Jari Sillanpäähän ihan neutraalisti ennen kuin näin hänet ensi kertaa keikalla. Sillä hetkellä minusta tuli fani, ja syitä on neljä:
a) ääni (kuulostaa elävänä paremmalta kuin levyllä)
b) esiintymistyyli (tapa ottaa kontaktia yleisöön)
c) persoona, erityisesti mahtava huumorintaju (osaa nauraa myös itselleen).
Neljäs syy oli se, että hänen ohjelmistonsa oli paljon monipuolisempi kuin ne levytetyt kappaleet, joita radiosta kuulee. - Loviisa
Suosikkini on yhtye, joten varsinaisesta lauluäänestä tai muusta vastaavasta ei voi olla kysymys.
Ihastuin näihin herroihin heti ensitapaamisella - heissä on taitavan soittamisen ja laulamisen lisäksi luontaista rentoutta ja iloisuutta sekä "naapurinpoikamainen" luonne. Heidän kanssaan oli heti mukava jutella ja heidän kanssaan ystävystyi helposti.
Silti heissä on myös jotakin "erilaista", joka jäi heti mieleen. - anna.h
kaikkiin noihin kolmeen asiaan ja ulkonäköön myös.
- Kikka
Mä ihastuin kaikkiin noihin kolmeen vaihtoehtoon myös, mutta tässä järjestyksessä:
1)lauluääni
2)esiintymistyyli
3)luonne - Saapas
Kaikki nuo ja paljon muuta lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883