Olit viihdyttävä asukas ja ansaitsit paikkasi talossa. Oli ilo kuunnella kommenttejasi Kakon haastattelussa. Suhtautumisesi ohjelmaan ja tapahtumiin kuulostivat varsin maanläheisiltä; Olit TV-ohjelmassa, ei sen enempää, mutta ei sen vähempääkään. Pidä lippu korkealla. Toivon että sinäkin saat sponsorin järjestämän matkan jonnekkin upeaan paikkaan kiitoksena katsojille ja lukijoille antamistasi hetkistä. Kiitos vielä kerran sinulle :)
Kiitos Timo
6
1617
Vastaukset
- ja miten
suoraselkäisesti hän talosta lähti, kannustaen toisia kilpailijoita ja se lauluosuus (sai melkein tipan silmään) sekä suhtautuminen siihen kun hänelle näytettiin nimeämis perustelut.
Paras ja tyylikkäin lähtö tähän mennessä. :) - yksi kannustajistasi
Timo alkoi parantaa asemiaan huomattavasti talossa Hannan lähdön jälkeen. Miten asiat olisivatkaan, ellei Hannaa/sopivaa tyttöä olisi ollut talossa. Timo on mielestäni fiksuin koko porukasta ja olisin itse halunnut pitää häntä vielä talossa. Toivottavasti Timo pääsee jollekin kivalle matkalle kiitokseksi meidän katsojien viihdyttämisestä. Toivottavasti myös näemme Timoa vielä vastaisuudessakin.
- Grabandgo
Kun MUSTA HEVONEN Timo aloitti loppuravinsa liian myöhään ja joutui ulos kisasta! Ehdoton inhokkisuosikki muuttui matkanvarella suosikiksi.
Suhtautumisesi eri tilanteisiin oli loistavaa katseltavaa. Hyvä Timo ja kiitoksia.- samoin
ensin en voinut sietää timoa mutta sitten se osoittautuikin hyväksi äijäksi ja hyvin meni loppuhaastattelu kakon idioottimaisista kysymyksistä huolimatta.
- harmittaa
Annoin 10 ääntä Timolle. Nyt vi..... niin paljon etten pysty edes puhumaan. Voi voi
- sinä, ei
se haittaa, hyvä kun Timo jo jätti talon. Ihan oikein äänestit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358