Onko kellään tietoa miten vaihdetaan n-gage QDn kuoret? itse kun kännykkää olen tutkaillut en ole onnistunut irroittamaan muutakuin kumireunustuksen ylälaidasta... joka nyt repsottaa puoli-irtonaisena. Ja vielä kymysys että tuleeko noissa halpis QD kuorissa kumireunuksia mukana?
miten vaihdetaan QD kuoret?
7
1194
Vastaukset
- Joo.
Pistä Haarukka Väliin Ja Väännä , HÖHÖÖ! :D
- Minä
Ota eka takakuori irti. Sen jäkeen vedät vain etukuoren irti.
- ohjeet
Paskanna sinne niin kyllä tehoo..
- tommi e
ohjeet kirjoitti:
Paskanna sinne niin kyllä tehoo..
Ota vanhat kuoret pois ja laita tilalle uudet.
- än-kake
tommi e kirjoitti:
Ota vanhat kuoret pois ja laita tilalle uudet.
ainakin qd:ssa pitää ottaa akun suojakansi pois jonka alla on 2 hakasta joita hieman kampeamalla pitäisi saada kuoret pois...
- Jege
än-kake kirjoitti:
ainakin qd:ssa pitää ottaa akun suojakansi pois jonka alla on 2 hakasta joita hieman kampeamalla pitäisi saada kuoret pois...
Mitenkäs sitten kun haluaa uudet kuoret kiinni puhelimeen? Mitenkä noiden kumireunusten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142