Jotain ne nyt sekottelee mukissa keittiössä? Joku jekku tulossa taas..
Mitäs pilaa tytöt suunnittelee
13
2044
Vastaukset
- tehdä
"spermaa" miehille lakanoihin
siltä tuo nyt tosiaan vaikuttaa... Heh... Kostavat pojille Terhin kiusaamisen. Maitoa ja siirappia ja olisiko jauhoja ollut tuossa miksauksessa ainakin. Kukahan pojista mahtaa olla kohteena. Antti saisi olla minun puolesta kyllä uhrina kun aloitti Terhin kiusaamisen.
- ehdottomasti
Cesar kirjoitti:
siltä tuo nyt tosiaan vaikuttaa... Heh... Kostavat pojille Terhin kiusaamisen. Maitoa ja siirappia ja olisiko jauhoja ollut tuossa miksauksessa ainakin. Kukahan pojista mahtaa olla kohteena. Antti saisi olla minun puolesta kyllä uhrina kun aloitti Terhin kiusaamisen.
tai Perttu, mut Perttu on vähä semmone mukana nauraja... nauran jos muutkin nauraa... Et Antti tos kyl oli suurin v***uilija
- hermosto
Cesar kirjoitti:
Munanvalkuaisella he tuon "koktailin" näemmä pohjustivat ja siihen sitten laittoivat vissiin suolaa ja jauhoja. Ja olen samaa mieltä siitä, että kyllä tuo aikaslailla Antille tuo pila kuuluisi. :D
- hermosto
Sitä itteensähän ne näyttää valmistavan. KOmmentoivat, että "taitaa olla ihan sveitsin satsi tuossa". Saa nähdä kenelle lopulta yrittävät syytää moisen siemensyöksyllisen. Aika innovatiivista sinänsä... Kosto elää.
- sveitsi
En muista missä yhteydessä sen sai, mut sveitsiksi on sanottu
- kostaa
ja laittaa punasta verta tyttöjen lakanoihin kappas onkos tullut kuukautiset.
- myrkkynainensuomi24fi
Oletko nyt onnellinen!!!!!
Ei kukaan sinun päivääsi pilata halua. Koita nyt vaan olla sovittaa tekstisi ja toimitasi palstalle sopivaksi. Et todellakaan ole ainut jonka tekstejä poistan; Et ole mitenkään silmätikkuna.
- päiväsi/yösi
on pilannut? jos täällä luokkaantuu joka kirjoituksista tai poistoista saisi olla jatkuvasti suutuksissa, niin se vaan menee, elämä on. :)
- ole terve ihminen!
Kannattaisi sheriffin poistaa kaikki tämän henkilön viestit. Voisi oikeastaan poistaa koko profiilin!
- Sairas idiootti.
ole terve ihminen! kirjoitti:
Kannattaisi sheriffin poistaa kaikki tämän henkilön viestit. Voisi oikeastaan poistaa koko profiilin!
Olet tylsämielinen ja sinut ja kirjoituksesi pitäisi eliminoida.Tarkoitan edellistä sairasta kirjoittajaa.
- Urpo
ole terve ihminen! kirjoitti:
Sheriffin pitää poistaa Urpon kaikki kirjoitukset.On arvostelemassa useiden kirjoituksia.SAIRAS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154