tehtaantyttö

silminnäkijä

Työpaikallamme erässä tehtaassa on nainen,jolla on aikamoinen munahaukan maine.Pidin niitä vain juttuina,kunnes kerran yövuorossa,kun olin menossa tauolle taukotilaan miesten puolelle,huomasin hänet erään naapuritehtaan miehen kanssa menossa naisten taukotilaan.He kävelivät supatellen ja hiljaa naureskellen,eivätkä huomanneet minua.He sulkeutuivat huoneeseen ja se siitä silläerää.Kerran oli saunailta,jossa oli tehtaan porukkaa ja myös tämä naapuritehtaan mies.Kuinka ollakaan puhe kääntyi ennenpitkää myös tähän tapaukseen,josta aiemmin kerroin.Kännissä oltiin tietty.Hän kertoi ihan suoraan hetken emmittyään,että oli käynyt naimassa tätä munahaukkaa naisten taukotilassa muutamaan otteeseen,mutta sit ymmärsi lyödä jarrut päälle,koska oli kuiteskin perheellinen.Oli tosin tämä nainenkin.Sanoi vielä,ettei ole ainoa siellä vieraillut...Eihän tässä tarinassa juuri seksiä ollut,mutta kuiteskin tosi ja kertoo,että työpaikoillakin naidaan..

2

20265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräässä

yli 2000 henkeä työllistävässä keskisuomalaisessa puljussa aikanaan oli mimmit yövuorossakin siivoomassa . Siel oli muutama semmonen käytävävessä , yhdenhengen tyyppiä ja erään niistä pytty oli mennyt tukkoon yhen yön jälkeen ja sieltä rassattiin aamulla muutama paketillinen kortonkeja hajulukon mutkasta , välillä oli kuulemma jono ollu pukille sinne vessaan . Loppu yö-siivoomiset naisilta kuulemma lyhyeen , vanhoollista porukkaa istuu meinaan päättämässä vieläkin firman asioita .

• kertoi itse

Meillä on tapana kiihottaa toisiamme kertomalla entisistä seksikokemuksistamme toisillemme.
        Minua kiihotti erikoisesti kunmuija kouluaikana oliyösiivoojana eräässä yrityksessä.

Hän oli tavannut mukavan kaverin töissä ja pian jossain tyhjässä toimistossa oli naintihommat käynnissä. Poika oli kuitenkin leuhkinut kavereilleen sillä seurauksella´, että lähes joka yö oli ollut vitun vonkaajia. Sanoi, että sinä kesänä oli alapää arkana aika usein.

Viimeisenä yönä oli sitten rohkeastoi kysynyt miehiltä, jos olisivat yhtäaikaa. Siitä viisi miestä yhdessä ja vuoron perään oli työntänyt armastani kaikkiin reikiin. Ja minulla seisoi ja lujaa. Rakastelun aikanakin hän kuiskii:
        "kuvittele kulta jos..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe