Mitä luulette, kuinka kauan AC/DC julkaisee albumeja?
Mä luulen että AC/DC:ltä tulee enää tämä tupla-albumi ja yksi levy sen jälkeen korkeintaan. Toivoisin kyllä, että levyjä tulisi vielä useampikin, mutta tuskin tulee...
Onko AC/DC:n jäbät puhunut koskaan mitään lopettamisajankohtia tai ovatko he viittailleet mihinkään?
Kuinka Kauan?
16
1417
Vastaukset
Angus ja Brian totesivat "stiff Upper Lip"-kiertueella AC/DC:n jatkavan vielä kauan.
Mikä on sitten "kauan" onkin jo toinen juttu.
Itse veikkaan, että seuraava levy ja mahdollinen maailman kiertue jäävät viimeiseksi.
Alkaa äijillä ikä painaa:(
AC/DC julkaisee n. 5-vuoden välein uutta materiaalia. Jos seuraava levy ilmestyy 2006, niin sitä seuraavan pitäisi ilmestyä about 2011.
Silloin bändin kuopuskin (Angus) olisi jo 52-w :O
Luulen ettei Johnsonin äänikään loputtomiin kestä.
Vaikka Johnson on todennut: "Mulla on ollut äänen kanssa hyvää tuuria, se ei ole koskaan pettänyt, niin kuin oikeilta laulajilta joskus pettää":))))
Jo edellisellä kiertueella oli nähtävissä vanhenemisen merkkejä.
Bändi (Angus) ei enää jaksa riehua samalla tavalla kuin ennen.
Kuuluisaan takakolmioon ikä ei vaikuta;)- overdose
Joo takakolmion jätkiin ikä ei paljoakaan varmaan vaikuta... Voi olla vain että ei jaksa sitä rundaamista. Ensimmäisenä Brian varmaan olisi lopettamassa, luulisin. Koska Brianin ääni ei kyllä enää kauaa kestä..
overdose kirjoitti:
Joo takakolmion jätkiin ikä ei paljoakaan varmaan vaikuta... Voi olla vain että ei jaksa sitä rundaamista. Ensimmäisenä Brian varmaan olisi lopettamassa, luulisin. Koska Brianin ääni ei kyllä enää kauaa kestä..
Bändin viimeisimmästä levystä alkaa olla jo kohta 6-vuotta aikaa, eli vähän huonolta näyttää. Stiff Upper Lip ilmestyi vuonna 2000, eikä sen jälkeen ole ollut pahemmin tietoa uudesta levystä.
Pahoin pelkään ettei bändi vaan olisi pikku hiljaa lopettelemassa kun miehillä alkaa sitä ikää jo olla jonkin verran. Mutta ei se ikä pitäisi vielä olla mikään ongelma, sillä esim. Rolling Stones on heittänyt vielä isoja Stadion-keikkoja myöhemmälläkin iällä.- Levyseppähitsaaja
Vuonna 2011 Angus ei olis 52 v, vaan 56. Tuo kaikkien kepittäjien kuningashan täytti 50 viime keväänä, mitä allekirjoittanutkin muisti soittamalla ahkerasti Anguksen tuotantoa ko. päivänä :-))
- old malcolm
Levyseppähitsaaja kirjoitti:
Vuonna 2011 Angus ei olis 52 v, vaan 56. Tuo kaikkien kepittäjien kuningashan täytti 50 viime keväänä, mitä allekirjoittanutkin muisti soittamalla ahkerasti Anguksen tuotantoa ko. päivänä :-))
Vääränä päivänä soitit tuotantoa!
Angus on syntynyt 31.03.1959, joten virallisen laskuopin mukaan Angus täyttää 2011 52 vuotta, ellei kuole sitä ennen keuhkosyöpään:D old malcolm kirjoitti:
Vääränä päivänä soitit tuotantoa!
Angus on syntynyt 31.03.1959, joten virallisen laskuopin mukaan Angus täyttää 2011 52 vuotta, ellei kuole sitä ennen keuhkosyöpään:DAngus Youngin iästä on todellakin ollut hieman kahdenlaista tietoa, sillä syntymävuodeksi on merkitty milloin 1955 ja joskus 1959. Syntymäpäivä on kaikkien tietolähteiden mukaan sama eli maaliskuun 31. päivä.
Olen aika varma että Angus on syntynyt vuonna 1955 ja täyttänyt keväällä pyöreitä eli tasan 50-vuotta.
Jos Angus olisi syntynyt vuonna 1959, niin hän olisi ollut vasta 16-vuotias vuonna 1975 jolloin AC/DC julkaisi debyyttialbuminsa High Voltagen. Ei se Angus sentään ihan niin teini-pojalta näyttänyt tuon ensimmäisen levyn aikoihin.- overdose
DarkFear kirjoitti:
Angus Youngin iästä on todellakin ollut hieman kahdenlaista tietoa, sillä syntymävuodeksi on merkitty milloin 1955 ja joskus 1959. Syntymäpäivä on kaikkien tietolähteiden mukaan sama eli maaliskuun 31. päivä.
Olen aika varma että Angus on syntynyt vuonna 1955 ja täyttänyt keväällä pyöreitä eli tasan 50-vuotta.
