Erehdyinkin tänne palstalle... todella lapsellista porukkaa...
Lapsellista
7
850
Vastaukset
- NJUU
Mitähän tuo oma tyhjentävä kommenttisi sinusta todisti.....mietitäänkö hetken sitä?
- _Maria_
Ehkä en kestä kritiikkiä lempibändistäni... :) mutta suurin osa näistä "keskusteluista" on täynnä "sitä" itseään...
- Ehhehe...
_Maria_ kirjoitti:
Ehkä en kestä kritiikkiä lempibändistäni... :) mutta suurin osa näistä "keskusteluista" on täynnä "sitä" itseään...
"Ehkä en kestä kritiikkiä lempibändistäni"
Siinähän se palstan ongelma onkin lyhyesti ja ytimekkäästi. Muutama teinimäiseen palvontaan jämähtänyt naisihminen ei kykene hyväksymään kritiikkiä ja erilaisia mielipiteitä lempibändiään kohtaan. "Marko! Iiiiik!" Tsissös sentään. - eheheh vaan itsellesi
Ehhehe... kirjoitti:
"Ehkä en kestä kritiikkiä lempibändistäni"
Siinähän se palstan ongelma onkin lyhyesti ja ytimekkäästi. Muutama teinimäiseen palvontaan jämähtänyt naisihminen ei kykene hyväksymään kritiikkiä ja erilaisia mielipiteitä lempibändiään kohtaan. "Marko! Iiiiik!" Tsissös sentään.Huomioi sana "ehkä"!
- Ehhehe...
eheheh vaan itsellesi kirjoitti:
Huomioi sana "ehkä"!
Saivartelu on turhaa, eikä muuta lopputulosta.
- Littis
_Maria_ kirjoitti:
Kun kypsymätön sokea nuori nainen heittäytyy fanaattiseksi faniksi, niin siinä ei auta mikään.
Söisit ja joisit varmaan Markon.. mainitsemaasi "sitä itseään". Niin antaumuksella olet hommassa mukana, mikä puhuu omaa kieltään.
Naiset ne vaan jaksaa ja jaksaa kilpailla tyhmyydellä, niin kuin Mariakin, joka sopii ainakin minulle erittäin mainiosti. Tuovatpa ainakin piristystä päivään kummasti :)
Laitetaanko veto pystyyn ? - Emilia799
Littis kirjoitti:
Kun kypsymätön sokea nuori nainen heittäytyy fanaattiseksi faniksi, niin siinä ei auta mikään.
Söisit ja joisit varmaan Markon.. mainitsemaasi "sitä itseään". Niin antaumuksella olet hommassa mukana, mikä puhuu omaa kieltään.
Naiset ne vaan jaksaa ja jaksaa kilpailla tyhmyydellä, niin kuin Mariakin, joka sopii ainakin minulle erittäin mainiosti. Tuovatpa ainakin piristystä päivään kummasti :)
Laitetaanko veto pystyyn ?Kiitos vain ihanan yleistävistä kommenteista. Itse pidän paljon POTF:n musasta, tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. Sekin on mahdollista, hölmö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229