Mun n-gage hajos ja sitte mää korjautin sen ja kävi silleen että puhelimen muisti formatoitiin ja siinä meni puhelimen muistiin tallennetut sovellukset ja kaikki muu paska. Nyt on sellanen ongelma että ku mulla oli FExplorer puhelimen muistissa nii se meni formatoinnin mukana. Niin sellasta vaan kysysin että miten saan sen FExplorerin asennettua puhelimmeen uudestaan ku ei ole FExploreria jolla sen asentais???? Pitääks se tehä jonku pc-suiten kaa vai mitä? Ottaa päähän myös sellaanen asia, että osoitekirjaan tallennetut numerot meni mukana! SVIDUTTAA!
Miten...
Jorma1234567890
2
417
Vastaukset
- Lúúseri.
Kannattaa olla PELLE.
- ...
Jos sinulla EI ole muisti korttia mene wappiin googleen laita rasti mobiili (beta) kohtaan ja hae FExplorer. mutta jos sinulla ON muisti kortti hae .sis muotoinen fexplorer tiedosto laita muistikortille ja asenna hallinta paikasta vai mikä olikaan löytyy työkaluista semmonen niin siellä pitäs näkyä sitten vaan asennat ja pitäs näkyä siinä pää kansiossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111