Luin uusimman Asterixin "Taivas putoaa niskaan".
Se oli tosi huono. Onkohan Uderzon rahat loppu kun pitää tehdä noin surkea sarja. Asterixiin ei sovi mitkään avaruusheebot ym. otukset. Vitsit olivat pohjaluokkaa. Minua ei edes hymyilyttänyt kertaakaan.
Uusin Asterix
6
811
Vastaukset
- no nyt se putos
Uderzo lähtee eläkkeelle.
Mitää huonouteen tulee, niin useat klassisten sarjojen tekijät alkvat olla pappa-iässä ja dementoituvat semmoista tahtia ettei priimatarinaa enää ole odotettavissa.
Kieltämättä ufot Asterixissaa on perseestä. Olis tullu sitten kunnon maailmanloppu edes.- Lady Lai
samaa mieltä. Tietysti ryntäsin ostamaan, onhan nuo muutkin tuolla kaapissa. Mutta en silti pitänyt.
- anna kaikki kestää
Äskeinen kirjoitti: "Kieltämättä ufot Asterixissaa on perseestä"...
Ois tuonkin voinut kirjoittaa asiallisemmin, teini. - p.sss
Taas tuo perhanan p.seestä sana. Kuinka monta teinimoukkaa täällä on oikein kirjoittamassa. Sanavarasto on niin mahtava.
- NightCrawler
Pettymys oli myös allekirjoittaneen reaktio. Asterix ja Lucky Luke albumien seurassa sitä monasti pentuna tuli aikaa vietettyä. Ymmärrän tekijöiden halun kokeilla jotain erikoista tähän albumiin, joka todennäköisesti jää maestron viimeiseksi. Mutta siltikin en voi muuta kuin pettymystä tuntea. Ainoat ufot Asterixissa on liian nopeasti lentävät "tuoreet" Armourican kalat ja roomalaiset :P Ehkä tuon voi ottaa myöhemmin ehkä parodian kannalta uudelleen lukuun..
- mieltä
En pitänyt, lähes sama on minulle rakkaammassa Lucky Lukessa, KAUNIS QUEBEC oli pettymys, siitä puuttu se jokin. Tämä oli uudenpiirtäjän ensimmäinen teos, antaa "pojan" harjoitella.
Ainut jossa taso säilyy on Harald Hirmuinen, MUTTA jatkaja onkin samaa verta, poika jatkaa. Voisiko siinä olla selitys tason säilymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897