Jos Angus olisi syntynyt vuonna 1959, niin hän olisi ollut vasta 16-vuotias vuonna 1975 jolloin AC/DC julkaisi debyyttialbuminsa High Voltagen. Ei se Angus sentään ihan niin teini-pojalta näyttänyt tuon ensimmäisen levyn aikoihin.Angus on kyllä syntynyt 1959! Se oli tietääkseni 14- vuotias kun ne perusti AC/DC:n vuonna 1973.
- problem child
DarkFear kirjoitti:
Angus Youngin iästä on todellakin ollut hieman kahdenlaista tietoa, sillä syntymävuodeksi on merkitty milloin 1955 ja joskus 1959. Syntymäpäivä on kaikkien tietolähteiden mukaan sama eli maaliskuun 31. päivä.
Jos Angus olisi syntynyt vuonna 1959, niin hän olisi ollut vasta 16-vuotias vuonna 1975 jolloin AC/DC julkaisi debyyttialbuminsa High Voltagen. Ei se Angus sentään ihan niin teini-pojalta näyttänyt tuon ensimmäisen levyn aikoihin.Angus: 31.3.1955 (Atlantic records muutti Anguksen syntymäajaksi 31.3.1959 koulupoika imagon vuoksi)
Malcolm: 6.1.1953
Brian: 5.10.1947
Cliff: 14.12.1949
Phil: 19.5.1954 problem child kirjoitti:
Angus: 31.3.1955 (Atlantic records muutti Anguksen syntymäajaksi 31.3.1959 koulupoika imagon vuoksi)
Malcolm: 6.1.1953
Brian: 5.10.1947
Cliff: 14.12.1949
Phil: 19.5.1954Tuota Atlantic records juttua en ole ennen kuullutkaan:O
Eikös Angus ollut alaikäinen bändin aloittaessa?
Jos näin oli, niin syntymävuosi täytyy silloin olla 1959- punky-funk
Ei jaksa pomppia ja hyppiä enää kuin nuorena vaikkapa Let there be rock -konserttivideolla, koska se vetää röökiä kuin korsteeni. Se blaadaa ihan vitusti ja ketjussa. Kyllä ne silti tuollaista musaa jaksaa vielä kymmenen vuotta skulata.
- punky-funk
punky-funk kirjoitti:
Ei jaksa pomppia ja hyppiä enää kuin nuorena vaikkapa Let there be rock -konserttivideolla, koska se vetää röökiä kuin korsteeni. Se blaadaa ihan vitusti ja ketjussa. Kyllä ne silti tuollaista musaa jaksaa vielä kymmenen vuotta skulata.
oli väärin. angus siis. hävettää vanhaa fania.
- Levyseppähitsaaja
riffraff kirjoitti:
Tuota Atlantic records juttua en ole ennen kuullutkaan:O
Eikös Angus ollut alaikäinen bändin aloittaessa?
Jos näin oli, niin syntymävuosi täytyy silloin olla 1959Joissain maissa täysi-ikäisyyden raja oli pitkään 21 v, joten tuo on täysin mahdollista. Kun bändi aloitti 1973, Angus ei ollut välttämättä täysi-ikäinen. Yritin etsiä varmaa tietoa jostain, mutta ristiriitaisia ovat...
- HaukiOnKala
Pelkään että tämä tupla-albumi jää AC/DC:n viimeisekseksi levyksi, äijillä alkaa ikää jo olla aika paljon ja Johnsonin ääni on nykyään vielä paljon räkäisempi kuin ennen vrt. Back in Black ja- Stiff upper Lip.
Tosin saattaahan vielä yks levy tulla joskus v.2010, kyllähän Rollaritkin taitaa vielä lähteä kiertueelle (ikää kaikillä 60 )- problem child
>Pelkään että tämä tupla-albumi jää AC/DC:n viimeisekseksi levyksi...<
Hmm.. mitähän tuplaa tarkoitat? Jos meinaat seuraavaa levyä niin mitä suuremalla tod.näköisyydellä se sisältää tuttuun tapaan 10-12 uutta raitaa. Puheet tupla-albumista on täyttä potaskaa... - nalcolm
problem child kirjoitti:
Hmm.. mitähän tuplaa tarkoitat? Jos meinaat seuraavaa levyä niin mitä suuremalla tod.näköisyydellä se sisältää tuttuun tapaan 10-12 uutta raitaa. Puheet tupla-albumista on täyttä potaskaa...itse kaipaan jo malcomin nerokkaita riffejä, onko kellään tietoa uudesta levystä(faktaa)????
- HaukiOnKala
problem child kirjoitti:
Hmm.. mitähän tuplaa tarkoitat? Jos meinaat seuraavaa levyä niin mitä suuremalla tod.näköisyydellä se sisältää tuttuun tapaan 10-12 uutta raitaa. Puheet tupla-albumista on täyttä potaskaa...Tarkoitan seuraavaa levyä joka ilmestyy ens vuonna. Siitä ei ole varmaa tietoa että onko se tupla levy mutta kattokaas tää:
http://jam.canoe.ca/Music/Artists/A/Acdc/2005/04/13/995086.html
Tuo saatta kyllä olla aika epäluotettavaa tietoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358