Hei kaikki kullanmurut, täällä eräs elli on aikeissa kuljetusalalle, pakettiauton ratin taakse. Koska en löytänyt kuljetusalan keskustelupalstaa tuolta työpaikat-osion alta, niin kysyn täältä sitä että mitä olette pakettiauton kuljettajat pitäneet jakeluhommista? Etenkin nyt kaikki alan Naiset, kertokaa kokemuksistanne :)
Pakettiauton kuljettaja
2
2233
Vastaukset
- jakeluauton ex-kuljettaja n...
Raskasta ja stressaavaa, riippuu tietenkin mitä jakaa. Ehkä leipäajot ovat kevyempiä, mutta alkavat aamuyöllä, ennenkuin tiet on aurattu lumesta. Itse ajoin vaihtomattoja ja kiirettä piti ja iltapäivää kohti matot alkoivat painaa uskomattoman paljon. Vaihdoin alaa kokonaan pois kuljetus hommista ja teen nyt kevyttä stressitöntä ja samanpalkkaista työtä sairaalassa.
Tosiaan tervetuloa alalle mutta aika raskasta tää välillä on. Itse olen ollu alalla 13 vuotta ja pidän työstäni. Itse kuskaan pääasiassa sanomalehtiä yöllä tai sitten ruokaa päivällä. Kysele lisää jos kiinnostaa iltapoika@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294